וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט הפחמימה

שירי כץ

16.4.2006 / 13:51

זה כבר לא בעיה להשיג חמץ בפסח - קרואסונים, פוקצ'ות ולחמים הם מצרכים בהחלט זמינים. איפה קונים חמץ, לא רק בתל אביב?

לחם ארז

כמדי שנה יימכר בסניפים כל היצע הלחמים, המאפים והעוגות. מי שבכל זאת מחפש מטעמים מסורתיים שאינם מכילים קמח, יוכל למצוא עוגיות תמרים, קינמון וג'ינג'ר (29 שקל), עוגיות מרציפן משקדים טחונים (3.5 שקלים ליחידה), עוגת אגוזי מלך עם שוקולד מריר (36 שקל), ענני מרנג עם פטל (9 שקלים) וסוכריות חרוסת עשויות תמרים ושקדים, עטופות בשוקולד על מקל קינמון (6 שקלים לסוכרייה).

להשיג בכל הסניפים.

קינקי ג'ורג'

קבלו את הגירסה העדכנית לסנדוויצ'יה: קינקי ג'ורג', שנפתח לפני כשבועיים, בנוי כחלל מרווח, ובמרכזו טאבון אפייה שמוציא פוקצ'ות, בגטים ולחמים טריים וחמים. את אלה אפשר לפנק בגבינות עזים, עשבי תיבול, רוסטביף, נקניקים, ירקות ועוד (18-22 שקל לכריך). הכריך נארז ומוגש במגשית לאכילה במקום או לקחת. לצד הארוחה אפשר להזמין בירה מהחבית, קפה או גזוז. הפרופיל הבלגי, הלבנים החשופות ושילובי העץ יוצרים תחושה תל אביבית משוחררת, שהולמת את העובדה שהמקום פועל כרגיל בפסח (למעט בערב החג).

קינקי ג'ורג', שלמה המלך 2 פינת המלך ג'ורג', טל' 054-4823733.

כרמלה בנחלה

המאפייה-פטיסרי המשובחת של המסעדה עובדת בחג כרגיל, ותציע כמו תמיד לחמים, פרצלס וקרואסונים טריים. במשך כל ימי חול המועד יוגשו ארוחות בוקר מ-9:00-12:00. לכבוד האביב חונכים במסעדה גם תפריט צהריים חדש. דוגמאות: ראשונות - סלט ירוק עם פלחי אפרסמון מיובש (22-36 שקל), עיקריות - שרימפס וקלמרי מוקפצים בירקות ירוקים (89 שקל).

כרמלה בנחלה. התבור 46 פינת רמב"ם, טל' 5161417.

HUMAN NATURE

בבית הקפה-מסעדה האורגני מציעים במהלך החג פיתות דקיקות אורגניות דמויות לאפה ועוגות שוקולד וגזר מקמח אורגני מלא או קמח אורגני מנופה. כמו תמיד אפשר לקנות הביתה או לשבת לאכול במקום כריכים, פסטות, פיצות, עוגיות אורגניות וגם פוקצ'ה מקמח אורגני מתובלת ברוזמרין, שום ושמן זית, שנמכרת לפי משקל.

HUMAN NATURE, בן יהודה 69, טל' 5290262.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

הסלייס, פיצה על לבנים

מי שהיתה פיצרייה קטנטנה בשינקין עברה ליוחנן הסנדלר, לדירה ישנה ויפהפייה עם בלקון ווילונות משובצים באופן שלא היה מבייש טריטוריה רומאית. בגירסה הנוכחית אפשר לשבת במקום ולאכול פיצות, ספגטי, סלטים וקפה. בפסח, למעט ערב החג (סגור), הסלייס עובד כרגיל.

הסלייס, יוחנן הסנדלר 10, טל' 5256667.

אידלסון 10

בחול המועד עובדים כרגיל. שני הסניפים פתוחים בערב החג עד שעתיים לפני כניסתו. ביום החג עצמו – סגור. ניתן לקנות לחם פרג, לחם מתוק, קרואסונים, דיינישים, עוגיות ועוגות.

אידלסון 10. טל' 5166518; בן יהודה 252 פינת ירמיהו. טל' 5444154.

ארקפה

סניף שד' רוטשילד וסניף בזל עובדים כרגיל במהלך החג, מה שמבטיח בכל בוקר אספקה של קרואסונים, מאפים ולחמים טריים היישר מהתנור. בחול המועד פתוח כרגיל.

מערכת וואלה! אוכל מוסיפה:
סניפי רמת אביב, אילת, רעננה, סביונים, ראשל"צ ונתב"ג כשרים לחלוטין עם תעודת הכשר. בכל יתר סניפי ארקפה (וביניהם: רחובות, נתניה, חיפה, צ. אלונים, הרצליה) ניתן למצוא לצד התפריט הרגיל גם מוצרים כשרים לפסח.

רוסטיקו

המסעדה האיטלקית פתוחה כרגיל בחול המועד עם פוקצ'ות ופיצות. אפשר לאכול במקום או לקחת בטייק אוויי. בצהריים יוצעו מנות שאינן כשרות לפסח, כמו דג ותפוחי אדמה, קרפצ'ו של דג, בשר, חציל ועוד.

שד' רוטשילד 15, טל' 5100039.

סטוצי פיצה

לבד מערב החג, המקום עובד כרגיל עם מלאי הפיצות הקבוע. שדרות רוטשילד 60. טל' 5665655.

מערכת וואלה! אוכל מוסיפה:

פיצה מטר

סניפי הרשת הכשרים סגורים (קריית אונו, אשקלון, מודיעין, כפר סבא, ירושלים ופתח תקווה) ואילו הסניפים הלא כשרים פתוחים ומציעים את תפריט הפיצות הרגיל ולצדו פיצות על בסיס בצק תפוחי אדמה (הסניפים הפתוחים: אבן גבירול ת"א, טאגור, רמת אביב, סניפי ראשל"צ, חולון, גבעתיים, באר שבע, הרצליה וחיפה)/

פסטיס

חגיגות שש השנים של פסטיס ממשיכות במהלך חג הפסח, עם תפריט מיוחד וחגיגי שיצר השף איל לביא. התפריט, במחיר של 160 שח לאדם (ראשונה, עיקרית ואחרונה + קוקטייל קיר רויאל) מציג טעמים עונתיים וניחוחות של כמהין.

פסטיס, שד' רוטשילד 73, תל אביב 03-5250773

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully