וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרחי זה הכי

מורן כרמון

17.4.2006 / 18:55

אי מייל יחצנות מסתורי הודיע על פתיחתו המחודשת של בר-גיורא. ביקור בבית הקפה גילה עיצוב בסגנון מזרחי ומנות טעימות בכללי

בשבוע לאחר שהתמנה עורך "העכבר" לתפקידו, הוא הזמין אותי לפגישה. הולכים לפטר אותי געיתי בבכי על כתפו של צ', אמרתי לך שזה יקרה. צ' ליטף את שערי ברכות. אני בוכה לו שהולכים לפטר אותי מ"העכבר" בערך מהיום שצירפו אותי אליו. כל שינוי פרסונלי במערכת, בין שמדובר בעורך ראשי לבין מפיקה, גורמים לי להתקף היסטריה מחודש. בסוף זה יגיע אני אומרת לצ' בהפסקה בין קינוח אף אחד למשנהו, אבל למה דווקא עכשיו? למה??

בפגישה עם העורך קרה נס והוא שכח לפטר אותי. הייתי כל כך אסירה תודה, שהסכמתי מיד לכל השינויים שהציע, כמו מסגרת ה"בקטנה" שמופיעה פה למטה. רק שינוי אחד כמעט גרם לי להודיע מיוזמתי על התפטרות: הוספת כתובת אי מייל. אל תעשה לי את זה, התחננתי, תראה את הטוקבקים ב"וואלה!". קראו לי "פולנייה במחזור" רק משום שהתלוננתי שאיזו מלצרים מחייכת יותר מדי! העורך הנהן לעברי בכזו אמפתיה, שמיד סימנתי לעצמי להריץ את שמו ב"גוגל" כשאגיע הביתה. אבל על האי מייל הוא לא ויתר, וכך מתנוססת לה כבר כמה שבועות מתחת שמי כתובת חדשה.

מדי שבוע בסמוך לפרסום הטור אני נכנסת לתיבה בחרדה. בינתיים טרם התקבלו איומים על חיי מצד בעלי בתי קפה ממורמרים, וגם לא תלונות מקוראים על מוצאי העדתי, אבל אני מקפידה להכין מראש את הכתף של צ' לצדי לפני כל לוג אין דרמטי.

השבוע, עם זאת, מצאתי הודעה מפתיעה בתיבה. "בהמשך לשיחתך עם אייל" כתבה לי יחצנית שאינני מכירה, ומסרה פרטים על הפתיחה המחודשת של בית הקפה בר גיורא הסמוך לדיזנגוף סנטר. מיד הסתקרנתי. מיהו אייל? עם מי שוחח? ולמי באמת מיועד מייל זה? ככלל איני מתלהבת מהודעות יחצנות, אך הפעם מדובר בתעלומה בלשית! כיוון שהמייל לא היה מיועד לי קראתי אותו בשקיקה. כך גיליתי שבר גיורא שינה את פניו.

אין מנוס, הודעתי לצ', יש לבחון את העניין מקרוב. כבר שנים לא ביקרתי בבר גיורא, ולכן קשה לי להעריך את השינוי בעיצוב. כרגע הסגנון שם נוטה למזרחי, כולל כדים מצויירים, אהילים מזכוכית צבעונית ובדים רקומים, לא בדיוק כוס התה של הפולנייה במחזור. בפנים יש בר גדול, אבל אנחנו התיישבנו במרפסת המקורה הענקית על ספה זוגית ירקרקה, שלא היה לי נוח בה לכן עברתי לכסא ממול. התפריט החדש כולל מנות בשריות עיקריות, וגם מנות פתיחה, סלטים וכריכים.

מלצר נחמד הגיש לנו פוקצ'ה עם מטבלים על חשבון הבית, ואנחנו הזמנו המבורגר (45 ¤), רביולי בטטה (44 ¤) סלט ירוק (24 ¤) ולימונדה (12 ¤). ההמבורגר (250 גרם) היה טוב, הוגש בלחמניה טרייה עם ירקות ולווה בצ'יפס פריכים ומצוינים. גם הרביולי בטטה ברוטב שמנת היו מנה מוצלחת – קטנה יחסית למחירה הגבוה אך משביעה למדי, כך שהסלט הירוק היה מיותר.
הוא גם לא היה מלהיב – השתרבבה לתוכו עגבנית שרי רקובה, ואף שהוא הכיל, נוסף על עלי בייבי, גם ירקות משמחים, למשל גזר וצנוניות, התיבול היה סתמי. הלימונדה הייתה מעט חמוצה מדי. לבסוף היינו שבעים מכדי להזמין קינוח וגם מכדי להשלים את פתרון החידה הבלשית. מיהרנו הבייתה לבדוק אם הגיע מייל חדש.

"בר גיורא", בר גיורא 4 פינת דיזנגוף 64. טל' 03-6201831. פתוח: כל השבוע 8:00 עד לקוח אחרון

בקטנה:
סקס אפיל: בהתהוות
אנשים: מגוונים
עיצוב: מזרחי זה הכי
מצב רוח: אופטימי
שירות: אדיב ונדיב
מסך עשן: גם במרפסת המקורה
הפוך קטן: 10 שקלים
ליד ההפוך: מנות בשריות עיקריות וגם מנות קלות
טיפ: פוקצ'ה ומטבלים על חשבון הבית
שורה תחתונה: ללכת לסנטר, להרגיש בלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully