וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כן, זה מאוד נכון וזה מאוד מפתיע: הכניסה החדשה של מושיק רוט

7.4.2024 / 6:00

הבטחות, שאיפות, קריצות והשקות: החדשות הטעימות של ישראל

משחקי השף/צילום: רשת 13

כל הפתיחות (והסגירות גם, הלוואי ולא היינו צריכים), תפריטים חדשים ומנות במהדורה מוגבלת, פסטיבלים וחגים, ארוחות מיוחדות ואירועים של פעם בשנה (רצינו לכתוב סילבסטר, אבל הבנו כבר מזמן שכמעט כל שבועיים יש כאן איזה "יום ה... הבינלאומי", ובמקומותינו זאת סיבה מספיק טובה לאיוונט).

שף שמתארח ושפית שמארחת גם כן, מסעדה שמתחפשת וצוות שמחליף מקום, למה לא, בעצם. מנה שמקבלת קורת גג (וקירות) משלה, אבל גם "חור בקיר" שווה מספיק כדי שנדווח. אילת וחיפה, השרון והשפלה, ותל אביב (אבל בשום פנים ואופן לא רק היא).

בקיצור, קבלו את חדשות האוכל של ישראל. והפעם - הבטחות, שאיפות, קריצות והשקות. וזאת רק המנה הראשונה.

בתיאבון!

מושיק רוט, קומראן

מושיק רוט. איתן וקסמן,
מושיק רוט/איתן וקסמן
מסעדת קומראן. COVER,
קומראן/COVER

השף הישראלי המכוכב מצטרף לצוות ההובלה של המסעדה התל-אביבית, ומשיק תפריט חדש, ים-תיכוני כמובן.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, ריזוטו בר ים, קוביות לוקוס פריכות, טאקו טרטר בקר וכן חלוויאת בג'וספר, כמו גם הבטחות עתידיות לאוכל ישראלי מרגש, וחשיפת צד בלתי מוכר של רוט, המשקף אפיל שונה מהמישלניות הידועה שלו.

קומראן

חדשות האוכל

אחת המרפסות השוות בישראל קיבלה סוף סוף את האוכל שמגיע לה

לכתבה המלאה

גיא גמזו, קו רקיע

מתחם קו רקיע, פארק אריאל שרון. ניב מוסמן,
קו רקיע/ניב מוסמן

השף הבלתי-נח משתף פעולה עם קבוצת בלוסטון ופורום הפקות, ומבטיח תפריט "פרימיום סטריט-פוד מיוחד" שיושק במתחם הכיפי שבפארק אריאל שרון עם פתיחת עונת ההופעות, ועלייתה של קרן פלס לבמה (חמישי, 11 באפריל).

יהיו פה, בין היתר, קריצות יפניות בדמות לחמניות באן עם יקיטורי עוף, ספייסי סלמון או שיטאקי בגריל, סלט כרוב סיני עם כוסברה, נענע, ויניגרט טחינה יפני וטראקי קוג'י, וגם קערות פוקי עם סלמון ואטריות שעועית, טופו ואורז או שניצל יפני.

קו רקיע

תפריט חדש, גסטון

מסעדת גסטון, איירפורט סיטי. אסף קרלה,
מסעדת גסטון/אסף קרלה

הסטייקהאוס הכשר באיירפורט סיטי מתרענן ומשתדרג עם הומאז' למוסדות הבשר הניו-יורקיים, וטיפוח אווירה קלאסית, וקרניבורית כמובן.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, טאליאטה נתחוני פילה בקר נאים על מחבת לוהטת, טרטר בקר בתוך פאני פורי, קרודו דג ים לבן עם גספצ'ו עגבניות שרי צהובות, פטה כבד עם ריבת שזיפים, המבורגר וגם נתחים מיושנים דוגמת פריים ריב ושאטובריאן 400 גרם, וספיישלים מושחתים עם רוטב מייפל ובורבון.

גסטון

תפריט חדש, סניף חדש, קייטרינג חדש, מידל איסט

מידל איסט, תל אביב. מורן אליאסף,
מידל איסט/מורן אליאסף
מידל איסט, תל אביב. עוז חיון,
מידל איסט/עוז חיון

המזללה הטעימה ממזרח תל אביב משתכפלת ומשתכללת, ומוציאה לפועל טריפל-השקות, בדמות לוקיישן נוסף, ריענון תפריטי וגם שירות אירוח ואירועים.

הסניף החדש, בדרך מנחם בגין בעיר, שומר על קונספט המזרח התיכון כמובן, ומחזק עם סביח מושקע, שווארמה טבעונית, סלטים וקערות חומוס, בלי לשכוח חלילה את הצ'יפס טמפורה המפורסם, ובצדק.

מידל איסט

שיר ביליה ואלון אבוטבול, בהר

שיר ביליה ואלון אבוטבול, המטבח המנצח VIP. רות יעקבי תורג'מן,
שיר ביליה ואלון אבוטבול/רות יעקבי תורג'מן

זוכי "המטבח המנצח VIP" מצפינים ומטפסים עד למתחם האירוח של בועז ודליה בן יצחק בהררית, לכדי שתי ארוחות ערב מיוחדות, וטעימות.

האירוע, שיתקיים בימים שני-שלישי (8-9 באפריל) מבטיח שילוב נעים של תרבות וקולינריה, ושל מטבח קליפורני וחום ישראלי. יהיו פה, בין היתר, פוקאצ'ות ולחם מחמצת, חציל קלוי עם רוטב ירוק חריף, בטטות צלויות עם בצל כבוש, קבבים עם רטטוי, שווארמה דג, כרוב ממולא טבעוני וגם טארט שוקולד וקארד לימון קלינוח, ומזיגות מותאמות של יינות קסטל. מחיר: 330 שקלים.

בהר

תפריט חדש, מוריה

מסעדת מוריה, חיפה. לימור כרסנטי,
סמוסה של מוריה/לימור כרסנטי
מסעדת מוריה, חיפה. לימור כרסנטי,
טארט שוקולד של מוריה/לימור כרסנטי

המסעדה הטבעונית בשדרות מוריה (כמובן) בחיפה מתרעננת ומוסיפה מנות חדשות בהשראה אסייתית.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, טופו טיקה מסאלה, סלט אטריות ויאטנמי ברוטב ריבת צ'ילי פיקנטי, "צלחת יפנית" ובה סטייק טופו ברוטב טריאקי, שיטאקי, ירקות מאודים, אורז מלא וסלט, כיסונים במילוי תפוחי אדמה וגם טארט מוס קקאו Raw ופודינג צ'יה עם קולי פירות יער לקינוח.

מוריה

מאפים ואירוויזיון, פיקה

סניף האם התל-אביבי של הרשת השבדית הטעימה מזמין את אורחיו לערב של מוזיקה, שעשועים ומאפים כמובן.

האירוע, שיתקיים ביום רביעי (10 באפריל, 18:00), יכלול שיחת אירוויזיון עם אלון אמיר, לרבות עיסוק ממוקד במגנט השבדי לתחרות ובתסבוכת הישראלית הנוכחית, והבטחה לכיבוד. מחיר: 15 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully