וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגנבה מיותרת?

סמדר ולטר

21.5.2006 / 15:04

כמו כל גאדג'ט, גם לכלי מטבח מותר להיות מגניבים מבלי לענות על צורך בסיסי. חלק מהם, כמו פותחן מתקפל, יכולים להיות שימושיים

מרוקן אננס

אם היינו גרים בתאילנד המכשיר הזה היה בגדר חובה בכל בית. פה במזרח התיכון, אננס טרי הוא עדיין בגדר מותרות. בכל זאת, אחד הדברים המבאסים הוא להתעסק עם הקוצים של הפרי השלם. המכשיר שמוציא את תוך האננס מורכב מ-3 דסקיות בגדלים שונים (לפירות אננס בכמה גדלים) המצוידים בידית. מכניסים את הדסקית, מסובבים ומקבלים את פנים האננס, ללא החלק החיצוני הקוצני. מתנה טובה לעשירון העליון. מחיר: כ-77 ¤.

פותחן בקבוקים נייד ומתקפל

בייחוד עכשיו לפני שבועות כשפעילות ה'פיקניק גבינות ויין' תצבור תאוצה, אנחנו צפויים להסתבך עם פותחן הבקבוקים. זה שבבית מסורבל או דוקר מדי להיסחב אתו וזה של האולר לא ממש עושה את העבודה. בשביל זה יש פותחן מתפרק ומתקפל, שנוח לנשיאה ויתרונו הוא בכך שהוא נפתח לפותחן בגודל רגיל. מי שקונה ומשקיע יפורגן גם בנרתיק אחסון מתנה. מתנה טובה למיטיבי לכת שלא מתפשרים על איכות הארוחה שבאמצע המסלול. מחיר: כ-140 ¤.

פותחן בצורת עכבר מחשב

המכורים למחשבים יכולים להרגיש בבית עם פותחן לבקבוקים, שנראה כמו הפריט שהם רגילים להחזיק בכף היד - עכבר מחשב. הפותחן הזה הוא גם מגנט וישתלב על המקרר. מחיר: כ-50 ¤.

מרחיק ריח שום מהידיים

הבעיה הזו היא אחת הבעיות הנפוצות של בשלנים. אז כן, אפשר להבריש את הידיים בלימון ויש איזה ביצה שפעם כתבנו עליה, אבל עכשיו יש גימיק חדש. המכשיר הזה מורכב מחלק פלסטיק וחלק עגול בנירוסטה, שעליו משפשפים את הידיים ונפטרים מריח דגים, שום ובצל. זה עובד כמו קסם - משפשפים והריח נעלם, אבל בינינו כל כלי מנירוסטה (למשל סיר או מכסה) עושים בדיוק אותו הדבר. מחיר: כ-22 ¤.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

פורס עגבניות

על אותו עיקרון של פורס ביצים, רק מורכב מחתיכה אחת. מניחים על עגבנייה ומושכים כלפי מטה- העגבנייה נחתכת לפרוסות שוות. אפשר לחתוך גם גבינות וביצים קשות. מתנה חמודה לבשלנים. כ-32 ¤.

קולף עגבניות

קולפן מיוחד לעגבנייה, אך מתאים לכל פרי וירק רכים ובעלי קליפה דקה. משתמשים כמו קולפן רגיל, אבל אם אתם קונים את זה בשביל עגבניות אל תשכחו שאץ הקליפה אפשר להסיר בקלות על ידי חליטה. מתאים למי שאוהב לקלף הכל לפני האכילה. מחיר: כ-70 ¤.

את כל המכשירים אפשר להשיג בחנויות מתמחות בבישול ואפייה. המחירים המצוינים הם אלה של רשת החנויות "ספייסס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully