וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקנות או לא לקנות

סמדר ולטר

5.3.2006 / 10:10

סמדר ולטר מארגנת את המטבח מחדש, ועומדת על קנקנם של כלי מטבח שונים, כאלה שנחיצותם ומחירם שנוי במחלוקת. והפעם: מייבש חסה

המטבח שלנו מלא במכשירים שאנחנו לא בטוחים אם אנחנו בכלל צריכים, ואם הם שווים את המחיר והמקום. כדי לטפל בבעיות ממין שכזה, אנו יוצאים בספיישל "כלי-כלי" שיבדוק את היתרונות, חסרונות, מחירים ומסקנה סופית (שהיא דעתי האישית), לגבי כלים נפוצים במטבח הביתי. אתם מוזמנים להעלות על ידי כפתור התגובות כל כלי שיושב לכם על הראש וסובל מבעיית אמינות.

מייבש חסה

מייבש חסה מורכב מ-3 חלקים: קערה, מסננת שיושבת בתוך הקערה, ומכסה עם ידית שמסובבים ידנית. שוטפים את החסה, מכניסים למסננת ולקערה (אפשר מראש לשטוף את החסה במסננת ואז להכניס לקערה), מכסים ומסובבים את הידית, ובכוח הצנטריפוגה כל המים עפים לצדדים והחסה נשארת יבשה.

יתרונות: אם אתם צורכים הרבה חסה ועלים, לא תבינו איך הסתדרתם בלעדיו. חוסך את העבודה המאוסה של ייבוש העלים על מגבות מטבח. הוא מייבש במהירות את החסה והיא נשמרת פריכה ורעננה אפילו עד שבוע במקרר, בתוך כלי סגור ומרופד במגבות מטבח מנייר.

שימושים נוספים: אפשר להשתמש גם לייבוש עלים נוספים, כמו רוקט ועלים לסלט, תרד, עשבי תיבול ועוד. במסננת אפשר להשתמש גם לשטיפת פירות וירקות אחרים.

חסרונות: גדול יחסית. תופס הרבה מקום.

מחיר: יש זולים מאוד (את מייבש החסה שבתמונה קניתי ב-30 ¤ בסופר, והוא מצוין) ויש יקרים יותר, בסביבות 100 ¤ ואפילו יותר, תלוי ביצרן.

שורה תחתונה: לדעתי - רק אם אתם צרכני עלים וחסה כבדים. אחרת, הוא ימצא את מקומו עמוק בארון, ויתפוס הרבה מקום תוך כדי.

איפה משיגים: בחנויות כלי בית, בחנויות מתמחות בבישול ואפיה, ולפעמים יש גם במחלקת כלי בית בסופר.

בשבוע הבא: לקנות או לא לקנות- אופה לחם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully