וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תימנעו מהצפיפות

22.5.2006 / 18:14

כדי לא להיתקע בתורים ובהמונים של "טעם העיר" קחו רגע ותחליטו כבר בבית על איזו מנה בא לכם לרדת

פסטיבל "טעם העיר", שנפתח היום, נערך השנה בפעם ה-11 בפארק הירקון. החגיגה תתחיל כל ערב (22-25 במאי) ב-18:00 ומחירי המנות יעמדו על 20 ל-25 שקלים. בנוסף, יפעלו באירוע דוכנים למכירת גבינות ייחודיות, עשבי תיבול, לחמים טריים, שמן זית ועוד.

המסעדות המשתתפות:
המסעדות המשתתפות: אודאון, ווייטהול סטייק האוס, טפאו, אונאמי, פסטה מיה, טנדורי, מאנטה ריי, מיקה, סאקורה, פאפאגיו, פויקה, קיוטו, תל-אביב ברוהאוס, קולומבוס, נחלים, סושידו, ספייס, מוזס, זוזוברה וצ'ימיצ'אנגה - הנה התפריטים שלהן:

אונמי - בעיקר בגלל האגדאשי טופו

מה בתפריט: אגאדאשי טופו (20 ש"ח); קומבינציית סושי (25 ש"ח); אדממה (15 ש"ח); מלבי קוקוס (15 ש"ח).

כדאי להגיע בעיקר בגלל האגדאשי טופו, ממנות הדגל של המסעדה, וכמובן גם בגלל הקומבינציות ובגלל האפשרות לקנות אדממה לנשנוש (פולי סויה חלוטים ומומלחים, שעשויים להקנות למנשנש תחושה עמוקה של חיבור לצד הזורם שלו).

ברוהאוס - בעיקר בגלל הספריבס

מה בתפריט: אוסובוקו לבן וירקות שורש ברוטב יין לבן (25 ש"ח); ספריבס מהגריל ברוטב הויסין וג'ינג'ר (20 ש"ח); פרוסות עגל בציפוי רך (20 ש"ח); שלל פטריות עם אגוזים ברוטב טריאקי (20 ש"ח); באפלו ווינגס ברוטב פיקנטי (20 ש"ח); גלידת קוקוס בציפוי שבבי פקאן עם רוטב טופי (15 ש"ח).

הכי כדאי: בקשו מנת אוסובוקו לבן וירקות שורש ברוטב יין לבן ומנת ספריבס מהגריל ברוטב הויסין וג'ינג'ר.

ווייטהול סטייק האוס - בעיקר אם אתם חובבי בשר

מה בתפריט: המבורגר קלאסי בלחמניה עם חסה, עגבניה ורוטב ברביקיו (20 ש"ח); נתחי חזה עוף צלויים עם עלים ירוקים, עגבניות שרי ופטריות בתיבול בלסמי ודבש (20 ש"ח); קבב עם טחינה, עלי חסה וחמוצים על לאפה (20 ש"ח); סטייק אנטריקוט מיושן צלוי ומוגש בקלצונה עם רוטב איולי מתובל וחסה (25 ש"ח).

הכי כדאי: מבחר עצום לחובבי בשר - מהמבורגר ונתחי חזה עוף, ועד סטייק אנטרקוט מיושן צלוי בקלצונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טפאו - בעיקר בגלל הפאייה

מה בתפריט: פאייה פירות ים (20 ש"ח); טבעות קלמארי ברוטב איולי (20 ש"ח); רצועות אנטריקוט ופימיינטוס בג'בטה ספרדית (25 ש"ח); מרגריטה קפואה (15 ש"ח).

המנות שבגללן שווה לדחוף בתור: פאייה וטבעות קלמרי. כשלכל אלה מצטרפת מרגריטה קפואה, השמחה בלב עולה על גדותיה.

ספייס - בגלל הכבד אווז

מה בתפריט: כבד אווז בגריל על פלחי אננס עם יין פורט (25 ש"ח); שקדי עגל בקלבאדוס וג'ינג'ר (20 ש"ח); נתח הקצבים מפולפל בגריל על סלט בטטה פיקנטי (20 ש"ח); קבבוני עגל על מקלות קינמון וטחינה ירוקה (20 ש"ח); שרימפס בגריל על מצע חצילים קלויים ויוגורט צאן (20 ש"ח); קציפת מסקרפונה על אטריות קדאיף בקונפיטורת צימוקים (15 ש"ח); מרגריטה אבטיח (15 ש"ח).

הכי כדאי: לפגוש את הטאץ' הנפלא במנת כבד האווז. מומלץ בחום.

טנדורי - בגלל הסמוסה

מה בתפריט: עוף טיקה מאסלה מוגש על אורז (25 ש"ח); כנפי עוף בומביי (20 ש"ח); דאל בהט (20 ש"ח); סמוסה ירקות/ בשר/ עוף (20 ש"ח).

הכי כדאי: גם מי שלא חרש פול מונים בהודו מוזמן לדגום עוף טיקה מסאלה ולנשנש סמוסה, משולשי בצק ממולאים בירקות, בשר או עוף.

מאנטה ריי - בגלל הכול

מה בתפריט: שרימפס טמפורה ורוטב איולי (20 ש"ח); שרימפס עם קוביות תפוחי אדמה ברוטב צ'ילי מתוק (25 ש"ח); קבב מוסר על סלט עגבניות ברוטב טחינה (20 ש"ח); פלפלים קלויים בזעתר ושמן זית, לבנה ועלי גפן ממולאים עם לחם בלקני (20 ש"ח); תותים עם קצפת דבש (15 ש"ח); מרגריטה לימונים/ מלבי (15 ש"ח).

הכי כדאי: לא משנה מה, תדאגו לבדוק את השרימפס במהלך הערב ולקנח בקבב.

מיקה - קוקטייל לפני האוכל

מה בתפריט: טמפורה ירקות ברוטוב פונזו (20 ש"ח); שיפודי אנטרקוט בגריל במרינדת שומשום סויה וקולסלאו (20 ש"ח); שרימפס מוקפץ עם עגבניות קונפי, צ'ילי, ג'ינג'ר ולמון גראס על אורז לבן (25 ש"ח); קומפישיין - קמפארי ופסיפלורה (15 ש"ח).

הכי כדאי: עוד לפני האוכל בקשו קוקטייל קמפרי ופסיפלורה. אחרי הקוקטייל אפשר לעבור לשרימפס. מי שפירות הים הם לא הקאפ אוף טי שלו יוכל דווקא לבחור בשיפודי אנטרקוט. לצמחונים כדאי לבדוק את הטמפורה ירקות.

נחלים - בגלל הצדפות

מה בתפריט: צדפות ברוטב מריניי שמנת עם יין לבן ושום (20 ש"ח); קלמארי ממולא גבינת עזים מגולגל בפירורי לחם בתוך סלסה עגבניות (20 ש"ח)

הכי כדאי: להגיע בגלל הצדפות, ולנצל את ההזדמנות לטעום ממנות המסעדה הצפונית. העדינות האופיינית לה ניכרת גם במנת הקלמארי.

סאקורה - לנשנש שיפודים

מה בתפריט: 2 שיפודי עוף ברוטב יאקיטורי או ברוטב דבש (20 ש"ח).

הכי כדאי: לנשנש את שתי מנות השיפודים שמציעה המסעדה.

סושידו - לכו על קומבינציה

מה בתפריט: 2 יחידות מאקי צפוני - גבינת שמנת ומלפפון עטוף בסלמון מעושן (20 ש"ח); 2 יחידות מאקי קרייזי קראב סטיק בציפוי אבוקדו (20 ש"ח); 2 יחידות מאקי צמחוני - מלפפון/ גזר (20 ש"ח); טמפורה סושי - רול סלמון מטוגן בבלילת טמפורה (20 ש"ח).

הכי כדאי: בקשו קומבינציה מסוגננת: שתי יחידות מאקי צפוני, שתי יחידות מאקי קרייזי קראב סטיק ושתי יחידות מאקי צמחוני (מלפפון או גזר).

פאפאגאיו - צ'וריסוס לילדים

מה בתפריט: אצבעות אנטרקוט ברוטה סויה וקרמל (25 ש"ח); נקניקיות צ'וריסוס בלחמניה (20 ש"ח); ריזולי דה קרנה - כיסונים במילוי בשר בקר (20 ש"ח); קבבונים (20 ש"ח); קאפיריניה (10 ש"ח).

הכי כדאי: מומלץ לחלק את הקנייה - נקניקיות צ'וריסוס בלחמניה לילדים וריזולי דה קרנה (כיסונים במילוי בשר בקר) או קבבונים להורים. להוריד הכל עם קאפיריניה.

פסטה מיה - רביולי ופבלובה

מה בתפריט: רביולי ריקוטה ותרד ברוטב עגבניות ופלפלים (20 ש"ח); ניוקי ממולא גבינות ברוטב פסטו (25 ש"ח); ניוקי ברוטב אלפרדו שמפיניון (20 ש"ח); פסטה טריה רדיאטור ברוטב שמנת בטטה (20 ש"ח); פבלובה ברוטב פירות יער (15 ש"ח); מוס שוקולד בלגי וקצפת (15 ש"ח).

הכי כדאי: בקשו רביולי ריקוטה ותרד ברוטב עגבניות ופלפלים וניוקי ממולא גבינות ברוטב פסטו. אם נשאר מקום, קנחו בפבלובה ברוטב פירות יער. המנות האלה שוות הליכה רגלית עד הפארק.

פויקה - גם לצמחונים

מה בתפריט: פויקה קדירת בשר אדום וירקות שורש ביין אדום (25 ש"ח); פויקה קדירת בשר בבירה (20 ש"ח); פויקה קדירה אפריקאית צמחונית (20 ש"ח); קוקטייל רום קפה (15 ש"ח).

הכי כדאי: מומלץ לבדוק את קדירת הבשר האדום ביין ואת קדירת הבשר בבירה. גם צמחונים יוכלו לנסות להבין על מה מדובר בזכות הקדירה הצמחונית.

צ'ימיצ'נגה, זוזוברה, עד העצם, מוזס

מה בתפריט: שיפוד עוף מושחר (20 ש"ח); מרגריטה (20 ש"ח); אגרול קוריאני (10 ש"ח); כנפי עוף (20 ש"ח). בדוכן - שהכנסותיו ייתרמו לוראייטי ישראל - יעבדו שורה של סלבס.

הכי כדאי: השנה תפעיל קבוצת המסעדות הזו את ביתן וראייטי ישראל - כל מסעדה תציע מנה אחת שמאפיינת אותה. אם ציפיתם לראות את עובדי המסעדות בדוכן, תחשבו שוב. לדוכן של ארבע המסעדות כדאי להגיע כדי להזמין עוף מושחר של עד העצם מגילת אנקורי, או אגרול קוריאני של זוזוברה משירז טל, להחליף דאחקות מעל המרגריטה של צ'ימיצ'נגה עם איתן אורבך או לבקש בנימוס כנפי עוף בטבסקו צהוב ופלפלים מתוקים של מוזס מאריק זאבי. בשעות הפעלת הדוכן, מ-18:00 עד חצות, יתחלפו הסלבס מדי שעתיים.

קיוטו - דגים, ירקות ונודלס

מה בתפריט: קונוס ירקות (10 ש"ח); קונוס דג חם - אינטיאס/ סלמון (20 ש"ח); קומבינציית ירקות - 4 מאקי ירקות (15 ש"ח); קומבינציית דגים - 4 יחידות מאקי דגים חם (20 ש"ח); קיוטו צ'יז - 2 יחידות (25 ש"ח); אטריות ביצים עם עוף/ בקר (20 ש"ח); אטריות ביצים עם ירקות (15 ש"ח).

הכי כדאי: לבקש קומבינציות של דגים או ירקות עם אטריות ביצים או עוף, בקר או ירקות.

קולומבוס - חפשו את כריך פילדלפיה

מה בתפריט: הסנדק - המבורגר עסיסי מבקר משובח ותערובת גבינות (20 ש"ח); כנפי עוף אינדיאנים בזיגוג רוטב ברביקיו (20 ש"ח); פילדלפיה סנדוויץ' - נתחי בשר משובח עם בצל מאודה, גבינת מוצרלה מותכת בג'בטה ורוטב הבית (20 ש"ח); אצבעות סרטנים ופרחי קלמארי (25 ש"ח); קבב בולגרי על מצע פיתה קלויה בליווי טחינה ירוקה (20 ש"ח); קאפיריניה (15 ש"ח).

הכי כדאי: חפשו את כריך הפילדלפיה, שכל כך נדיר למצוא בימים אלה, או את מנת הכנפיים וצלע החזיר. כדאי להכין מראש מגבונים לחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully