וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שליש גינס בבית המקדש

נגה משל

26.12.2005 / 17:22

אל תתנו לפרה של תנובה ולתורים לבתי הקולנוע להשפיע עליכם, ה"טמפל בר" במתחם הסינמה סיטי הוא בר אפלולי ראוי, עם 70 סוגי בירה ואוכל כיפי של צחי בוקששתר

כשבא לי לצאת לשתות איפשהו במתחם גוש דן, "הטמפל בר" הוא לא ממש אופציה. מה אני אגיד לכם, כשאני חושבת על אלכוהול ואווירה, המיני-קניון הקרוי מתחם הסינמה הסיטי עם התורים ליד קופות הקולנוע, הפרה של מרכז המבקרים של "תנובה" והניאונים של הסופרפארם – לא ממש עושים לי חשק לדפוק את הראש.

הפתיחה הזו באה לומר שלפעמים טוב שאתה חייב ללכת לאנשהו כי רק כך אפשר למצוא זהב היכן שכלל לא מחפשים. ובכן, אל "הטמפל בר" צעדתי עם בקבוק של שמפו מהסופר פארם השכן, ללא ספק דאונר כשחושבים על 70 סוגי הבירה המוגשים בפאב (16 מהחבית), תאורה אפלולית וראש סחרחר. למרות זאת, אחרי שנבלעתי בחלל המרכזי של המקום והתיישבתי באחד מתאי הישיבה, נטמעתי לחלוטין באווירת הפאב האירי המשוחזר ובכלל שכחתי שאני צריכה לחפוף את הראש.

ניכר שבעלי המקום הבינו שאם הם מתכננים שה"טמפל בר" יהיה אבן שואבת עבור האוכלוסייה המגוונת שמסתובבת בסינמה סיטי ואף ימשוך קהל שיגיע במיוחד – המקום צריך להיות מנותק מסביבתו הקניונית ולעמוד בזכות עצמו. ואין ספק, הטמפל בר הוא עולם אחר שדואג שתשכח מאיפה נכנסת ולאן תצא, ולא לחינם הוא חגג לא מכבר שנתיים של פעילות.

מסכי הטלוויזיה הענקיים שתלויים בחלל הופכים אותו למקום אידיאלי לצפייה במשחקי כדורגל ולמפגשים חברתיים רבי משתתפים עם פוטנציאל . האוכל במקום, עליו אחראי השף צחי בוקששתר, מסתדר מצוין עם בירה ואלכוהול, ומצדיק ביקור גם אם אתם סתם בסביבה ורעבים לאיזה כתף עגל שבילתה כמה שעות בתנור עם בירה וירקות (45 ¤) או קדרה אירית אחרת מהבילה, חורפית ומנחמת.

לאחרונה הושק במקום תפריט חורף שכולל הרבה בישולים בבירה, גם של קינוחים (אגסים מבושלים בבירת חיטה עם גלידת וניל – 32 ¤, כבדי עוף בבצק בירה - 39 ¤). בוקששתר עצמו מעיד שמאז שנכנסו המנות החדשות ברזי הבירה מתרוקנים במהירות, והאווירה במטבח מרוממת במיוחד, וכשהטבחים שמחים – כולם שמחים. לאחרונה גם השיקו במקום מותג בירה פרטי (Temple Bar Draft Bar) המיוצר בבלגיה במיוחד עבור ה"טמפל בר" ונמכר בגדלי ½ (19 ¤) או ליטר (35 ¤).

מבחר הבירות הגדול מאפשר כל פעם לנסות בירה אחרת ולגלות טעמים חדשים ופחות מוכרים. באופן אישי אני התחברתי לבירת "Barbar", בירת דבש עם ארומה מתקתקה שמומלצת למי שפחות אוהב בירות מרות וכהות. ב"טמפל" גם מתקיימות מדי שבוע הופעות חינם המלוות במבצעים מפתים על דרינקים: למשל, בימי שני מופיעה להקת , "over tone" בקאברים של U2 וקלאסיקות וחצי ליטר "טמפל בר" מהחבית+צ'ייסר וויסקי עולה 25 ¤; בשלישי להקת "כחול" עם מוזיקה אירית וגינס+צ'ייסר ב-28 ¤.

דווקא אם אתם צעירים הלומי תל אביב, נסו יום אחד, אפילו בלי להתכוון, להגיע למתחם הסינמה סיטי ל"טמפל בר". אני מבטיחה לכם שתגלו עולם.

"טמפל בר", סינמה סיטי גלילות, טל': 03-6995536.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully