וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודף מחמישים

שירי כץ

22.5.2006 / 7:34

ממשיכה פריחת המסעדות בת"א שמגישות אוכל מושקע במחירים נמוכים. ב"אל בריו" למשל, מוגשת ארוחת צהריים מלאה ב-32 ¤

אווירה ספרדית ו-3 מסלולים קולניריים ב"אל בריו"

אלון גונן הוא בוגר תדמור, שלמד ועבד כמה שנים בצרפת, הקים את מטבחיהן של דון ויטו וספידו בר בארץ ומשמש כיום כשף של חברת גיליס קפה יבואני לוואצה. אורי כהן הוא רקדן פלמנקו. יחד הם פתחו את מסעדת אל בריו.

המסעדה תיפתח במבנה חד קומתי, שהיה עד לאחרונה מסעדת פועלים ברחוב נח מוזס ושופץ על ידי גונן וכהן עצמם: הכתלים נצבעו בצבעי אדמה בהירים, הרצפה כוסתה בפרקט, והבר - בטפט בסגנון סבנטיז, מעוטר עיגולים כתומים וצהובים. אפילו החצר הקטנה שופצה, והיא מכילה עשרים מקומות ישיבה בין עצי תפוז ולימון ננסיים ותחת שמשיות קש.

המסעדה תפעל בשלושה מסלולים:
מסלול צהריים, בשעות 11:30-17:00, כולל עסקיות בלבד. על בסיס התבשילים של גונן יוגשו מנות עיקריות כמו ביף בורגניון, עוף בפסטו וחזה עוף בגריל עם צנוברים וצימוקים, ולצדן שתי תוספות חמות, כמו "פירה הממלכה" עם זיתים שחורים ומעט אנשובי, הום פרייז, או מנה של ירקות קלויים/מבושלים. צמחוניים יוכלו להזמין פסטה אורגנית יומית, רביולי או ניוקי. הארוחה מוגשת עם לחם הבית, שני מטבלים, כוסית סנגרייה צוננת וטעימת מוס שוקולד או רוזמרין במחיר של 32 שקל לסועד.

מסלול בין הערביים, המכונה בפי אנשי המסעדה "Crazy hour", פועל בשעות 17:30-19:00 ומציע מגוון טאפאסים על חשבון הבית לכל מי שמזמין משקאות אלכוהוליים, כמו חציל קלוי בלבנה כבשים, מטבלי אבוקדו עם נאצ'וס, קציצות טלה ברוטב עגבניות ועוד.

במסגרת המסלול הלילי, מ-19:00 ועד אחרון הלקוחות, יפעל אל בריו כטאפאס בר, שכולל שלושים אפשרויות של ים, יבשה וירקות במחיר של 16-22 שקל למנה: פלפל קלוי עם שמן זית ופרמזן, חציל מטוגן עם סלסה ומשולש קממבר, סלט קלמרי קר עם צ'ילי, שרימפס בשמנת ורוקפור, קבב אנטרקוט על טחינה ירוקה, נקניקיות עגל פיסטוק על פירה ועוד. גם האלכוהול יהיה באוריינטציה ספרדית, עם משקאות כמו סנגרייה (שבעה שקלים), מוחיטו, 12 יינות ספרדיים, וגם יינות בוטיק ישראליים שניתן להזמין בגביע (19-23 שקל).
לבד מכל אלה, ניתן להזמין מראש בטלפון גחמות ותאוות קולינריות שאינן נמצאות בתפריט, כמו פאייה ושרימפס ברטבים מיוחדים, והשף יתקין אותן במיוחד בשבילכם.
(EL BARIO. נח מוזס 22. טל' 6960512. פתוח: א' 11:30-19:00, ב'-ה' 11:30-24:30, ו' 18:00-24:30.)

אהבה שנייה - הכול למכירה

דפנה גורדון, שניהלה את היינקן הבימה קלאב כמה שנים והיתה בעלת חנות בגדים יד שנייה בשינקין, תפתח בימים הקרובים חנות וינטאג'-קפה-בר על חורבות קפה רש"י. הרעיון הבסיסי מוכר: כל הפריטים במקום - רהיטים, ציוד, כלי הגשה, בגדי ילדים, צעצועים, ספרים, תקליטים - הם משנות השבעים ומטה, חלקם עולים חדשים מארצות הברית ואירופה.

התפריט פשוט ולא יומרני: ארוחות בוקר כל היום, סלטים, עוגות, פשטידות, סנדוויצ'ים ושתי מנות יומיות משתנות מהז'אנר הבריאותי בסגנון קינואה או אורז מלא וירקות. הקינוחים ביתיים ומגיעים מאופה חשאית. המחירים, מבטיחים במקום, יהיו נוחים במיוחד. (כ-30 ¤ למנת היום).

לטובת הורים וילדיהם יוצבו במרפסת, לצד השולחנות הרגילים, שולחנות וכיסאות קטנים, רצפת המרפסת תיצבע בחומר דמוי לוח, ויחולקו גירים, כך שהילדים יוכלו לקשקש ולהתפלש בזמן שהוריהם לועסים בשלווה יחסית.
הבר בסיסי למדי, עם קוקטיילים, מיצים טבעיים סחוטים במקום, שייקים מפירות לא קפואים שנטחנים במקום (אפשר לשלב עם אלכוהול) ועוד.
(רש"י 17. טל' 5288164. פתוח: א~ו' 8:00-2:00, שבת 19:00-2:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully