וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוהט וכשר בחולון: אוסקר רוצה להיות המסעדה הטובה בעיר

עודכן לאחרונה: 5.6.2024 / 7:41

ביסטרו חדש בחולון רוצה לתת לתושבי האזור את האופציה הכי טובה למסעדה, בלי להגיע לתל אביב. הכשרות עבורם זה רק הבונוס

ביסטרו אוסקר חולון. אסף קרלה,
אם ביקרתם בעבר באוסקר ווילד, לא תזהו אותו. המהפך של אוסקר/אסף קרלה

את המסעדות הטובות בחולון אפשר לספור על כף יד אחת ואני אומר את זה בצער כמישהו שנולד, גדל וחי בעיר.

מקום של ילדים גדולים, עם שמחת חיים של ילדים קטנים. וכמה זה טעים

אולי זו הקרבה המסורתית לתל אביב (למרות שבראשון לציון אין את הבעיה הזו משום מה) אבל אם נוציא לרגע מהמשוואה אוכל רחוב נהדר ומיתולוגיות מקומיות כמו פיצה סירוקו ופלאפל בטעם של פעם, שיפודיות שקיימות כבר עשרות שנים כמו מפגש צמרת, וכמובן גם בתי קפה מושקעים (שלום גם לקפה גן סיפור שהתחיל פה ונהפך לרשת ארצית) נישאר עם מסעדות בודדות שטעים וכיף לבקר אצלן, בעיקר באזור התעשיה ובפארק פרס.

מסעדות כשרות בעיר? כאלו שמגיעים אליהן לבילוי אמיתי, לחגוג יום נישואין, דייט רומנטי, או יום הולדת 16 ביחד עם ההורים? אלו מותירות אותך עם רשימה כמעט אפסית.

אל הנישה הזו הגיע לאחרונה והשתלב במקום כאילו הוא שם כבר עשור ביסטרו אוסקר. אם השם נשמע לכם מוכר, אתם צודקים, זהו הבר האירי לשעבר אוסקר ווילד ששכן תשע שנים במרכז עזריאלי באזור התעשייה בעיר, ועכשיו שינה את פניו כליל, כשהוא נשאר באותו חלל ענקי והפך לביסטרו כשר ואיכותי עם התמקדות בנתחי בשר מוקפדים.

מסעדת אוסקר חולון. אסף קרלה,
מקום לפתוח שולחן עם חברים, או המשפחה. אוסקר/אסף קרלה
"מצד אחד אנחנו רצינו לארח אירועים ומצד שני נמאס לנו לעבוד בשישי ובשבת"

"החלטנו לשנות את כל הקונספט", מספר טל כהן, מבעלי המקום שאחראים גם על רשת פאזל בורגר הכשרה גם היא (הסניף החולוני צמוד לאוסקר וחולק מטבח עם הביסטרו), "יצאנו לשיפוץ מקיף במטרה לעשות מהפך של ממש במקום".

לשאלתי מה הסיבה לתעודת הכשרות לאחר שנים ארוכות של תפריט לא כשר במובהק ועבודה גם בשבתות, עונה כהן בכנות כי "המקום שלנו יפה וגדול ומסוגל לאכלס עשרות מבקרים בו-זמנית. עבדנו המון בתחום האירועים וימי הכיף לחברות, ותמיד נתקלנו בבעיה בגלל הכשרות, שהרי מספיק אדם אחד או שניים שומרי כשרות כדי לגרום לחברות לבחור מקום אחר. זה יכול להיות חלק משמעותי כי המתחם שלנו ממש מושקע ומרווח. לומר את האמת? גם לנו נמאס לעבוד בשישי ושבת. וחוץ מזה, זיהינו תחושה של עייפות החומר סביב המותג 'אוסקר ווילד', ואמרנו שנשנה למשהו אחר שחסר באזור - מהעיצוב והריהוט ועד התפריט שנבנה מאפס".

אלישע, תל אביב

הקטר הדוהר שהוא אוהד לוי עצר בתחנת עזריאלי. כולם לעלות

לכתבה המלאה
ארון היין של ביסטרו אוסקר חולון. אסף קרלה,
ארון יינות מרשים שמאכלס יקבים כשרים מהארץ ומהעולם. אוסקר/אסף קרלה
ביסטרו אוסקר, חולון. אסף קרלה,
שניצל מרשים כמו של ביסטרו אמיתי. אוסקר/אסף קרלה

ואכן, הדבר היחיד בתפריט שמזכיר את היותו של המקום בר אירי לשעבר הוא עדיין מבחר בירות מסחרר עם 16 ברזים במחיר אחיד של 33-37 שקלים לשליש או חצי ליטר, וגם מבחר מעניין של יינות (כשרים כמובן) כולל יקבים ישראלים ידועים יותר כמו דלתון, או נישתיים ובוטיקיים כמו נטע, כל זה בצירוף יקבים מרחבי העולם שמחזיקים בתעודת כשרות.

אוסקר לא מתנהג כמו ביסטרו צרפתי מקורי, אלא משלב גם אוכל מקסיקני (אולי בגלל השנים שבהן כהן חי במדינה) וישראלי, עם דגש על נתחי בשר. הצצה בתפריט מגלה מנות כמו ספייסי טאקו אסאדו עם קרם אבוקדו, בצל מוחמץ, כוסברה וסלסת ירקות שרופים (62 שקלים), קרודו אינטיאס עם שמן זית, זרעי עגבניה, צ'ילי חריף, מלח ים אטלנטי ועלי מיקרו (66 שקלים).

בעיקריות, תמצאו נתח נברסקה אסאדו על העצם שבושל בוואקום במשך 12 שעות תמימות ומוגש עם סלט שומר נהדר ותפוחי אדמה במחיר 162 שקלים, מנה אימתנית שמתאימה גם לזוג שחלק ראשונות. כשטעמתי אותה, גיליתי מנה מושלמת לחובבי הבשר שלא אוהבים ללעוס הרבה, אלא אוהבים את הבשר נימוח, עשיר בטעמים ורך, כמו נתח איכותי שבושל ובכן, במשך חצי יממה.

יש גם 330 גרם אנטריקוט במחיר 179 שקלים, אבל גם מנות צנועות וטעימות לא פחות כמו שניצל בליווי קריספי צ'יפס במחיר 79 שקלים, או שיפוד פרגית טנדורי בוויב הודי שמוגש על פריקי חיטה מעושנת במחיר 78 שקלים.

ביסטרו אוסקר, חולון. אסף קרלה,
משהו לכל אחד. אוסקר/אסף קרלה

"בנינו פה חוויה אחרת לגמרי", מתלהב כהן, "הכנסו גם ארון יין עם מגוון בקבוקים, כשהמטרה היא בעיקר לתת לאנשים בחולון ובראשון לציון להבין שיש פה חלופה מדהימה ליציאה לתל אביב. יש לנו חניה בשפע ובחינם, מיקום נוח, אווירה מדהימה ומוזיקה כיפית ואחלה מערכת סאונד שהשקענו בה רבות. אוסקר יכול להיות מקום שמתאים לכולם - מארוחה רומנטית, ועד פתיחת שולחן עם החבר'ה".

seperator

ביסטרו אוסקר, הרוקמים 26, חולון, 077-7299855

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully