וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא אומרים לא לבירה

עידו הררי

7.8.2005 / 10:10

מסיבות רגאייטון, דרינקים על החוף והרבה ים בבר 'סקאיה' שבדרום הטיילת בתל אביב

אל תאמינו לאף מילה של מבקרי האמנות השבוע. מסיבת הסיום האמיתית של המדרשה היתה יום אחרי פתיחת תערוכת הבוגרים, על טראסות העץ של הסקאיה, ועל זה לא תוכלו לקרוא באף מדור אמנות ולא ב"סטודיו".

אף אחת מהפעמיים שהייתי בסקאיה - שנמצא בקצה הדרומי של הטיילת, איך שהיא נכנסת ליפו - לא היתה מקרית. בערב הראשון היתה שם מסיבת רגאייטון ודאנסהול שאהל אירגנה ותיקלטה בה, והערב השני היה כאמור אירוע הקרחנה של פרחי האמנות. אבל כיוון שלא היה מדובר במסיבות סגורות, אפשר ללמוד מהן בערך מה האנשים של הסקאיה רוצים מהחיים ומהלקוחות שלהם.

בערב של מסיבת הדאנסהול היה מאוד צפוף. זה היה יום ראשון חם ולח במיוחד, כמו כל הימים שקדמו לו ושבאו אחריו, אז בדרך למפלס העליון עצרתי בבר למטה וקניתי בקבוק גולדסטאר (18 שקל). למעלה היו הרבה מאוד מכרים וחברים שעסקו בהתמנגלות ובפוטושוטס לפליקר. מכיוון שאין לי מצלמה דיגיטלית ואני לא אוהב להצטלם, הלכתי להסתובב קצת. הטראסות, האורות הצבעוניים והספות על המרפסת מול הים יוצרים אווירה שיכולה להיות גם של אתר נופש בדרום אמריקה וגם של מלון אורכידיאה באילת. באותו ערב המוזיקה לקחה לכיוון הלטיני, וזה היה כיף. אחרי ששתיתי עוד בירה גיליתי שבבר לא מקבלים כרטיסי אשראי, ומכיוון שלא היה לי מזומן לעוד אחת וכבר הייתי עייף הלכתי הביתה.

הביקור השני, מסיבת הבוגרים, היה ביום רביעי של אותו שבוע. יום קודם היינו בפתיחת התערוכה במדרשה ועדיין היינו בהלם מהמחיר של הבירה שם (6 שקלים. אלה מחירים לסטודנטים!). חשבתי על זה בכניסה, כשנזכרתי שבירה בסקאיה עולה פי 3, אבל כשהגענו למעלה פגשנו את אהל, שנתנה לנו פתקים לבירה בחינם. בהתחלה סירבנו, כי התכוונו לשתות משהו מתוחכם יותר, אבל אז דפי אמרה לי "אף פעם לא אומרים לא לבירה", וכיוון שהיא צודקת לקחנו.
שמנו את הפתקים בכיס והזמנו דרינקים אמיתיים. אני לקחתי קפירינייה (34 שקל), ודפי וודקה סאוור (36 שקל). הדרינק שלי היה ממש מוצלח. של דפי לא רע, אבל עדיין לא כמו הוודקה סאוור שהיא רגילה אליו. לקחנו את הקוקטיילים, וכמו בביץ' בר אמיתי ירדנו לבר שבמפלס התחתון, סופגים בריזה מהים. גמרתי את הדרינק ורציתי לבקש עוד אחד, אבל הברמנית אמרה לי שדברים כאלה אפשר להזמין רק בבר למעלה. עד שהגעתי למעלה כבר לא רציתי עוד קפירינייה, אבל זה היה בדיוק הרגע להשתמש בפתקים שלנו ולחסוך כסף לבוס.

למטה, על הרחבה, המוזיקה התחלפה מטראנסים די מעצבנים ללהיטי דאנס איכותיים. ירדנו כדי להתחכך קצת בעולם האמנות, שבאותו רגע עסק בריקודי לימבו שחשבתי שיצאו מהאופנה. שני תלמידים משנה ג' החזיקו את המוט, וכל מיני זוכי מלגות מהערב הקודם עברו מתחתיו כאילו אין מבקרי אמנות בעולם. לא ברור אם זה המוזיקה, הים או הבירות בחינם, אבל גם הערב הזה היה ממש מוצלח. ושניים מתוך שניים, לדעתי, זה לא רע בכלל.

'סקאיה'. נחום גולדמן 8. טל' 6818177. פתוח: א'-ה' 18:00 עד לקוח אחרון, ו'- שבת 12:00 עד לקוח אחרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully