וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם כל הנשמה של הצפון, ועוד: פופ-אפ כריכים מושלם נחת בת"א

עודכן לאחרונה: 17.9.2024 / 8:39

שפרה מיכאלוביץ' נזכרה בילד, נזכרה בקורונה ונזכרה בלחם. התוצאה עוטפת

כריך ג'בטה של עטוף בלחם שפרה מיכאלוביץ'. אילן הדר,
כזה ביס מלא טעמים עוד לא אכלתם. עוד כריך מופלא של שפרה מיכאלוביץ'/אילן הדר

המציאות הבלתי נתפסת שלנו ממשיכה להכות ולהכות בעולם המסעדנות. לוחם צעיר במילואים שהעסק שלו נקלע לקשיים כלכליים גדולים וזקוק לתרומות לאחר שלא יצא מעזה במשך שבועות רבים, למשל, או מילואמניק שהשאיר בעוטף ציוד שלם מוכן לאירוע ונסע תחת אש לחלץ אותו, והסיפורים לא מפסיקים להגיע.

לכל הטורים והכתבות של רותם דרוב

המצב הביטחוני פוגע כמובן גם במסעדנים ותיקים. ליתר דיוק, מסעדנית ותיקה מצפון רמת הגולן, שפרה מיכאלוביץ', שהיא מוסד קולינרי בן 21 שנים של אישה אחת בקיבוץ מרום הגולן היפהפה.

כריך ג'בטה של עטוף בלחם שפרה מיכאלוביץ'. אילן הדר,
"עד שהכול הפסיק". כריך של של שפרה מיכאלוביץ'/אילן הדר
"כששומעים שהצפון מופצץ, אף אחד לא פותח מפה לבדוק איפה קיבוץ מרום גולן ואם היו שם אזעקות, אבל לא קיבלנו שום תמיכה מהממשלה, והיומן שלי שוב התרוקן לחלוטין"

"הכול התחיל בקורונה", מספרת שפרה בגילוי לב, "המצב היה קטסטרופה וממש ראיתי במו עיני חברות תיירות שעבדתי מולם באירוח קבוצות פושטות את הרגל. כל דבר כזה זה קשרים שהיו ונעלמו. עבדתי מאוד קשה כדי ליצור שוב את כל הקשרים האלו, ואוקטובר 23 היה אמור להיות החודש הכי טוב שלי מאז. עד שהכול הפסיק".

היא חדלה לבשל למרות שצפון רמת הגולן נותר שקט יחסית. "כששומעים שהצפון מופצץ, אף אחד לא פותח מפה לבדוק איפה קיבוץ מרום גולן ואם היו שם אזעקות, אבל לא קיבלנו שום תמיכה מהממשלה, והיומן שלי שוב התרוקן לחלוטין".

היא חיכתה שהכול ייגמר, וכשהבינה את המצב לאשורו, החליטה לקיים את עצמה. "כשהבן שלי עבד בקורונה במטעים של הקיבוץ, הוא היה מבקש ממני כריכים ליום העבודה. הייתי מכינה לו סנדביצ'ים מופלאים שעוררו הרבה תגובות, וכך עלה לי הרעיון לחזור לזה".

מחנה אסאדה

פינת הבשר הטובה בישראל נחתה בתל אביב, להתנפל

לכתבה המלאה
שפרה מיכאלוביץ' עטוף בלחם מרום גולן. רותם דרוב
את החיוך שלה אי אפשר לפספס. שפרה מיכאלוביץ'/רותם דרוב
"הלחם מקבל הכול, ואתה יכול להכניס לתוכו גם את הנשמה שלך"

כך, מה שהתחיל במהלך שנועד "להחזיק את הראש מעל המים", צבר תאוצה ומעריצים, והתגלגל כעת גם למתחם ה-DNA הפעלתני שבקומת הקרקע של קניון עזריאלי בתל אביב. "הם שמעו על הסיפור שלי, הזמינו אותי להתארח, ואחר כך נראה", היא מחייכת.

היא התמקמה במתחם הפוד-טראקס ומשמרת את אותו חיוך משם. תחת השלט "עטוף בלחם", היא מספקת מ-12:00 יושבי משרדים רעבים, חיילים מורעבים וכל מי שנכנס בין הקבוצות האלה - מהרכבת הקלה או הכבדה, וסתם עוברי אורח. "הלחם מקבל הכול, ואתה יכול להכניס לתוכו גם את הנשמה שלך", תיארה.

כריף אונטריב בבישול ארוך - פופ אפ עטוף בלחם של שפרה מיכאלוביץ'. רותם דרוב
ג'בטה מופלאה במילוי אונטריב מתפרק בבישול ארוך. ביס מושלם/רותם דרוב

התפריט לא גדול - בסך הכול ארבע אופציות, שתיים בשריות ושתיים טבעוניות, שגם הן קורצות לקרניבורים - ובכל מקרה עדיף שתתנו לשפרה להרכיב לכם את הכריך המושלם.

הבסיס הוא ג'בטה מתפצפצת וחמימה. הכריך הראשון, "מן הארץ", מכיל למשל כרוב אדום אפוי ביין ותבלינים, קרם דלעת וכמון, כוסברה, פלפל חריף, רוקט, טחינה גולמית ושברי אגוזים מטוגנים. "בלאדי קרם חצילים" מאגד לימון כבוש, אריסה, טחינה גולמית, אגוזים, סלט עשבים חמצמץ, צנונית ופלפל חריף (55 שקלים).

בגזרת הבשר תמצאו "מזמור אונטריב בבישול ארוך", לא פחות, עם בצל כבוש, מיונז סרירצ'ה, כוסברה, רוקט, בצל ירוק וצנונית, ואילו "תמרות עשן רוסטביף" מגיע עם מיונז לימוני, חרדל, עגבניות, בצל, בצל ירוק ורוקט (58 שקלים) - וישביע בתמורה גם את הרעבות והרעבים שביניכם.

seperator

"עטוף בלחם", פופ-אפ הכריכים של שפרה מיכאלוביץ', ראשון-חמישי, 12:00-22:00, מתחם DNA, קומת הקרקע של קניון עזריאלי, דרך מנחם בגין 132, תל אביב

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully