וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסע מפסח: מתנות אלכוהוליות עם ערך מוסף

גלי וולוצקי

עודכן לאחרונה: 17.4.2024 / 13:20

חמש אופציות חגיגיות, שישמחו גם את הנותנים, גם את המקבלים וגם את העסקים המקומיים הקטנים והארגונים שזקוקים לתמיכה שלכם בימים אלה

חג הפסח נופל עלינו השנה במצברוח הכי לא חגיגי שיש, אבל אפשר לנצל את ההזדמנות כדי להעניק מתנות שוות, לתמוך בעסקים אלכוהוליים שנפגעו מהמלחמה ולדעת שלפחות עשינו על הדרך משהו קטן וטוב.

יין שתומך בנפגעי פוסט טראומה

עמותת TERRA UMA הוקמה בידי תומר וינברג, שסבל מפוסט טראומה בעקבות פציעה במלחמת לבנון השנייה. העמותה, המלווה בידי בכירי הייננים בארץ, משמשת כלי טיפולי בנפגעי פוסט טראומה על רקע לחימה תוך שהיא מעניקה להם הכשרה בתהליך עשיית היין.

התהליך אורך כשנה, מעבודת הכרם ועד התסיסה והביקבוק, והתוצאה היא חבית אישית וייחודית שמייצר כל מתמודד.ת, שמבוקבק בבקבוק עם תווית מעוצבת הנותנת אף היא ביטוי למסע הטיפולי והיינני.

הבקבוקים של משתתפי המחזור הראשון זמינים כעת למכירה, וסכום הרכישה עובר במלואו כתרומה לעמותה, כדי לממן את המשך פעילותה, שהתרחב משמעותית בשל הצורך ללוות נפגעים מהמלחמה הנוכחית.

מה לקנות: את היינות של משתתפי התכנית. בתרומה של 250 שקלים לעמותה תקבלו עד הבית בקבוק בהפתעה; אחד מ-13 סוגי היינות שיוצרו בידי משתתפי המחזור הראשון

למי לקנות: לאוהבי יין ומעשים טובים

איפה לקנות: כאן

טרה אומה. יין לתמיכה בנפגעי פוסט טראומה. יח"צ,
לאוהבי יין ומעשים טובים/יח"צ

מארזי קוקטיילים מהעוטף

חברת Ben&Tonic בבעלות המיקסולוג בן זנגר, שפועלת ממושב רנן הסמוך לאופקים עמוסה בימים כתיקונם בהפעלת ברים אקטיביים בחתונות ובאירועים.

מאז ה-7 באוקטובר, ואחרי שבני משפחת זנגר פונו מהמושב לבית שמש, החליט זנגר להחיות את סוגת הקוקטיילים המבוקבקים אותה פיתח בתקופת הקורונה.

התוצאה היא מארזים יפים ומשתלמים של קוקטיילים פופולריים במגוון ז'אנרים שונים, מהקלאסיים ועד לטרופיים.

מה לקנות: מארז 4 קוקטיילים בבקבוקים של 200 מל' בטעמים טרופיים וצבעוניות משגעת (164 שקלים) או, לשולחן גדול יותר, מארז של 3 קוקטיילים בבקבוקים של 1 ליטר כל אחד (320 ש"ח)

למי לקנות: לאחיינים שבדיוק חצו את שנתם ה-18 וגילו את עולם המשקאות המעורבבים

איפה לקנות: כאן

עוד בוואלה!

פסע מפסח: היינות הלבנים שיעשו לכם את החג

לכתבה המלאה
בן אנד טוניק מארז 3 קוקטיילים. יח"צ,
לאחיינים שגילו את עולם הקוקטיילים/יח"צ

תמד בר מהגליל המפונה

מזקקת יוליוס מקפידה לנפק תזקיקי פירות מפתיעים מדי עונה וחג. אפילו כעת, על אף שהמזקקה מקיבוץ חניתה מפונה מאז תחילת הלחימה, הצליחו המזקק יובל הר גיל וחבורתו לייצר משקה ייחודי שלא תמצאו בשום מקום אחר.

את התמד שלהם (שיכר דבש) אשר בימים כתיקונם מבוקבק לאחר יישון של שישה עד עשרה חודשים בחבית, הם ביקבקו בצוק העתים מייד לאחר התסיסה.

התוצאה היא משקה יבש מאוד ומבעבע, עם שמץ מתיקות ברקע, משהו שבין פט נט לבירה, שיצא מוצלח כל כך שהמזקק מצהיר שכפי הנראה שיישאר איתנו גם לאחר שהמזקקה תפתח מחדש. בינתיים, מדובר באפריטיף המושלם לארוחת החג.

מה לקנות: תמד בר 750 מל' (11.5% אלכוהול, 85 שקלים).

למי לקנות: לפיינשמעקרים שכבר שתו הכל. כי אפילו הם עוד לא שתו תמד בר מבעבע.

איפה לקנות: כאן

מזקקת יוליוס, תמד בר. יח"צ,
לאלה שכבר שתו הכל/יח"צ

משהו מתוק מרמת הגולן

בוטיק השוקולד 'דה קרינה', מעין זיוון שבצפון רמת הגולן ממשיך לייצר, לצד פרלינים משובחים, גם ליקרים בטעמי קפה או שוקולד שיתאימו למי שאוהב מתוק.

הליקרים מיוצרים בצפון הארץ על פי מתכון אירופאי בן שלושה דורות של סב המשפחה, ומוצעים בבקבוקים של 250 או 500 מל' למכירה כחלק ממארזי שוקולד או בנפרד.

מה לקנות: ליקר קפה או ליקר שוקולד (62 שקלים ל-250 מל', 97 שקלים ל-500 מל') או מארז Special Moments שמחירו 350 שקלים, המכיל מבחר פרלינים וטבלאות שוקולד בנוסף לבקבוק ליקר 250 מל' לבחירתכם.

למי לקנות: לסבתא!

איפה לקנות: כאן

דה קרינה, מארז Special Moment. צילום מסך, מערכת וואלה!
לסבתא!/מערכת וואלה!, צילום מסך

בירה אופטימית למען אנשי קיבוצי העוטף

מבשלת הדובים חידשה באופן חד פעמי את פעילותה כדי לייצר את "חוזרים הביתה", בירה שנעשתה במיוחד עבור אנשי הקיבוצים עוטף. את הפחיות היפהפיות מעטרים איוריו של האמן זאב אנגלמאיר (שושקה) אשר מצייר מאז פרוץ המלחמה איורים יומיים בנושא הלחימה והחטופים.

הדובים. בירה חוזרים הביתה. באדיבות הדובים,
לחובבי חמץ/באדיבות הדובים

הבאצ' הראשון של הבישול כבר אזל, ובימים אלו מבושל הבאצ' השני. חלק גדול מהבירה שיוצרה ניתן באהבה לקיבוצי העוטף, ובמכירה אשר תתבצע באתר של בירה מלכה יתאפשר לרכוש גם ארגזי בירה שיועברו כתרומה לאנשי הקיבוצים.

ומה עם הבירה עצמה? מדובר ב-IPA מעודנת, בהירה וצלולה עם הטעמים הלימוניים המאפיינים את הזאנר ו-4.5% אלכוהול.

מה לקנות: ארגז של 24 פחיות במחיר 320 שקלים

למי לקנות: לחובבי חמץ

איפה לקנות: כאן

  • עוד באותו נושא:
  • מתנות
  • פסח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully