וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדעי ההנגאובר

רותם רוזנטל

23.5.2006 / 8:06

אם הרצאות על אלכוהול היו קורס חובה באוניברסיטה, החיים היו הרבה יותר יפים. בינתיים אפשר לשמוע אותן בברים, כולל דוגמאות

מה עדיף - לסכם הרצאות ארוכות ומונוטוניות בגילמן או לשתות המון בבר בזמן שמאזינים לתובנות על עולם האלכוהול? אם התשובה לא ברורה לכם מאליה, אולי כדאי שתעברו כבר עכשיו למדור "ספרים". אם אתם יודעים, תמשיכו לקרוא.

עולם השתייה מלא באינפורמציה מרתקת, ואנשים רבים מתמכרים לאורך השנים לכמויות הידע שאפשר לספוג בו לצד מולקולות האלכוהול. לפני לא מעט שנים היו דרך היין [החשמונאים 93) ובית הספר לברמנים זמן אמיתי הראשונים לזהות את הפוטנציאל הזה, ולפני כמה שנים החלו לערוך סדנאות והרצאות מלוות בטעימות. באחרונה נדמה שעולם ההשכלה האלכוהולי חווה שוב פריחה. בתי ספר חדשים לברמנים נפתחים (בסניף הוותיק של זמן אמיתי בבאר שבע כבר הייתם?), וכמעט בכל בר שמכבד את עצמו נערכות טעימות ו"הרצאות מטובי המומחים". בטמפל בר, הפאב האירי שבסינמה סיטי (גלילות, טל' 6995536), החלו כבר בינואר לערוך הרצאות חודשיות בחדר ה-VIP שבמקום. טעימות הן כמובן חלק בלתי נפרד מתפריט ההרצאות. בטמפל כבר בדקו את הקשר בין קוניאק וסיגרים, סקרו יינות ישראליים וטעמו וויסקי, ועוד היד נטויה.

בנורמה ג'ין (אליפלט 23, טל' 6837383) פתחו לפני שבוע חוג בירה משלהם, בהדרכת ה-Biermeister (מומחה לבירה) שחר הרץ. במסגרת החוג יועברו הרצאות מדי שבת, שיכללו - תנו ניחוש - טעימות בירה. גם בטמפל בר וגם בנורמה ג'ין צריך להירשם מראש לאירועים, וההשתתפות כרוכה בתשלום.

תמיד כדאי לבדוק גם מה קורה באיש הענבים (סמטת מזל שור 9, יפו העתיקה, טל' 5180533). המקום, שנוסד ב-2000, כולל חנות ובר יין שנפתח בכדי לתת מענה למי שרוצה להתעדכן וללמוד על השינויים התזזיתיים של עולם האלכוהול. יש מה ללמוד שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully