וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר בוכה על הבר

גיא גיסר

3.3.2006 / 9:30

להזמין יין אדום עדין, להתעלף על הברמנית ולדבר על סקס? - גיא גיסר עם חוקי הבר של המין החזק

"ברוך שלא עשני אישה". את המשפט הטעון הזה אומר לעצמו (ולאלוהים שנמצאת למעלה) כל יהודי מאמין בתפילת שחרית. ככה, על הבוקר וכבר מצב רוח מאצ'ואיסטי בעליל. אני לא יודע אם אני מברך על כך שנולדתי זכר, אבל אני בטוח שזה לא כל כך פשוט לחיות כגבר.

הדייט הראשון עלול להיות טראומתי לך, טסטוסטרון מהלך שכמוך, לא פחות מאשר לזוגתך הנאה בנשים. נכון, אתה הגבר ופעם זה היה נחשב למשהו חיובי, אבל כיום המצב שונה לחלוטין. אתה כבר לא שייך למין החזק, מקסימום למין הנחנק, וזו שיושבת לצידך תקבע את עתידך לשעות הקרובות.

אז מה, נגמר הסיפור? כל הדייט תפחד להוציא מילה לא מתאימה מהפה מרוב פחד, וכמו ילד טוב תחכה בצד להחלטת השופטת באשר לעתידך? כך ייראו חייך? אל ייאוש, כרומוזום Y מפוחד ויקר. קבעתם דייט ראשון בבר? ישנם כמה חוקים שיעזרו לך לעבור את אותו בשלום, ואולי אפילו להרגיש טוב עם עצמך. אולי. הרי לכם המדריך המלא לדייט הראשון - הגרסה הגברית.

מה שותה?

כזכור מהכתבה הקודמת, רושם אלכוהולי ראשוני הוא הקובע, על אחת כמה וכמה אם אתה גבר. חשוב שתדע כבר בהתחלה שמצפים ממך לדעת יותר בעניין השתייה, ולמרות שזה טיפשי, לא מבוסס וחסר כל היגיון, כדאי שתתמודד עם העובדה בגבורה.

החוק הראשון והחמור ביותר: בשום פנים ואופן אל תזמין יין אדום. המבט החודרני והנו?גה בעודך מלטף את כוס היין בחושניות זולה, מעידה עליך דבר אחד בלבד: אתה סוטה מין. יין תשתה בבית מול האח או האחות, פה זה בר והרושם צריך להיות כזה, שישאיר עליה חותם מסוקס וברור. כוס בירה היא חובה, אפילו אם אתה לא חובב קצף ובועות. הבירה נתפסת כמשקה גברי, היא יכולה ללוות אותך משך כל הדייט, ושלוקים קטנים - ללא הבעת פנים של אחד ששותה בנזין - יעשו את העבודה. אבל!!! בירה לא יכולה למשוך את העגלה לבד, ולכן יש בקבוקי זכוכית על הבר. אל תשכח שחברך הטוב ביותר שעומד לצידך בדייט הזה הוא האלכוהול - וויסקי עם קוביית קרח או שתיים, שוט של וודקה טובה או צ'ייסר כזה או אחר של משקה לא מתוק במיוחד, יעשו את העבודה.

אם מתחשק לך וודקה רדבול, קח בחשבון שסטיגמת הערס עלולה לדבוק בך ולא לרדת. ערק, למרות שהוא חזק מאוד בברים כיום, יגרום להבל פיך להזכיר את סבא שלה בזמן הקידוש. רד מזה.

אם התמזל מזלך והיא שאלה אותך מה כדאי להזמין, עומדות בפניך 2 אופציות עיקריות: אם אתה מבין באלכוהול, נסה להתאים לה משקה שתאהב, על פי טעמה. כך תצא כשידך על העליונה, האגו יקבל פוש קטן והכל יהיה בסדר.
אם אין לך מושג קלוש במשקאות, אל תהיה מוישה גרויס ותזמין סתם משהו, כי יכול להיות שהטעם שלה ושלך לא חופפים, ואתה תצא טמבל. בשביל מקרים כאלו, בין השאר, יש ברמן, והוא יפתור את הבעיה בקלות.

יש דברים שרציתי לומר

ואם אנחנו כבר בתחום הוורבלי, כדאי לזכור שיש כמה נושאי שיחה שבשום פנים ואופן אסור לך להיכנס אליהם, לא בדייט הראשון ובטח לא בבר. אם תהיה חכם תדע כיצד להתחמק מהם בחלקלקות ולהמשיך הלאה, כשיש לך סיכוי שהכל יהיה בסדר.

אם היא שואלת אותך איך היא נראית, לא חשוב מה השאלה, תמיד תגיד כן. בנות אוהבות לשמוע את התשובה המחמיאה, גם אם היא לא ממש אמיתית. אם אתה לא מסוגל לשקר, נסה לשנות את הנושא בזריזות לפוליטיקה, כדורגל, מחלות מין או פשוט תביים עילפון, רק לא להגיד "לא".

אם השיחה הגיעה לסקס, והגיעה הזמן לשאלה הפרחית והמייגעת "מה המקום הכי מוזר שעשית את זה?" נסה לומר לה בעדינות שזו שאלה מטומטמת וילדותית המעידה על כך שהיא מנסה להיראות פרועה ומטורפת, למרות שכולה משעממת, טיזרית ומלאה בעצמה. או במילים אחרות - שקר לה בפנים וספר את הגוזמה הרגילה על הדיילת והקוקפיט בטיסה לוורשה. רק לא עוד שירותי מועדון, בבקשה!

מזלות ואסטרולוגיה - קום ולך הביתה.

אקסים ואקסיות - נסה לא להיכנס לפינה הזו, כי בסופו של דבר היא תגיע למסקנה שעוד לא התגברת על הפרידה מההיא ושאתה עדיין מאוהב בה. במקרה הגרוע, חקירה נגדית נוקשה תצליח, בעיקר אם האקס שלה מניאק. נצל את המב לטובתך ונסה לעורר בה מגה-אנטגוניזם כלפיו, עד שלא תהיה לה ברירה אלא לחבב אותך.

משהו לנשנש?

כמו בהמלצה הנשית: אתה רעב? תאכל. בלי בושה ובלי מחשבות שניות. אוכל זה טוב, והשילוב עם האלכוהול רק עוזר. גם כאן, אין לבלוס פסטות עם רטבים שמנים ובלי הרבה שום ובצל (אלא אם כן אתה משחק אותה קשה להשגה, ואז באמת לא תשיג כלום), וסלט לא בא בחשבון. אולי כתוספת לאוכל אמיתי.

רד מהנאצ'וס והבייגלה, הסיכוי שיידבקו לך חתיכות בין השיניים לחניכיים גדול במיוחד, ואתה ממש לא רוצה לדחוף אצבע לפה באמצע הדייט.

אתם בבר בלי אוכל? עוד יותר טוב, תציע לה ללכת לנשנש משהו אחרי הבר. אם התשובה תהיה חיובית - הדייט מוצלח. התחמקה? בקש יפה חשבון ועוף הביתה, היא לא מעוניינת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

כמה עולה?

כמו שכבר טענתי בעבר, השיוויון חייב להיות מיושם במיוחד בנושא התשלום. היא תתעקש לשלם חצי מהחשבון, ובצדק רב. אתם לא נשואים, אין חשבון משותף ואף אחד לא חייב כלום לאף אחת. אבל, במקביל עלייך להיות פיקח, לשמור על עירנות ולשחק את המשחק כמו שצריך - אם נפלת על בחורה שמתעקשת לשלם את חלקה, סרב. תן לה להרגיש שאתה רוצה לשלם על הכל, שאתה גבר עם חוקים כמו פעם. היא תתעקש שוב, ואז אתה נכנע. היא קיבלה את שלה, אבל היתה צריכה להיאבק על זה. שיחקת אותה, יצאת כאילו ג'נטלמן, והכל בא על מקומו בשלום.

במקרה והגיע החשבון והגברת מביטה עליך במבט שאומר "זה ידוע שהגבר משלם על האישה, יאללה, תוציא את הארנק", אין ברירה אלא לצאת עם הרמיזה המוכרת בעולם - "כמה כל אחד צריך לשים?". זה לא נעים, לפעמים קצת משפיל, אבל אין ברירה. זו בחורה שתחלוב ממך כל שקל שאין לך במהלך היחסים החד-צדדיים שיהיו לכם, ובסופו של דבר תיזרק כמו כלב, כי לא קנית פרחים ביום האהבה או כי שתית יותר מדי בחתונה של החבר הכי טוב שלך. חבל.

והכי חשוב, יותר מהכל - לא לפלרטט עם הברמנית בדייט הראשון. ברמניות, בהכללה גסה וגועלית, הן האויבות הגדולות ביותר של הבחורה בדייט הזה. שתיהן מתחרות עליך (ממש...), וכל מבט זימה שלך לעבר הברמנית, רק יגרום לזוגתך הערב להתרגז.

כשבחורה מודרנית מרגישה לא נעים היא נוקמת, והבחור ששם עליה עין רבע שעה קודם בצד השני של הבר יהיה נקמה מצוינת. זה לא כל כך נעים לראות גבר בוכה על בר, אז עזוב את הברמנית לנפשה ותן את מלוא תשומת הלב לזו שלידך היא תעריך את זה מאוד. אחח, זוהי תחילתה של ידידות מופלאה.

  • עוד באותו נושא:
  • אלכוהול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully