וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילה ממלצמן

איילת טריאסט

30.4.2006 / 11:22

אז פיני ישתה דלי וודקה? רגע לפני שאברהם מלצמן ממסעדת 206 טס עם מכבי לפראג, תפסנו אותו לשיחה על מעוז המכביסטים שבבעלותו

הסיפור של אברהם מלצמן עם מכבי תל-אביב התחיל בימיו כשחקן כדורגל בקבוצת הבוגרים של המועדון. כשפרש מהמשחק עבר לאמן במחלקת הנוער, וכשעבר לעסקים, היה זה אך טבעי שמכבי לדורותיה תגיע ל-206 שלו כדי לחגוג את הניצחונות - והיו הרבה כאלה באותה תקופה, בכדורסל ובכדורגל.

בעקבות ההצלחה המטורפת של מכבי ת"א בכדורסל ומועדון האוהדים המסור, 206 הפכה לסמל של הקבוצה. כל ניצחון נחגג שם בארוחה ובעיקר בהרבה וודקה. בשנה שעברה הבטיח פיני גרשון לשתות דלי שלם של וודקה אם מכבי תיקח את הגביע. היא לקחה והוא שתה (ואפילו הגיע עד לתחתית הדלי, בעזרת הנוכחים). אם אתם מתעניינים בתפריט של פיני ב-206, תופתעו לשמוע שהוא בקטע דיאטטי - רק סלט חסה וסטייק או שיפודי עוף. אז כנראה שההשמנה היא רק מנחת (או מהוודקה).

את כל הזכיות ב-20 השנה האחרונות חגגו אנשי הקבוצה ומשפחותיהם (וכמה אוהדים ברי מזל שהצליחו להשתחל פנימה ולגעת בגביע) במסעדה עם מוזיקה ישראלית ברקע ופעם אחת אפילו עם שמעון מזרחי שרקד על השולחן. הכל מתועד. את ארכיון התמונות אפשר לראות על קירות המסעדה, שהפכה למעין מוזיאון כדורסל ומושכת גם אוהדים מקבוצות אחרות ואפילו את הקבוצות הזרות ששומעות עליה דרך מכבי.

אם תהיתם איך כל הזרים של מכבי מסתדרים עם החומוס, אז תדעו שהם פשוט חולים עליו. משרום הומוס (חומוס פטריות בשבילכם) הוא המנה האהובה על שאראס, כשעוד היה כאן בסביבה. האמריקאים דווקא מחבבים דגים ופירות ים ולפעמים כשהקבוצה מחפשת קצת שקט מההמולה שלמטה, סוגרים למענם את 206 דגים, שממוקמת ממש מעל.

מלצמן מודה שהקבוצה לא הייתה ממש בשיאה עד עכשיו, ומדובר במבצע די קשה, אבל בשישי הוא היה לצד פיני על המגרש, וכל מה שנשאר עכשיו זה להאמין ולקוות שיהיה טוב גם היום בערב.

"206", צהלה 206, משה סנה 54 תל אביב, 03-6499466

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully