וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס און דה ביץ'

רותם רוזנטל

14.5.2006 / 13:58

איך יודעים שהקיץ הגיע? הברים על חוף תל אביב פותחים את העונה

זהו. עכשיו זה רשמי. אם בינתיים התנדנדנו בין עליית המעלות להיאחזות אחרונה בגשמים, עכשיו כנראה כבר אי אפשר לחמוק מהעובדות המהבילות. אבל איך באמת יודעים שהתחיל הקיץ? התשובה פשוטה: הברים על חוף תל אביב ובנמל מתעוררים לחיים. מומלץ להתחיל את הביקור בהם כבר לפני שעת השקיעה. שילפו את הדיאודורנט, יהיה חם ומגניב.

הצ'יץ' ביץ' – כבר לא כתום

הצ'יץ' ביץ', בר החוף של אורי שטרק, פתח את העונה רשמית ביום ו' האחרון. "בשבוע הראשון תיערך בכל ערב השקה של הליין היומי", אומר ירון פרי חדש, מבעלי המקום. "הקיץ הקרוב יהיה רוגש וסוער אצלנו. בניגוד לעונה הקודמת, אנחנו כבר לא מחויבים לכתום של אורנג', אז העיצוב יותר חופשי וקיצי, ורוד וגרובי. הספות שפונות לים, כמובן, עדיין במקומן". ערב הדגל של המקום ייחגג ביום ד', בליין של אסף ויינר, ומובטחים גם היפ הופ בשלישי וערב ישראלי בשני.
('צ'יץ' ביץ'', חוף גורדון, טל' 5272132),

שלוותא חוגגת חמש

אם הצ'יץ' ביץ' היה זה שהצליח לגרור קלאברים מהבית אל החולות, הרי שלשלוותה הם המשיכו להגיע גם אחרי ההיריון הראשון. עם הופעות בשישי אחר הצהריים, שני ברים והמון המון פאסון, שלוותה הפכה בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד ממפת הברים של העיר. שנתו החמישית של המקום נפתחה לפני שבוע (ב-5.5), וסביר שכבר עכשיו יהיה קצת קשה למצוא שם מקום פנוי.
('שלוותה' שפך הירקון, טל' 5441279)

גלינה – לברוח מהעיר

אגב, אם נמאס לכם לעמוד בתור וחוף גורדון רחוק מדי, כדאי לבדוק גם מה קורה לא רחוק משם, בגלינה. את חצר המקום סיימו לשפץ בימים אלה, והוסיפו לה בר על הדק החיצוני ואזורי ישיבה שמצוידים בספות ורודות-לבנות. לדברי אסף ושחר מזרחי, בעלי המקום, הרעיון שעמד מאחורי העיצוב המחודש של החצר היה לחדד את הבריחה מהעיר אל "חיים יפים של שמש, ים וסגנון חיים".
('גלינה', האנגר 19, נמל תל אביב, טל' 5445553).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully