וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פביאנה פסטה

יוני רז פורטוגלי

13.9.2005 / 11:03

כריך המוצרלה של פביאנה פסטה הגיע חם כאילו הגבינה יצאה בדיוק עכשיו ממעי העז. מה עוד אפשר לבקש? משלוח מהיר. וגם זה היה

יש אנשים ששערם הלבין בגיל צעיר ולכבודם אני רושם את הרשימה הבאה. ידוע שהם אצילים, נבונים ובעלי חוש הומור נהדר. מהתגובות שאני מקבל ברחוב אני מבין שהם גם הקוראים הנלהבים ביותר של רשימותיי. חשוב לציין שלא מדובר בלבקנים, שאותם אני מעריך מסיבות אחרות, אלא באנשים ששיערם, ושיערם בלבד, הלבין מוקדם מהרגיל. אחד כזה הוא החלוץ הגדול פאבריציו ראבאנלי. לכבודו הזמנתי אוכל איטלקי.

פביאנה פסטה היא מסעדה שממנה יש לי זיכרונות נעימים. בפעם היחידה שאכלתי שם נתנו לי לאכול צלוחית עגבניות שהיו מאוד טעימות לי :חשבתי להזמינן שוב, אבל לא רציתי לקלקל זיכרון ילדות מתוק.

הפעם הזמנתי כריך מוצרלה בפוקצ'ה (22 שקל) ורביולי עזים (36 שקל). ניסן הזמין רביולי בטטה פומודורו (40 שקל). לקינוח הזמנו טירמיסו (17 שקל). הטלפן היה נחמד מאוד, המליץ לי על מאכלים ואמר שהאוכל יגיע בחצי שעה הקרובה. אני מכיר את כל התרגילים, אמרתי לו שלא עשו אותי באצבע וכיניתי אותו שקרן. השיחה הסתיימה בטונים צורמים.

השליח הגיע תוך משהו כמו 20 דקות, ואני החמאתי לו על הזריזות והבטתי בו בשביעות רצון עד שהאור בחדר המדרגות כבה והוא נעלם, כרוח רפאים, בדרכו ליעד הבא. איזה ריח!

הכריך הגיע חם כאילו הגבינה יצאה בדיוק עכשיו ממעי העז. הוא היה טעים לי הודות לבצק. גם הירק היה רענן. הייתי מרוצה. ניבן אכל את כל הרביולי בטטה, אמר שזה קצת טעים לו ונרדם. אכלתי את הכריך ואכלתי את הרביולי. הוא היה טעים לי. אני מאמין שאכלתי יותר מדי גבינה. איבדתי את הריכוז לכמה רגעים, וכשחזרתי לעצמי גיליתי שניסן כבר זלל את כל הקינוח. למה עשית את זה?! הוא אמר שהוא היה מאוד טעים לו ונתן לי שתי כפיות. היה לזה טעם גן עדן. אני זוכר שהיו בפנים דברים דביקים וטעימים.

לסיכום: אני עדיין מסוחרר ממשלוח האקספרס, והאוכל היה טעים לי. בלילה, בחלומי, פבריציו ראבאנלי הוחתם במכבי תל אביב, ניסן הפך לעז, וכל מה שנגעתי בו הפך לגבינה. בדרך כלל החלומות שלי נבואיים, ודי לחכימא ברמיזא.

"פבאינה פסטה". גרוזנברג 31, טל': 03-5102101. משלוחים בימים א'-ה' 11:30-24:00, שבת: 19:00-24:00. משלוחים חינם בהזמנה מעל 50 שקל. (5 שקלים בהזמנה מתחת ל-50 שקל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully