וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חחח... בריטים...

נימרוד בן משה

1.12.2005 / 12:32

הבריטים אוהבים את החמאה שלהם, מאוד! הם אפילו מוכנים לשלם 60 דולר על גאדג'ט שישמור על החמאה בטמפרטורה הנכונה

אנחנו הישראלים, אנחנו בהמות גסות. אנחנו חסרי נימוס, חצופים, נדחפים, מזיעים ואוכלים חומוס ושווארמה. האנגלים, לעומת זאת, הם מתורבתים, מנומסים, נקיים, שותים תה ואוכלים "סקונס" עם חמאה. למעשה, הם אוכלים חמאה עם כל דבר.

בגלל זה לא הפתיע אותי לגלות שבריטי אחד בשם דיוויד אלפיל המציא כלי מיוחד לאיחסון חמאה ששומר את החמאה במצב צבירה אופטימלי. החברה שלמענה עובד אלפיל ערכה סקר מקיף בנושא "מה מפריע לך בחמאה שלך", התשובה היתה חד משמעית: החמאה תמיד רכה מדי או קשה מדי. הו הזוועה!!

אלפיל פיתח בתגובה את ה-ButterWizard, כלי איחסון מיוחד השומר על טמפרטורה מדויקת של 18.5 מעלות צלסיוס. טמפרטורה המושלמת לחמאה. כך היא לא רכה מדי או קשה מדי ואנגליה תוכל סוף סוף לצאת ממשבר החמאה הנוראי שפוקד את ארצה.

כמובן שאלפיל לא מתכוון להיות דיקטטור של חמאה ולכן כל אחד יכול לכוון את הטמפרטורה של כלי האיחסון מספר מעלות למעלה או למטה כדי להגיע למצב הצבירה החביב עליו. וכמה עולה המכשיר מציל הנפשות הזה? 60 דולר בלבד! ממש מחיר מבצע (דפוקים האנגלים האלה, הא?)

טוב לדעת שיש מדינות שבהן אפשר להתפנות לסקרים בנושא חמאה. משום מה יש לי תחושה שבישראל יקחו עוד כמה שנים טובות עד שיתקשרו לשאול אותי על מצב החמאה שלי.

נו טוב, כל אחד והצרות שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully