וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין חשש לאירוע בטחוני": מה יש בתוך הקופסאות המסתוריות שנחתו בעוטף עזה?

עודכן לאחרונה: 29.2.2024 / 14:20

יש מנות קרב טעימות, ויש מנות קרב טעימות יותר

בווידאו: תיעוד של מלך ירדן משתתף בהצנחת סיוע הומאניטרי לעזה.11.02.24/יעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"בדקות האחרונות התקבלו דיווחים על תצפיות מצנחים באזורינו ובכפר עזה. הדיווחים מוכרים לנו ולצבא ומדובר בהצנחת חבילות סיוע לעזה שעקב הרוחות גלשו לאזורינו. אם מישהו נתקל בחבילה על הקרקע, נא לדווח לחמ"ל (מדובר במנות קרב ירדניות אין מה להתרגש)"

מה אוכלים חיילי צה"ל בתוך עזה?
מה יש בתוך מנת קרב של חיילי צה"ל?

תושבי העוטף מורגלים כבר שנים ארוכות, וביתר שאת מאז 7 באוקטובר, להתרגש מאוד מהודעות שאומרות להם כי "אין מה להתרגש". ההודעה שנשלחה היום (חמישי) בקבוצות הווטסאפ והעדכונים של היישובים עשתה בדיוק את זה, והרבה יותר מכך. כלומר, התרגשות, התרגשות רבה, והתרגשות שחרדה הרבה מעבר לאזור המצולק.

ובמילים אחרות - מנות קרב ירדניות. ועוד ממש בזמן המחשבות המתגברות על ארוחת צהריים.

מנות קרב וסיוע הומניטרי מירדן לרצועת עזה נחתו בשטח ישראל. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין חשש לאירוע בטחוני. מנות הקרב שנחתו בשטח העוטף/מערכת וואלה!, צילום מסך

כצפוי, גירסת הבסיס של מנת הקרב הירדנית משווה, ומעלה, את תכולת מקבילותיה מרחבי העולם. על פי פרסומים מהשנים האחרונות, היא כוללת, בין היתר, מנה עיקרית של מנסף עם בשר טלה משומר, עוף עם מקלובה או עם פריקה. חגיגה.

לצד הפלאים האלה, ניתן למצוא כלי לחימום-שדה של התבניות, חומוס כמובן, שעועית לבנה ברוטב עגבניות, זיתים וחמוצים, טורטיות או לחם שטוח, קרקרים מלוחים, בוטנים, חטיף תמרים, וריבת תותי שדה

כל הטוב הזה נארז בתנאים שמאפשרים שימוש, מאכל והסתערות 24 חודשים קדימה, ו"מתומחר" ב-2,558 קלוריות. מציאה.

מנות קרב זה כל כך 1973

מה אוכלים חיילי צה"ל בתוך עזה?

לכתבה המלאה

מבחן טעימה. מנת הקרב של צבא ירדן

מנת הקרב של צה"ל מגיעה בקרטון שמיועד להאכיל ארבעה לוחמים במשך יממה, ומתבססת על אוכל שאינו דורש בישול, בקופסאות שימורים שאותן ניתן להכניס לתרמילים ולאפודים.

היא כבר לא כוללת לוף, וניסתה בשנים האחרונות לבחור את דרכה החלבונית בין שווארמה וקציצות, טונה ואופציות טבעוניות וצמחוניות.

בצד, ותוך שאיפה לתגבור של לחם, פירות וירקות, ניתן למצוא במנות הקרב הארוזות גם זיתים ירוקים (שלמים), שעועית לבנה ברוטב עגבניות, גרעיני תירס מתוק, וגם קומבינציית פינוק ושחיתות ידועה בשטח, הכוללת בוטנים מלוחים ומטוגנים, חלבה וחתיכות אננס בסירופ (הצעת הגשה: קצת מכל דבר, הרבה פעמים, מינימום ייסורי מצפון).

רוחות ערות. מלך ירדן ומבצע הסיוע לרצועה

במקביל, הפגין צה"ל יכולות אלתור והשקעה מרשימות במהלך המלחמה הנוכחית, ודאג להכניס לשטח רצועת עזה הרבה יותר מקרטונים משעממים ובהם תכולה מפוהקת.

כך, נרשמו ותועדו חטיפים ומנות חמות, טורטיות, עוגיות אוריאו, קופסאות אישיות של דגני עוגי, "סיר בר" לבישול בתנאי השטח וגם שיאים כמו כריכי סוף שבוע עמוסי שניצלים, סופגניות ופינוקים אחרים ועוד, ועוד ועוד. לא מנסף, אבל בכל זאת ראוי לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully