וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצאת המאה זה לא

רוני ונועם

7.4.2006 / 7:46

מסעדת "אדיסון" ברעננה (שלא כמו ההוא המקורי) לא המציאה כלום, אבל בגבולות המומצא היא עושה עבודה טובה ומתאימה לסוגים שונים של בילויים

במלאת שנה למסעדת "אדיסון" במרכז רעננה, קפצנו לבדוק מה מתרחש בתחום הבילויים והקולינאריה הממוקמים כמה קילומטרים מחוץ לסצינת ההתרחשות התל אביבית. באנו בשביל האוכל אבל נתחיל דווקא בעיצוב. שקענו בכיסאות העור הנוחים, שרק הם עשויים לגרום לכם להזמין עוד משהו, ככה סתם בשביל עוד כמה דקות של נוחות מתחת לישבן. ניכר שהמשקיעים לא חסכו וברחבי המסעדה מפוזרים מסכי פלזמה, בהתאם למקומות אופנתיים אחרים. אז גם חובבי הכדורגל מוזמנים, אם כי חשוב לזכור שהתמונה היא ללא קול.

אדיסון – בר מסעדה דיינרי שכזה, שריבוי תאריו דווקא הולם אותו- רוקד על כמה חתונות. הבר במרכז המסעדה, עשיר, מואר ברכות ומזמין אפילו לבילוי רומנטי קליל והתפריט עשיר ויכול לענות על מגוון רחב של חשקים. אפשר להיכנס בחצות להמבורגר ובירה, אפשר להקדים קצת רק לקפה ומשהו קטן ואפשר גם ארוחת שלוש מנות. כל האופציות פתוחות, והבילוי, ולדעתנו, יהיה נעים ומוקפד גם אם זה בהכרח גורמה של ממש.

למנות ראשונות הזמנו קובה שרימפס (32 ¤) עטוף בבורגול, חצילים ולימונים כבושים ברוטב טחינה עגבניות ופרנו. מנה נחמדה אם כי לא בטוח שהיינו בוחרים בה כמחווה אמיתית לקובה. מה שכן, נראה שידו של משהו במטבח הייתה קלה מדי על הפרנו וטעם האניס היה דומיננטי קצת יותר מדי לטעמנו. עוד למנה ראשונה הזמנו סלט אסיאתי (42 ¤) – חסה, מלפפונים, גזר, אטריות, שעועית, וחזה אווז במרינדה אסיאתית. סלט טעים למדי, אם כי היה צריך להשקות אותו בעוד קצת רוטב. הפוקצ'ה שהגיעה עם המנות הראשונות הייתה טרייה ומצוינת.

למרות תחילת הארוחה שדרשה כיוונון נוסף, המנות העיקריות הביאו מהמטבח רוחות חדשות. המבורגר אדיסון (49 ¤) - 250 גר' בשר בקר משודרג בפיסטוקים וקשיו טחונים, היה עשוי בדיוק במידה המתאימה והוגש עם מבחר תוספות המבורגר מסורתיות. גם הצ'יפס היה עשוי כהלכה. המנה הנוספת - "שרימפס קרבונרה" שהוגשה עם ניוקי וחזה אווז ברוטב חמאת לימון שמנת ובזיליקום (79 ש"ח ) הייתה פשוט מצוינת. הרוטב היה עדין והשילוב בין כל המרכיבים היה מדויק.

אחרי שנחנו קצת, החלטנו לדגום לקינוח משהו קליל, ובהמלצת המלצר האדיב שלנו הגיעו לשולחן עלי קדאיף במילוי קרם פטיסייר וניל ותותים. מתוק קליל שסיפק אותנו בהחלט (32 ¤).

בסך הכל מסעדת אדיסון (שלא כמו ההוא המקורי) לא המציאה כלום, אבל עושה את מה שהיא עושה טוב מאד. האווירה הייתה נעימה והשירות כייפי. נראה לנו שנחזור שוב כשנעבור בשכונה.


"אדיסון", אחוזה 282 רעננה, 09-7743131

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully