וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסעדה התאילנדית הכי מטורפת בעולם נמצאת בתוך אוטבוס

21.10.2024 / 0:04

תמיד רציתם לצאת לסיור טעימות במדינה אחרת? מסעדה ניו יורקית חדשה מציעה סיור טעימות וירטואלי ברחובות בנגקוק - וזה נראה ממש כמו הדבר האמיתי

ככה נראית ארוחה במסעדת "בנג בנג בנגקוק"/bangbangbangkok_nyc

למי שמיצה את סיורי האוכל ברחבי הארץ יוכל בקרוב ליהנות מסיורי אוכל מסביב לעולם - בלי לטוס. למעשה הקונספט הזה כבר קיים בניו יורק, אבל אנחנו בטוחים שזה רק עניין של זמן עד שזה יגיע גם אלינו. מסעדת "בנג בנג בנגקוק" היוקרתית שבברוקלין מזמינה לקוחות לסעוד ב"אוטובוס הקסמים" שלה ולצאת לסיור טעימות ברחבי הבירה התאילנדית - מבלי לעזוב את ברוקלין.

"בנג בנג בנגקוק" מעוצבת על פי דגם של אוטובוס עם מושבים שעליהם יושבים הסועדים, כשסרטוני נסיעה מובחרים דרך רחובות בנגקוק מוקרנים לתיירים על המסכים שעוטפים את המסעדה, כלומר חלונות האוטובוס - ומעבירים תחושה של נסיעה בכבישי בנגקוק. בעזרת טכנולוגיה מתקדמת, "נוסעי האוטובוס" מסיירים דיגיטלית ברחבי הבירה התאילנדית במשך שעתיים במסע VR משכנע למדי. מה שמשדרג את השהות החושית הזו בבנגקוק הוא תפריט הטעימות בן 10 המנות של "בנג בנג" - בערך מנה אחת לכל עצירה בטיול.

"בנג בנג בנגקוק", הממוקמת ברחוב גרנד 131 בוויליאמסבורג, הוא פרי מוחו של המסעדן הסדרתי ג'וגקרווט "ג'יי" בורין, האחראי להצלחות של ה"מאו מאו" בברוקלין וה"ג'אי סאנג מא" בקווינס. "אני לא עוסק בתחום המסעדנות. אני בעסקי החוויות", אמר בורין בן ה-45 ל-Post, "אני יכול להעביר אתכם לעולם אחר".

ככה זה נראה:

כדי ליצור את האשליה, למסעדן יליד בנגקוק היה צוות שצילם נקודות ציון אייקוניות בעיר הולדתו, כולל השוק הצף המפורסם שלה, שכונת צ'יינה טאון ומגוון סמטאות. הוא השתמש בטכנולוגיה שנקראת הקרנת מיפוי, שבה הופכים אובייקטים שונים למשטח תצוגה להקרנות - במקרה הזה, חלונות האוטובוס המזויפים. כיום, סוג זה של טכנולוגיה להגדלה מרחבית משמש ליצירת אשליות אופטיות על בניינים, בתערוכות בברודווי וכמובן במסעדות כמו שלו.

"עם הקונספט החדש הזה, אתם לא צריכים לנסוע לבנגקוק או לכל מקום אחר בעולם", הסביר בורין, שמטרתו להביא את "היופי" של מולדתו לניו יורק.


עוד מסעדות לא רגילות:
אני מרוויח כמעט מיליון דולר בשנה מהמסעדה שלי - אבל אין לי לקוח אחד

פתח מסעדת ראמן והגיש בה "מנה חמה" - ולא תאמינו מה קרה

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
@cindyfooddrink ??✈️ Buckle up, foodies! We're taking a trip to Thailand without leaving NYC! ?? ?Bang Bang Bangkok @bangbangbangkok_nyc Just stepped into Bang Bang Bangkok in Williamsburg and OMG, y'all! ?? This ain't your average Thai spot - it's a whole EXPERIENCE! ??️ Picture this: You're seated in a legit Thailand bus replica ?? with 360° projections of Bangkok streets all around you! ?️ The sights, the sounds - it's like being teleported across the globe! ?✨ But wait, there's more! ? The food carts rolling up? Straight outta Thai trains! ?? And the dishes? Mind. Blown. ? We're talking: • Massaman curry in a chicken mousse croquelin ? • Chicken satay disguised as spring rolls ? • Green papaya salad jelly (say what?!) ? • Steamed fish handroll realness ? • Green tea sorbet with peachy smoke magic ☕️?? Chef's pushing boundaries and serving up ART on a plate! ??️ These flavors are next level, no cap! ? And just when you think it can't get better... there's a surprise at the end that'll leave you shook! ? No spoilers, but prepare for ALL the feels! ?❤️ Bang Bang Bangkok isn't just dinner, it's a journey! ?️ You NEED to experience this vibe for yourself! Trust me, it's worth every penny and every calorie! ?? Who's coming with me for round 2? Drop a ?? in the comments! #BangBangBangkok #ThailandInNYC #FoodieDreams #TravelWithoutFlying #EatWithYourEyes #NYCEats #WilliamsburgFinds #MustTryNYC #FoodieGram #CulinaryJourney #newyorkfood #newyorklife #newyorkcity #newyork #newyorkfoodie #nycblogger #nyclife #nyclifestyle #nyc #newyork #newyorkcity #nycfoodies #newyorkfood ♬ Dancing Sunbeams - Yummy Sounds

כשזה מגיע לאוכל, בתפריט יש דקונסטרוקציות בהשראה אירופאית של קלאסיקות תאילנדיות, כמו "הבנגקוק" - שלישיית פינוקים טעימים הכוללים טארט חזיר עם קצף קוקוס, כיסון חזיר מאודה עטוף בכרוב ומרק לובסטר קר עם קצף ליים עוגבנייה מולבנת - בעצם גרסת גספאצ'ו למרק טום יאם.

יש גם את "האציל": ברווז מעושן עם רוטב קארי אדום ומחית ליצ'י חריפה, בין שאר המרכיבים. בנוסף, משתמשים בבקבוקים דמויי ספריי לשיער כדי להתיז על המנה ליים וטימין.

ראוי להזכיר גם את "החוכמה", מבחר של פרוסות בקר וואגיו משוישות במשחת שרימפס חריפה או "בס ים צ'יליאני" מטוגן בשמן עמוק עם רוטב צ'ילי, עלי חרדל בייבי ועוד.

השפים משלימים את הטירוף הקולינרי הזה עם מנה של אורז דביק מנגו - קינוח תאילנדי אייקוני עם סורבה מנגו. זה מגיע עם עוגת אורז דביק ומוס קוקוס במקום חלב קוקוס טיפוסי.

המחיר הכולל לשני סועדים: 357 דולרים (כ-1,400 שקלים)

בכל סיור, מדריך "בנג בנג", פראצ'ק סניווונג מאיוטהאיה, נותן הסבר על המנות והמקומות שהם עוברים בדרך. "אנחנו הולכים לקחת אתכם לרחובות המקומיים של העיר העתיקה", הוא מכריז בתחילת הסיור.

"בנג בנג" מצטרפת לטרנד הולך וגדל של חוויות אוכל סוחפות בניו יורק שדורשות מהסועדים להשתמש ביותר חושים מאשר רק ריח וטעם. הן כוללות את Le Petit Chef שבברודווי, שבו שף קטנטן ומונפש "מכין" תפריט טעימות על השולחן שלכם ו-Sansan Ramen שבקווינס, שם העובדות מתקשרות דרך מסכים מהפיליפינים כדי להעניק לסעודים תחושה של אותנטיות.

בורין מתכוון לחזור לבנגקוק כדי לתכנן ולצלם סיור דיגיטלי מפורט יותר, אותו הוא מצפה לחשוף ב"בנג בנג" תוך 12 חודשים. "אם אתה רוצה להביא את האנשים לעולם האמיתי, אז אתה צריך לבחור מהדבר האמיתי", הוא הסביר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully