וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוכל, בגדים ואלכוהול

שירי כץ

7.5.2006 / 7:00

זו הפעם הרביעית שרחוב נחלת בנימין חוגג פסטיבל קולינרי. הפעם, בנוסף למנות ב-20 ש"ח ואלכוהול מוזל, יהיו גם אירועי אופנה

פסטיבל נחלת בנימין חוגג אירוע רביעי, והפעם ישולבו בהילולה הקולינרית גם אירועי אופנה שיערכו המסעדות בהשראת חנויות הטקסטיל ברחוב. עוד חנויות ישתתפו בפסטיבל, כמו חנות הספרים המיובאים הוותיקה אלשייך, שתציע סדנאות שף במטבח הלימודי שבירכתיה תמורת תשלום סמלי של 10 שקלים. לצד אלה, כתמיד, ייערכו סיורים של עמותת התיירות בעיריית תל אביב.

אל שש המסעדות הוותיקות שלוקחות חלק בפסטיבל - פביאנה, דיניץ, תהל, בטי פורד, בראון ול'אנטרקוט - יצטרף השנה גם הטאפאס בר החדש פסטוריוס. כבכל שנה, תגיש כל אחת מהמסעדות שלוש מנות אופייניות שמייצגות אותה, בעלות של 20 שקל למנה.

חובבי האלכוהול מוזמנים לקנות דרינק ראשון, לשמור את הכוס ולהמשיך למלא אותה במחיר מוזל: גביע יין או קוקטיילים על בסיס פינלנדיה - 20 שקל לכוס ראשונה, 15 שקל למילוי; שליש גולסטאר - 15 שקל לכוס ראשונה, 10 שקלים למילוי. דרך אגב, השנה לקחה חסות על האירוע יינות סגל, שתשווק במתחם יינות שלא ניתן להשיג במקומות אחרים.

באירוע הפתיחה, שייערך ברביעי 10.5, (בין 16:00 לחצות), תתקיים תצוגת אופנה נודדת לאורך הרחוב בהשתתפות מעצבים צעירים. את פרי עבודתם - פריטי לבוש, תכשיטים, תיקים ואביזרי אופנה - ניתן יהיה לרכוש בחנות מיוחדת שתיפתח רק בימי הפסטיבל (נחלת בנימין 40, 18:00-24:00).

הפסטיבל יינעל בחמישי 18.5 (בין 16:00 לחצות) במסיבת אופנה אורבנית, והחוגגים מוזמנים להגיע בבגדים המייצגים את האמירה האופנתית שלהם. השאלה היא, כמובן, אם אחרי כל הבליסה והשביעה הבגדים לא עלולים להתפוצץ על קורבנות האופנה.

פסטיבל נחלת בנימין הרביעי. ד'-ה' 10.5-18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully