וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתבר שהשתמשתם לא נכון בנייר אפייה כל החיים

1.3.2024 / 0:01

מתקשים לשים את נייר האפייה בתבנית? בחורה בשם בריאנה העלתה סרטון קצר לטיקטוק שבו היא שיתפה את הבעיה ואת הפיתרון הכל כך פשוט שלה. איך לא חשבנו על כך לפני כן? צפו

האם הטריק הזה הוא הדרך הנכונה לשימוש בנייר אפייה?/The Healthy Mummy/Facebook

חושבים שאתם יודעים לאפות ולהשתמש בנייר אפייה? ובכן, כדאי שתחשבו שוב. נייר אפייה, המכונה גם נייר פרגמנט (זכר לסוג נייר שהיה עשוי מעורות של חיות והיה בייצור נרחב מאוד בעיר פרגמון שביוון) הוא אולי לא הפריט הכי מסובך לשימוש במטבח והוא משמש לרוב כדי לרפד תבניות עוגה או תבניות לחם כדי למנוע מהבצק העדין להידבק לתבנית המתכת - אבל יש בו בעיה אחת.

אם אתה אופֶה מושבע, כנראה חווית לא מעט כישלונות בניסיון לגרום לנייר להישאר בתבנית בזמן שאתה מכין את בלילת העוגה, מכיוון שהוא לעתים קרובות קופץ בחזרה לצורתו המקורית ולא מתעצב לפי צורת התבנית.

אבל אל דאגה, בחורה בשם בריאנה שיתפה בטיקטוק שלה סרטון שחושף את מהות הבעיה ומציג פתרון לא פחות מגאוני.

הכל נעוץ בשם האנגלי של הנייר - Parchment paper. נייר יבש. וזו הבעיה. נייר האפייה הוא יבש מאוד וכלכן ל מה שצריך לעשות זה להרטיב אותו מעט מתחת לברז ואז לשים אותו בתוך התבנית.

ככה זה עובד

בריאנה חשפה בסרטון שלה כיצד חאיר ההרטבה הנייר נכנס בצורה מושלמת לתבנית לחם שלה בלי לקפוץ בחזרה. היא הוסיפה: "עכשיו הוא יעשה את העבודה שלו כי הוא כבר לא צמא יותר."

עוד סודות מהמטבח

משתמשים בנייר כסף? כנראה שעבדתם איתו לא נכון כל הזמן

לא, אתם לא תאמינו ממה באמת עשויים פירורי הלחם לשניצל


אתם כבר ידעתם את זה? כי האנשים בתגובות לסרטון שלה היו די בהלם, כאשר רבים מהם הודו שהם לא חשבו על האפשרות הזו לפני כן. "הטיקטוק הזה מלמד אותי משהו חדש בכל יום, לעזאזל", כתבה אחת העוקבות בעוד אחר אמר: "הרגע גיליתי שכל החיים שלי השתמשתי בנייר אפייה בצורה לא נכונה…"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully