וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

300 מיליון איש ראו אותו אוכל אקווריום של 100 ליטר תותים ב-12 שעות

7.6.2024 / 0:03

בסרטון שצבר יותר מ-237 מיליון צפיות בטיקטוק ועוד 45 מיליון באינסטגרם נראה הבחור אוכל 100 ליטר של תותים מאקווריום ענקי, אך האם זה באמת מה שקורה שם?

קטיף תותים במושב צופית/צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: אביתר חלימי

אנחנו יודעים שיש אינספור אתגרי אכילה בטיקטוק, בעיקר בחודשים האחרונים, אבל בכזה אתגר עוד לא נתקלנו. בחור לקח על עצמו את האתגר המוגזם של לאכול לא פחות מ-100 ליטר של תותים מתוך אקווריום ענק - ואם נאמין לו, הוא עשה זאת ב-12 שעות של זלילת תותים ללא הפסקה ובלי להקיא.

מי שמכנה את עצמו ברשת wollywhatthe שיתף תיעוד שלו "עומד באתגר" בטיקטוק ובאינסטגרם, בו ניתן לראות אותו בהילוך מהיר אוכל את מה שהוא טוען שהיא כמות שוות ערך ל-100 ליטר. יוצר התוכן מכניס לפיו תותים שלמים בזה אחר זה, כולל העלים (נועה קירל עשתה זאת קודם), וממשיך לעשות זאת עד שהמיכל מתרוקן. מאחר שזה לכאורה לקח לו 12 שעות, אנו זוכים רק לטעימה מהאתגר שלו, כשהוא מוצג בהילוך מהיר במיוחד.

הסרטון זכה עד כה ליותר מ-237 מיליון צפיות בטיקטוק ועוד 45 מיליון באינסטגרם. בעוד רבים החמיאו לו ואף חששו למצבו הבריאותי בתום האתגר, אחרים העלו ספק שבטענה שלו שהוא באמת עמד באתגר.

תחליטו בעצמכם

רוב המגיבים, כולל רבים מישראל, טענו שבמהלך 12 השעות לכאורה לא רואים שאור היום משתנה, מה שכנראה מעיד על כך שלא בדיוק חלפו להן שם 12 שעות וכנראה קטעים שלמים ירדו בעריכה. "12 שעות של אכילת תותים והאור בחדר שמגיע מבחוץ לא השתנה? כן בטח", כתב אחד ואחרת חיזקה: "רק אני שמתי לב שלא מחשיך שם?". צופה נוסף כתב: "כישורי עריכה מעולים! רק חבל שלא שמת לב לזה שהשמש לא שקעה לה ב-12 השעות האלו".


עוד על תותים:
זה הדבר המחריד שרואים כשבוחנים תות שדה תחת מיקרוסקופ

זו הסיבה המאד מגעילה שאתם פשוט חייבים להשרות תותים במי מלח - חייבים!

הנקודות הצהובות על התותים אינם זרעים - ותות הוא בכלל לא פרי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

והוא לא הפסיק. הנה הוא אוכל 100 ליטר צ'יפס

צופה אחר ציין: "זה שהוא אכל גם את העלים זה מה שהטריד אותי" ואחרת הוסיפה: "השמועה אומרת שהוא הפך למחרת לתות". "איך הוא לא מקיא את נשמתו?" תהה משתמש נוסף ואחר חיזק: "כאב הבטן שזה היה עושה לי... אני גם לא חושב שהייתי מסוגל להרגיש את הלשון שלי אחרי דבר כזה".

התגובות הללו לא הרתיעו ואת הבחור שמשתף באופן קבוע בחשבון שלו סרטונין שלו אוכל 100 ליטר צ'יפס, פופקורן, מרשמלו ועוד.

מה אתם אומרים: אמיתי או מזויף?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully