וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא ברור מה בדיוק קרה פה, אבל זאת אחת ההפתעות המעולות שראינו

25.4.2024 / 6:00

כיבוש ספרדי, קפה ברזילאי וקיצור דרך ישראלי: טועמי חדש על המדף טיילו

סטודיו ג'לאטו/אלעד ברנגה

אתם תצטרכו להאמין לנו כשאנחנו אומרים שזאת עבודה לא קלה, לא קלה בכלל.

להתנסות בכל המוצרים החדשים שיוצאים לשוק הישראלי (ולפעמים גם מחוצה לו), לטעום לפני כולם, משלוחים ועוד משלוחים, שקיות נייר שמצטברות במשרד (ובבית), תחושת שובע בלתי פוסקת.

ברצינות, זה קשה יותר ממה שזה נראה, ואף אחד לא משלם לך על חדר הכושר, או מפצה אותך על תחושת ה-FOMO המתפתחת במהירות בנפש.

לכל הכתבות במדור "חדש על המדף"

עם זאת, מדור "חדש על המדף", על טועמיו, סקרניו וצרכניו הנאמנים, יצא שוב לדרך, נחוש ומוכוון משימה. והפעם - כיבוש ספרדי, קפה ברזילאי וקיצור דרך ישראלי. כן, אנחנו מאוד אקלקטיים.

בתיאבון!

גלידת קפה, סטודיו ג'לאטו וקפה 51

גלידת קפה, סטודיו ג'לאטו וקפה 51. אלעד ברנגה,
גלידת קפה של סטודיו ג'לאטו וקפה 51/אלעד ברנגה
גלידת קפה, סטודיו ג'לאטו וקפה 51. אלעד ברנגה,
גלידת קפה של סטודיו ג'לאטו וקפה 51/אלעד ברנגה

אני די בטוח שההשקה הזאת דוסקסה כבר די מזמן, אבל נחיתתה במקפיאים בכל זאת משמחת, למרות הדחיינות והעיכובים. אולי אפילו מגבירה שמחה.

מדובר בגלידת קפה שהיא תוצר שיתוף הפעולה הטבעי בין סטודיו ג'לאטו ובין קפה 51. וכשמדובר בשני המותגים הללו, כגודל הציפיות כך גודל האכזבה. אכזבה כשנגמר הפיינט כמובן. מה חשבתם?

הטעם הוא "אספרסו כפול", והתיאור מדבר על גלידת קפה עם שבבי קראנץ' שוקולד לבן, בפורמט מהדורה מוגבלת (כמובן), עם 22% אספרסו מפולי קפה מחוות דטארה בברזיל. הכותרות והמילים ההלו מתנקזות בסופו של דבר לגלידה נהדרת, לא פחות, שעושה בית ספר קפאיני לרובן המוחלט של גירסאות קפה דומות. אמיתית, הכי אמיתית שיש, מתוקה-מרירה, עם שבירות שוקולדיות זעירות ומתוזמנות היטב, ואנרגיה לכבוש את העולם כשהכול תם. או לפחות לרוץ להביא פיינט חדש מהפריזר.

בשלוש מילים: גלידה, טובה יותר

חדש על המדף

שכבות-שכבות של פינוק מושחת, בדיוק מהסוג שנחוץ עד החורף הבא

לכתבה המלאה

מיסטר בראוני

מיסטר בראוני. ליימן שליסל,
חטיפי מיסטר בראוני/ליימן שליסל

המותג הספרדי הוויראלי נוחת (סוף סוף) בישראל בעזרת חברת ליימן שליסל, ומשיק שלושה מוצרים בו-זמנית.

מדובר למעשה בעוגת בראוני אישית, ארוזה בנפרד, וכחלק משקית המכילה שמונה חטיפים בני 25 גרם. הטעמים, לעת עתה, נעים בין בראוניז בטעם שוקולד עם שבבי שוקולד מריר, בראוניז שוקו-צ'יפס (עוגות אישיות בטעם וניל עם שבבי שוקולד מריר), וכן בראוניז שוקולד לבן (עוגות אישיות בטעם וניל עם שבבי שוקולד לבן).

ניסיון העבר לימד אותנו לגשת עם מעט סקפטיות בריאה למוצרים הללו, אך כאן ניכרה הפתעה נעימה כבר מהבראוני הראשון, וזו נמשכה גם עם השני והשלישי, הרביעי ו... הבנתם, בקיצור.

המרקם רך מאוד, הטעמים טובים להפתיע, חומרי הגלם (שוקולד בלגי אמיתי, למשל, וללא עניינים מעצבנים אחרים ונפוצים) ניכרים כרציניים והמלצת החימום במיקרו (כמה שניות ואתם מסודרים) לגמרי עושה את העבודה. אלו, יחד עם הגודל והאריזות האישיות, יסגרו לכם פינה גם און-דה-גו, ובכלל.

בשתי מילים: ברוכים הבאים

עוגיות מיני, אסם

עוגיות מיני, אסם. סטודיו אסם,
עוגיות מיני של אסם/סטודיו אסם

חברת המזון הישראלית מרחיבה מדפים, סדרות וקטגוריות עם שתי השקות מיני, אבל גדולות.

מדובר בשני סוגי עוגיות - שוקוצ'יפס במילוי קרם בטעם שוקולד ושוקו במילוי קרם בטעם שוקולד - קטנות, שמצטרפות לחברותיהן הפופולריות ולנשנושים מתוקים אחרים של אסם.

הראשונה, פריכה מבחוץ וקרמית מבפנים, משחקת היטב בעולמות השוקולד-צ'יפס. השנייה, עם דואט שוקולדי הוליסטי, עושה אותו דבר עם קצת יותר עומק ושחיתות נדרשת. שתיהן, מיותר לציין, לועגות לגדלים ולמוסכמות.

בשתי מילים: סכנת חיסול

רוטב אסייתי ותערובת תיבול לקציצות, דורות

תערובת תיבול לקציצות, דורות. גיא מועלם,
תערובת תיבול לקציצות של דורות/גיא מועלם
רוטב אסייתי, דורות. גיא מועלם,
רוטב אסייתי של דורות/גיא מועלם

החברה הישראלית הפעלתנית מקיבוץ דורות מרחיבה מדפים ומקצרת עוד תהליכים, עם שני מוצרים חדשים, תחת הכותרת מפרסמת-האמת "פשוט לבשל".

מדובר בתערובת תיבול לקציצות וברוטב אסייתי, שתיהן על בסיס חומרים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים, צבעי מאכל מלאכותיים, ומעצבנים אחרים שכאלה.

תערובת התיבול לקציצות, באריזת 400 גרם, נשמרת בהקפאה ודורשת הוספה של כשתי כפות ממנה למסה הבשרית. היא כוללת בעיקר בצל מטוגן, פטרוזיליה ושום, ויודעת לעבוד היטב גם עם אורז לבן, תבניות עוף שהולכות לתנור או חזה עוף שקופץ למחבת, ואפילו כחלק מתבשיל שקשוקה ופשטידות. מחיר: 17.90-24.90 שקלים לאריזת 400 גרם.

הרוטב האסייתי משווק במגשית של 10 קוביות תיבול ומתבסס בעיקר על שום, ג'ינג'ר, צ'ילי וסויה. הוא נועד כמובן למוקפצים ומנות נודלס, אבל מצוין גם בתוך סיר אורז קטן, ואפילו חצה היטב את הכביש לתוך קערת הקציצות מלמעלה, כחיזוק של טעם, ועם קיק נוסף של עניין. מחיר: 10.90-14.90 שקלים לאריזת 160 גרם.

במילה אחת: מאסט

חטיפי חלבון ללא גלוטן, סיטי תוספי מזון

חטיפי חלבון ללא גלוטן, סיטי תוספי מזון. סיטי תוספי מזון,
חטיפי חלבון ללא גלוטן של סיטי תוספי מזון/סיטי תוספי מזון

חברת תוספי המזון האנרגטית מרחיבה מדפים והיצע עם סדרה טבעונית של חטיפי חלבון, ללא גלוטן.

מדובר ב-Protein Maxx Vegan, שכוללת שלושה טעמים - קרמל מלוח, קרם עוגיות וקרמל וכן אייס קפה קפוצ'ינו - מצופי שוקולד מריר, ועם 20.7 גרם חלבון בכל חטיף. המרקם כיפי, רך יחסית ומתמסר בקלות. הטעמים מושחתים כמצופה, אך בעלי מתיקות בלתי מפלצתית, והשכבות מספקות מספיק עניין וקיק, עד סוף הפינוק. מחיר: 13.80 שקלים.

בחמש מילים: לחלבונאים, אבל ממש לא רק

צלול, פריגת

צלול, פריגת. פריגת,
סדרת צלול של פריגת/פריגת

מותג המיצים הפופולרי מרענן את הסדרה הצלולה שלו, בעיקר בכל הקשור לוויזואליה ועיצוב.

המהלך, שיצא לדרכו לאחר שלוש שנות יציבות, נוגע בבקבוקי המיצים בטעמי פירות, ובהם 15% פרי, תוך שאיפה לקלילות, צבעוניות מעודנת וכניסה אלגנטית תחת כנפי הסלוגן "טעים כמו פרי, מרענן כמו מים".

לעת עתה, ניתן לראות את אותותיו על גבי בקבוקים משפחתיים של 1.5 ליטר, בטעמי צלול ענבים, צלול אננס וצלול אפרסק.

בשתי מילים: פרש, ריפרש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully