וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'יפס ללא הגבלה, בירה ללא תחתית: שש המילים היפות ביותר בשפה העברית

6.10.2024 / 6:00

התפרעויות, השתוללויות ובשורות: החדשות הטעימות של ישראל

מסעדת אומניה, דיר אל אסד/אומניה

כל הפתיחות (והסגירות גם, הלוואי ולא היינו צריכים), תפריטים חדשים ומנות במהדורה מוגבלת, פסטיבלים וחגים, ארוחות מיוחדות ואירועים של פעם בשנה (רצינו לכתוב סילבסטר, אבל הבנו כבר מזמן שכמעט כל שבועיים יש כאן איזה "יום ה... הבינלאומי", ובמקומותינו זאת סיבה מספיק טובה לאיוונט).

שף שמתארח ושפית שמארחת גם כן, מסעדה שמתחפשת וצוות שמחליף מקום, למה לא, בעצם. מנה שמקבלת קורת גג (וקירות) משלה, אבל גם "חור בקיר" שווה מספיק כדי שנדווח. אילת וחיפה, השרון והשפלה, ותל אביב (אבל בשום פנים ואופן לא רק היא).

בקיצור, קבלו את חדשות האוכל של ישראל. והפעם - התפרעויות, השתוללויות ובשורות. וזאת רק המנה הראשונה.

בתיאבון!

ראשונות בראשון, גרציא

ראשונות בראשון, גרציא, קיבוץ העוגן. גיל אבירם,
הראשונות של גרציא/גיל אבירם

המסעדה הנהדרת של מיכל גרציאני בקיבוץ העוגן מגשימה את אחד החלומות העקביים שלנו, ומגישה תפריט פותח שבוע שמבוסס על מנות ראשונות בלבד.

החגיגה, שמתקיימת בימי ראשון, כוללת מנות פתיחה מבוססות ירקות ודגים, פירות ים ובשר, כל פעם קצת אחרת (אם כי סביר שלא יוותרו כאן אף פעם על סביצ'ה אחד לפחות, על כבד קצוץ, על פרחי כרובית מטוגנים עם איולי קיסר ושכאלה) - וליד בירה ללא תחתית ב-61 שקלים וקוקטיילים במחירים שמבטיחים להיות אטרקטיביים.

גרציא

חדשות האוכל

שוק מחנה יהודה יורד למרכז. כן, עם האוכל שלו, ברור

לכתבה המלאה

תפריט חדש, אומניה

אומניה, דיר אל אסד. אנטולי מיכאלו,
אומניה/אנטולי מיכאלו
אומניה, דיר אל אסד. אנטולי מיכאלו,
אומניה/אנטולי מיכאלו

המסעדה הצפונית המצוינת של פאדי דבאח מקבלת למטבחה את אסיל שריף, ומתרעננת עם תפריט חדש שכולו שילובים - קלאסיקות ומנות חדשות, מזרח תיכון ואסיה.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, טרטר בקר עם באבא גנוש, שייח' אלמח'שי על בסיס בשר טלה טחון ויוגורט, שישברק, נתח קצבים עם קרפצ'יו כרוב וקרם כרוב מקורמל, מוגרבייה עוף עם קרם בצל-סומק, קבב אדנה מפורק עם סלט פריקה, וגם צלעות טלה עם שולבטו עגבניות.

אומניה

הבסטה, אבן יהודה

הבסטה, אבן יהודה. דניאלה אשר,
הבסטה/דניאלה אשר
הבסטה, אבן יהודה. דניאלה אשר,
הבסטה/דניאלה אשר

התעוררות האוכל המשמחת של אזור השרון זוכה לחיזוק נוסף, בדמות בר אוכל חדש.

הבסטה, בהובלת מיכה בואדר, נפתחה במרכז קרסו שבאבן יהודה עם דגש על מוזיקה ישראלית, אוכל שוק שמח וקריצה למקומות מפורסמים ברחבי העולם.

תוכלו למצוא פה, בין היתר, אסאדו מפורק עם איולי פלפלים וירקות צלויים, סמאש בורגר "קרמל ועשן", לברק צלוי בתוך ג'בטה עם איולי זעפרן וגם את "הקבב של צביקה", הכולל מרכיב סודי אחד לפחות.

הבסטה

על הנייר, המבורג

תפריט על הנייר, המבורג, רחובות. אליאור רווה,
המבורג/אליאור רווה

בר ההמבורגרים הוותיק מרחובות חוגג 15 שנות שחיתות עם תפריט מיוחד, וקריצה לשולחנות הגדולים שנפתחים בשטחו.

תפריט על הנייר של המבורג מכוון לארוחת חברים ומציע מנה עיקרית לבחירה דוגמת "המבורג 250", המבורגר קלאסי, המבורגר אנטריקוט, כריך אסאדו מפורק עם רוטב קרמל וביצת עין ובורגר רידיפיין - ואת התוספות (צ'יפס, פוטטוס וטבעות בצל) למרכז החבורה, וללא הגבלה. כן, ללא הגבלה. מחיר: 88 שקלים.

המבורג

סיורי אוכל, תל אביב

סיור אוכל, שוק לוינסקי, תל אביב. גיא יחיאלי,
סיור אוכל בשוק לוינסקי/גיא יחיאלי

עונת החגים, וסופי השבוע שמציצים ביניהם, מעניקה מספיק הזדמנויות לטייל ולספוג את טעמי הסיטי, להקשיב לקולותיה ולתת לפעילויות עיר עולם ותיירות להוביל אתכם.

תוכלו להשתתף פה, בין היתר, בסיור טעימות מוכוון סוכות בשוק התקווה (שישי, 18 באוקטובר), כולל זכרונות מעופרה חזה, מפגש עם גד צברי בבר השכונתי שלו (רביעי, 23 באוקטובר), וגם טיול טעימות בשוק לוינסקי, כולל בורקס טורקי כמובן (שישי, 25 באוקטובר).

סיורי אוכל בתל אביב

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully