וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיבת יומולדת

21.3.2006 / 7:41

"צ'ימיצ'אנגה" ושף אבי קונפורטי חוגגים עשור ומציעים תפריט נבחרי העשור, ואילו "פסטיס" ושף איל לביא חוגגים 6 עם תפריט חדש וחגיגי

מסעדת "צ'ימיצ'אנגה" והשף אבי קונפורטי מזמינים אתכם לחגוג עשור של פעילות רצופה במסעדה התל אביבית המציעה מטבח בסגנון סנטה-פה. מדי ערב, עד סוף מרץ, יוגש תפריט יומי משתנה המסכם עשר שנות פעילות קולינארית.

תפריטי עשר השנים מורכבים ממגוון המנות השונות שהוגשו במסעדה מאז הקמתה, כשלצד כל מנה בתפריט מוצג הסיפור שמאחוריה והשנה בה נוצרה. תוכלו לנסות גרסאות מקור עליהן נבנו המנות הקלאסיות וגרסאות שלא יצאו מעולם (וזאת הזדמנות לברר למה). בנוסף למנות יוצעו במקום גם כל המרגריטות ש"שוקשקו" במהלך העשור (תפוזי דם, משמש פסיפלורה, מנדרינות ועוד).

מנות לדוגמה:
ראשונות: טרטר טונה אדומה עם שאלוטס, שום, ג'ינג'ר, צ'ילי הבנרו, סויה וחזרת מקסיקנית (תפריט ראשון של 1996), טרין כבד אווז וברווז קר מרקחת לימונים, תבלינים וחומץ קנה סוכר (גרסת מקור מ-2000 שלא יצאה מעולם)

עיקריות: פילה בקר בגריל עצים עם קרסט עשבי תיבול, קרוקטס, בציר עגל, צ'ילי וגרגרי חרדל (ארוחת שפים אמריקאים 2000), פילה סיבס בגריל עצים עם אסקבצ'ה פלפלים ואיולי צ'ילי אמרילו ולימונים (ארוחת יום הולדת לאליזבט קונפורטי, 1998)

אחרונות: שרבט תותי שדה ואגוזי קוקוס עם מיץ חי של תותים והדרים (ארוחת טעימות לשגרירות צ'ילה), טרין טאובומה ובוטנים בקרמל בננות, ברבן ובוטנים קלויים (תפריט קינוחים, 1998)

"צ'ימיצ'אנגה", קרמניצקי 6, תל אביב

יומולדת 6 ל"פסטיס"

"פסטיס", הקטנה מ"צ'ימיצ'אנגה" ב-4 שנים, אך גאה לא פחות, חוגגת 6 שנים של מטבח פרובנסלי עם תפריט חגיגי של השף איל לביא. בתפריט תמצאו שילוב טעמים עונתיים וניחוחות כמהין, שאת ההשראה להם ספג לביא במהלך ביקורו האחרון בפרובאנס.

התפריט יוגש עד אמצע אפריל במחיר של 160 ¤ לארוחת 3 מנות (ראשונה, עיקרית ואחרונה). ניתן להזמין גם כל מנה ומנה בנפרד, במקביל לתפריט הרגיל.

הצצה לתפריט:
בין הראשונות: מרק קרם תפ"א וכרישה עם צדפות קוקי סן ז'אק, מבושם בשמן כמהין; דג ים כבוש עם סלט שורשים בתיבול צ'ילי, זרעי כוסברה, ליים ושמן כמהין; פטריית פורטבלו במילוי חמאת שרימפס אדום ברוטב ציר פטריות יער

בין העיקריות: פילה בס בגריל עם פרוסות סינטה כבושה, עלי סלק ושעועית ירוקה ברוטב יין אדום ושמן מחית כמהין; ג'מבו שרימפס בגריל מוגש עם עצם מח על מצע ריזוטו בציר בקר וכמהין; ניוקי בקרם פטריות יער, שמנת וציר בקר עם שרימפס.

קינוח: גבינת סנט מור בשלה על מאפה פילו ואגוזים בתיבול דבש לוונדר

"פסטיס", שד' רוטשילד 73, תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully