וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיכר המהפכה

צבי גילת

27.4.2006 / 14:20

'טיים סקוור' בתל אביב מצטרפת לטרנד המבורך של מסעדות המציעות אוכל טוב, עיצוב מושקע ושירות מקצועי במחירים מצחיקים. שווה

יכול להיות שאני מבשר פה על טרנד תל אביבי חדש, כן ירבו כמותו. אני מהסס לומר זאת (טרנדים תל אביביים, דרכם לגווע עוד בטרם הצליחו לבקוע), אבל כן, רבותיי, זה קורה: יותר ויותר מקומות חדשים בתל אביב משתדלים לעמוד באתגר חברתי-הומני-קולינרי: לספק ללקוחותיהם אוכל טוב, בלי לחסוך באמצעים הנלווים, ובמחיר שווה לכל נפש.

לא שחסרים בתל אביב מקומות טובים וזולים. יש. אלא שבמרביתם, אולי כהצהרת כוונות, לא משקיעים בעיצוב, השירות הוא כמעט עצמי, הקהל שכונתי, מגוון המאכלים מצומצם, שמרני מבית אמא, בדוק ומנוסה. אתה קופץ לשם בצהריים כדי לאכול, לא לבלות. אם תתמיד, גם ירשמו לך על החשבון.

ארוחה ב-35 ש"ח
טיים סקוור, שנפתחה לפני כארבעה חודשים ברח' מונטיפיורי, הולכת צעד אחד קדימה: העיצוב מעוצב, השירות מקצועי, התפריט מגוון, המחיר מצחיק. מיקום המסעדה, מול קיוטו האופנתית, שולח מבט אירוני אל התמחור התל אביבי המוכר. אפשר לצאת משם אחרי ארוחה עסקית הוגנת עם עודף מ-50.

הרצפה פרקט כהה, הריהוט עץ, הכיסאות והכורסאות בציפוי סקיי, במרכז האתר בר מרובע, מלוטש, בגבו קיר מעוצב של לבנים אדמדמות חשופות. זה הבר, ובלילה הוא אמור לספק ללקוחותיו את מבחר המשקאות האלכוהוליים במחירים שלא יגרמו לכם להתלבט אם לרדת על כוסית שנייה. בצהריים זו פינה מצוינת להשתקע בתפריט.

במחיר של 35 שקל יציעו לך שם מנה ראשונה, מנה עיקרית וכוס שתייה קלה או חמה. הזמנתי לימונדה (טובה) והתחלתי לעיין. לראשונה יכולתי לבחור בין אנטיפסטי לסלט ירוק. החום התל אביב הלח רמז לי כי ירקות טריים יהיו הדבר הנכון. הסלט הגיע עם לחם הבית, שנבזק עליו מלח גס, ולקצב הכרסום קראתי את המשך התפריט.

באמת, מכל טוב הארץ: מגוון פסטות עם תוספות (פלפלים, פטריות, נתחי עוף, מה שעולה בדעתכם) במגוון רטבים (בולנוז, שמנת, עגבניות), חציל קלוי ואפוי במילוי בשר בקר וכבש, קבבוני כבש בליווי מאפה בנוסח יווני, עם צ'יפס או תפוחי אדמה אפויים, מבחר מנות על בסיס אורז (מקסיקני, פרסי, צהוב, מבושל בציר בקר) עם תוספות נאות עליו, תבשיל בקר ירושלמי עם קטניות, תבשיל טורקי עם רכז רימונים, תבשיל בקר בקדירה בנוסח פרובנס - מחיר כל מנה כזו 30 שקל. בלבד.

קינוח ב-10 ש"ח
למרות השפע והמגוון (אל תדאגו, אני עוד אחזור) העדפתי לבחון את המקום באמצעות מנה סטנדרטית: המבורגר. הגיע המבורגר ענק, עם כל התוספות האמריקאיות המוכרות, חסה טריה וערימה יפה של תפוחי אדמה אפויים (אפשר גם צ'יפס) ברוטב ברביקיו מעורר. רק תחשבו על כך שאת כל הכבודה הזו אתם מקבלים במחיר שגם מקדונלדס יתקשו להתחרות בו.

בדרך כלל אינני אוכל קינוחים, אבל טיים סקוור מפתיעה גם כאן: פנקוטה, פרפה חלבה, סורבה או קדאיף עם פירות מוצעים כאן במחיר של 10 שקלים בלבד. שלא ניקח?
קינחתי באספרסו קצר ואכזרי כיאות. אף שמגיע לי רק משקה אחד, קר או חם, לא כללו אותו בחשבון. מה אגיד לכם, תל אביב עוד יכולה להפתיע לטובה.

בקטנה:
תפאורה: מעוצב. ריהוט עץ בציפוי סקיי. אופנתי
סדר וניקיון: בסדר גמור
סביב השולחן: שכונה, וכל מיני אנשים שיודעים לזהות הזדמנות חדשה
שירות: זריז, בתוך דקות
חיוך: כמתבקש
שירותים: בקומה התחתונה. סביר
חניה: בחניונים
טיפ: יש למטה חדר VIP. תחשבו על זה ליומולדת
ציטוט: "למה שלא ניקח, בעצם, עוד קינוח?"
שורה תחתונה: מציאה מקומית

"טיים סקוור". מונטיפיורי 29. טל' 6206418. פתוח: כל השבוע, 11:00 עד חצות. עסקית: 12:00-17:00 (אבל גם בשעות מאוחרות יותר המחירים עדיין נוחים מאוד).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully