וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב על הערכה: עוגת גבינה

3.6.2003 / 17:42

בשבועות הזה אין דבר כזה "אין לי מושג איך מכינים עוגת גבינה". הערכות להכנה מהירה הנמכרות בכל סופרמרקט לא משאירות מקום לקשיים (או לדמיון) והופכת כל אחד מאיתנו למארח פוטנציאלי מושלם. סקירת מוצרים לחג

בשנתיים האחרונות מה שמייצג יותר מכל את חג השבועות הן הערכות להכנה מהירה של מאכלי החג המשווקות על ידי החברות הגדולות ונמכרות בסופרמרקטים. הערכות האלה וכל שאר מוצרי החלב המיוחדים לשבועות דוחקים לפינה את התירוץ: "אין לי מושג איך מכינים" ומאפשרות, גם למי שלא הכין עוגת גבינה או פשטידה מימיו, להוציא תחת ידיו מוצר לתפארת.
להלן סקירה של מוצרי החג של החברות הגדולות ועוד כל מיני:

הסיסמא המלווה את מוצרי החג של שטראוס היא קלי קלות והיא מיישמת אותה עם מגוון מוצרים:
גבינה לבנה עם מכסה של פירות יער להכנת עוגת גבינה עם ציפוי פרי, שמסתבר שהיא העוגה הכי פופולרית בחג.
ערכה להכנת עוגת גבינה ופרורים בטעם לימוני הכוללת הכל מלבד סוכר, שמנת וחמאה. העוגה אכן פשוטה להכנה וטעימה, רק חבל שהמארז לא כולל את כל החומרים הדרושים להכנתה.
מטבלי גבינה להכנה מהירה עם תוספת תבילינים המצורפים במכסה בטעם בצל או בטעם כפרי.
והתוספת החדשה של השנה: מארז להכנת כדורי גבינה, הכולל גבינת שמנת 'סימפוניה' ומכסה עם תערובת ציפוי של שומשום, אגוזים וקצח.

כמו כן, מפעילה שטראוס מוקד שפים טלפוני ואינטרנטי בו כל אחד הטורח על מאכלי החג יכול לקבל מענה מקצועי לשאלותיו (מספר המוקד: 377-300-800-1 או באתר האינטרנט של שטראוס)

בתנובה גם כן חוגגים עם ערכות: אחת להכנה עוגת גבינה ושניה לאוהבי הצד המלוח של שבועות: ערכה להכנת פשטידה עם תבנית זכוכית לשימוש חוזר (אותה אתם מקבלים גם אם תרצו וגם אם לא). הגבינות הלבנות מגיעות במארזים מיוחדים הכוללים תוספת פרי במכסה ויש גם גבינות לנשנוש: עם מטבל פלפלים ועם קרקרים. כמו כן יש מבצעים שונים על חלק מהמוצרים.

בטרה עשו חג לגבינת הדגל 'טוב טעם' וארזו אותה באריזה חדשה. כמו כן תמצאו על המדפים קוטג' חדש 3% בטעם של 5%, ולכבוד החג הושקה גבינה צהובה קשה חדשה: 'כתר' 9%, המגיעה בפרוסות באריזה אטומה.

במחלבות גד, לא תמצאו ערכות להכנה מהירה וחידושים מרעישים אך ברשתות השיווק השונות ניתנת הנחה על חלק מהגבינות ותוכלו לקבל מוצרים מוזלים אחרים בקניית גבינות שונות ב- 19 ¤. ברשת הקו-אופ נמכרות עוגות הריקוטה של גד במחיר של 11 ¤.

"מחלבת העז הלבנה", המייצרת גבינות וחלב עיזים הנמכרים בבבתי הטבע, מינימרקטים פרטיים וברשת "טיב טעם", מציעה מוצר רביעי חינם בקניית שלושה ממוצרי המחלבה (גבינות עזים, חלב, יוגורט, מעדנים ועוד).

עוגות גבינה קנויות

עטרה אופק, "הארץ" מוסיפה:

עוגות הגבינה העגולות עם הפירורים, נמצאו טובות עד מצוינות ואף חוסלו חיש קל. צל"ש מיוחד קיבלה העוגה של קונדיטוריית הקסטר (עוגה בקוטר 26 ס"מ ב-130 שקל, עוגה אישית ב-15-10 שקל ברשת לחם תושייה, בקונדיטוריות הקסטר בגבעתיים או בתל ברוך בתל אביב, ובמבחר קונדיטוריות אחרות). נושפת בעורפה עוגת הגבינה של לחם ארז, המכילה חמאה (12 מנות ב-69 שקל); לצדה נמכרים בסניפי הרשת מיני לחם לסעודת החג, גבינות ומוצרי חלב ועוגות גבינה נוספות.

במקום השני צועדות צד בצד עוגות הפירורים של הקונדיטוריות רולדין (29 שקל ליחידה או 52 שקל לק"ג) ובן-עמי (135-20 שקל, לפי הגודל). רולדין יצרה גם עוגת גבינה ביתית טעימה, ללא פירורים, בשיתוף מותג השף הלבן של תנובה (כ-1.2 ק"ג ב-30 שקל, ברשתות השיווק באזור המרכז בלבד), ובסניפי הקונדיטוריה נמכרים לכבוד החג עוד מיני עוגות גבינה ושלל מאפי גבינה מלוחים ומתוקים, שכולם נזללו בתאווה. מקונדיטוריית בן-עמי הגיעה גם גרסת אינגליש קייק מוצלחת של גבינה עם צימוקים ושמה דודה זהבה (34 שקל), וכן קישים טובים עם גבינה וירקות (110-20 שקל לפי הגודל בקונדיטוריה בכפר ויתקין, בחנות בהרצליה או בשירות משלוחים עד הבית).

הפירורים שנותרו מעוגת השבועות של קונדיטוריית קפולסקי מעידים על מיקום די טוב באמצע (99 שקל בקונדיטוריות, מ-120 שקל בסניפים). קפולסקי השיקה תפריט גבינות מיוחד לחג, בשיתוף מחלבות הצאן בישראל, עם מגוון מנות זוגיות ואישיות מגבינות צאן ופטה; כל לקוח שיזמין מנה מהתפריט יקבל חוברת מתכונים מהודרת ומפת תיירות של מחלבות הצאן בישראל (עד 14 בחודש בסניפי קפולסקי).

מאחור מדשדשות עוגת מוס גבינה עם פירורים של ריצ' - עוגה סבירה יחסית, שתערב בעיקר למי שאוהב מרקם מוס בגבינה שלו (36 שקל ברשתות ובמינימרקטים) - וטורט של בונז'ור עם גבינה וחלבה, שילוב שלא הלהיב את טועמי המדור פרט לאחד, שוחר חלבה מושבע (חצי ק"ג ב-27 שקל ברשתות ובסניפי בונז'ור).

ולקינוח - הפתעה: במקום לפרוס עוגת גבינה ולטרוח עם צלחות, מזלגות ולכלוכים, אפשר לקחת כפית ולהתענג על מעדן אישי. חברת ונילה מכפר תבור המציאה מעדן אישי של עוגת גבינה עם פירורים, שאוכלים ישר מהגביע, וכל טועמיו פסקו שהוא פשוט מצוין (ללא צבע משמר וצבעי מאכל, צמד גביעים של 110 סמ"ק ב-8 שקלים ברשתות ובמרכולים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully