וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תחממו פיצה מאתמול במיקרוגל - והיא תצא כמו חדשה

22.7.2024 / 0:03

שאריות הפיצה יוצאות לכם ספוגיות בחימום במיקרוגל? הנה שיטה שתמנע זאת ותחזיר לה את המרקם והטעם המקוריים

ככה מחממים פיצה במיקרוגל/@dance.likenooneswatching/

למה אתם ממשיכים להתפשר על פיצה קרה או כזו שחוממה במיקרו ויצאה ספוגית וחסרת טעם? מומחי מזון ב"פלאזה פיצה" ו"דומינו'ס" שיתפו את השיטה הכי פשוטה שיש לחימום שאריות פיצה במיקרוגל כך שהיא תצא לכם טעימה ממש כמו ברגע שקיבלתם אותה מהשליח. בשיטה הזאת, הם מבטיחים, תוכלו ממש להחזיר לה את טעמה המקורי.

לפי מסעדת Plaza Pizza, כל מה שאתם צריכים הוא לשים ספל מים במיקרוגל ליד משולש הפיצה שלכם ולחמם אותה במשך 20 עד 60 שניות, תלוי כמה חמה אתם רוצים שהיא תהיה. השיטה הזו עובדת גם עם שאריות של אוכל סיני, הודי או כל טייק אווי אחר שתרצו לחמם במיקרוגל. במסעדה הסבירו שזה עובד טוב מכיוון שהמים בספל מתאדים לתוך הפיצה ומעניקים לה רעננות.

המומחים של מסעדת פלאזה פיצה מסבירים: "ליד הפיצה שלכם הניחו ספל עמיד למיקרוגל מלא במים וחממו על עוצמה גבוהה (לא בעוצמה מלאה) למשך 30 עד 45 שניות. המים יספגו חלק מהאנרגיה ויפזרו מחדש את גלי המיקרו בצורה שווה יותר, כך שהגבינה תמס לפני שהקרום יתייבש". לחלופין, אתם יכולים לוותר על הספל ופשוט לפזר מים על הפיצה, כך טוענים ב-Express.

ככה דומינו'ס עושים את זה

@dominos This might just be the BEST way to reheat leftover pizza. ?? #dominospizza #pizzahacks #microwavehack ♬ original sound - Domino's

הם הוסיפו: "אם יש לכם טוסטר אובן, תנור או מחבת, שימו את משולש הפיצה במיקרוגל למשך 30 שניות תחילה עם המים - ולאחר מכן חממו את הקרום למשך דקה או שתיים במכשיר אחר".

על אף שענקית הפיצה דומינו'ס אמרה כי מיקרוגל אינו הבחירה הראשונה שלה לחימום שאריות, היא כן תמכה בשיטה זו. בפוסט באתר האינטרנט שלה נכתב: "זה בטוח לחמם פיצה ביום למחרת, כל עוד אתם מחממים לטמפרטורה שתחסל כל חיידק. תנור, סיר טיגון, מחבת ומיקרוגל הם כולם אפשרויות ברות קיימא, אבל שיטות מסוימות עובדות טוב יותר מאחרות".


עוד בנושא:
זו הסיבה המסוכנת בגללה חייבים להפסיק לשלוח פיצות בקרטון

אזהרה: אתם לא יודעים להכין פיצה בבית - וזה בגלל התנור שלכם

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
@foodies I LOVE PIZZA. Have you ever tried this before? #lifehackpizza #lifehack (via @iamtifff ♬ Movie Remake by kalenbree aka shakin this ass - Kalenbree

בדומינו'ס הוסיפו: "פזרו את משולשי הפיצה שלכם על הצלחת כדי להבטיח בישול אחיד. קחו ספל מים (חצי מלא) והכניסו אותו למיקרוגל למשך 30 שניות עם צלחת הפיצה שלכם. המים כביכול מונעים מצב שיצא לכם משולש ספוגי שכל כך נפוץ בחימום חוזר במיקרוגל". כל כך פשוט שאנחנו קצת מתמרמרים פה על כל הפיצות המחוממות הלא טעימות שאכלנו כל השנים האלו - ואכלנו הרבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully