וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז קומרובסקי נגד ניב גלבוע: "איש נורא, חבית רפש, מכור ללייקים"

עודכן לאחרונה: 23.10.2024 / 15:04

*אבל עם איחולי בריאות ואריכות ימים. בכל זאת

ארז קומרובסקי נגד ניב גלבוע: "איש נורא, חבית רפש, מכור ללייקים". ברני ארדוב, אנטולי מיכאלו,
סופ"ש ארוך ורגוע. קומרובסקי וגלבוע/ברני ארדוב, אנטולי מיכאלו

עוד סוף שבוע ארוך שמבלבל את הישראלים, ועוד פרובוקציה שבלבה, וגם בסופה, מחייך ניב גלבוע. באיזה שנה אנחנו, תזכירו לנו?

והפעם, השף ארז קומרובסקי עם השתלחות חסרת רחמים באיש האוכל של ערוץ i24, ותגובה עמוסת שביעות רצון מצד המותקף. כולם מרוצים, אפשר להמשיך.

"בריאות ואריכות ימים". קומרובסקי חותם איחולים לבביים

"עוד ועוד אנשים הביאו לידיעתי שהאיש הנורא הזה הופיע שוב בביקורת השווארמות המתישה שלו בצינור", כתב קומרובסקי בפוסט מתויג לעייפה שעלה בעמוד האינסטגרם שלו, והתייחס לכתבה ממוחזרת של גלבוע בתכניתו של גיא לרר. כתב, והגביר במהירות.

"במשך שנים ניב גלבוע מתהלך כחבית רפש ומשפריץ רוע ודברי שטנה קולינריים לכל עבר", תיאר השף שמחזיק גם את שווארמה וייסברג במתחם שרונה התל-אביבי, "הוא איש קטן, חסר עמוד שדרה אנושי ורעבתן סנסציות זולות שמכור ללייקים".

הוא תיאר את גלבוע כמישהו "שהביא כל כך הרבה נזק לתעשיית האוכל שלנו, ופוגע שוב ושוב בטבחים ובמטה לחמם", והבהיר כי "הגיע הזמן שמישהו יגיד את האמת הפשוטה - האיש הזה חף מכל הבנה קולינרית ומכל אינטגריטי מקצועי".

לסיום, כי בכל זאת ביחד ננצח, כנראה, איחל קומרובסקי לגלבוע "בריאות ואריכות ימים כמובן".

"עלוב, אכזרי, פוגעני"

כשמסעדן מחליט לא לוותר לניב גלבוע

לכתבה המלאה

"קראתי איפשהו". גלבוע מגיב

גלבוע, שאינו זר לשערוריות ותגובות-נגד חריפות אף מאלה - זכור במיוחד המאבק הפומבי של מסעדת המחבוא של אדי באילת נגדו - פירסם מצדו פוסט מחויך, על סף המתמוגג, ועם מאמץ מיוחד להטחת עלבונות משלו.

"קראתי איפשהו שאחד הטבחים פה כועס עליי", תיאר בזלזול, "אני רגיל לתקיפות מטבחים, משפים, ובדרך כלל אני לא מגיב, אבל הפעם אני חושב שאגיב קצת יותר בהרחבה", הבטיח תוך בקשת איפוק והפנייה לתכניתו החדשה. נו מה.

מיותר כמעט לציין ששני הפוסטים גררו תגובות סוערות, בביצת אוכל מקומית שעוסקת בשנים האחרונות בעיקר במאבקי הישרדות, עם דמויות מובילות שהביעו תמיכה בקומרובסקי, ואחרות שביקשו דווקא לנקוט התעלמות גבוהה יותר. מיותר כמעט גם לציין מי ניצח.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully