וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביסטרו של אידלסון

4.1.2006 / 5:52

אם עד עכשיו הגעתם לאידלסון 10 בגלל המתוקים או מקסימום בגלל הקרוק מאדאם – תוכלו עכשיו להתיידד שם עם אנטרקוט, קורדון בלו ושאר חברים.

אידלסון 10 – הפטיסרי מרחוב אידלסון, שלו גם סניף ברחוב בן יהודה בתל אביב, מתחדש כעת גם במנות ביסטרו קלאסיות כמו פטה כבד, אנטרקוט, קורדון בלו ועוד המוגשות החל מ-18:00 בערב.

ציונה הרשקוביץ, שמובילה את אידלסון 10 כבר חמש שנים, רצתה כבר מזמן לשלב בתפריט מנות ביסטרו מוקפדות וכעת הן מוגשות בסניף בן יהודה.
הרשקוביץ מבטיחה שההקפדה על חומרי גלם טריים, על טכניקות עשייה קלאסיות ועל מקצועיות היא בראש מעייניה, ושהדיוק הבא לידי ביטוי בעוגות, בקינוחים ובפטיפורים - מאפיין גם את המנות החדשות בתפריט.

בין הראשונות - פטה כבד עוף עם ריבת בצל (42 ¤), קרפצ'יו סינטה (38 ¤), קרפצ'יו סלמון עם רוטב צלפים ועגבניות (39 ¤), קלמרי פריך עם איולי צ'ילי וסלט (42 ¤).

עיקריות - אנטרקוט עם שום קונפי, תפודים ועשבי תיבול (88 ¤); פילה סלמון עם סלט תפוחי אדמה, שרימפס ובצל ירוק, ועגבניות מיובשות בויניגרט (77 ¤); חזה עוף בנוסח קורדון בלו עם פרושוטו וגאודה וקוביות בטטה (75 ¤); פרגית ברוטב שום בתוספת זוקיני (65 ¤).

חלק מהמנות משתלב גם בתפריט הצהריים של המקום.

"אידלסון 10", רח' בן יהודה 252 (פינת ירמיהו) 03-5444154

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully