וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאולי כובש את הירקון

עפר עין-גל

29.5.2006 / 11:20

רפי שאולי חוזר לסצינה ופותח על גדות הירקון את 'מנדי'ס ביי דה ריבר' - לאונג'-בר מסעדה במקום 'יול'. האם הלוקיישן המושלם סוף סוף יתרומם?

רפי שאולי, שמי שלא מכיר את שמו כנראה נולד באייטיז או אחריהן, פותח מקום חדש. שאולי היה בשנות ה-60 עד ה-80 היודה לוי של סצנת הבילויים התל אביבית והחזיק הצלחות כמו מועדון 'המועדון', 'וויסקי א- גו גו' (שעל שמו נקרא את הבר המצליח של רל נדל וזיו שני בנמל תל אביב) ו'מנד'יס', שנקראה על שמה של בת זוגתו ואשת השערוריות, מנדי רייס דייוויס, ששמה נקשר בין היתר לשערוריית המין שהפילה את ממשלת בריטניה בשנת 63'.

מים רבים זרמו בירקון מאז שכיכב שאולי בכל טור רכילות אפשרי. הוא נכנס לעסקים שונים כמלונאות ואיסוף אשפה, וכעת, בחברותא עם אחיו טדי, איציק חנגל ('ג'קומטי') ושני אנשי הלילה אייל דיין ורפי פומרוק ('ברברלה'), הוא עומד לכבוש מחדש את הלילה התל אביבי.
"רצינו לקחת את מה שהיה פעם", מסביר חנגל, "ומה שיש היום, ולחבר יחד".

על הלוקיישן רב ההוד והנוף, תחת חורבותיה של מסעדת 'יול' בבית השייטים שעל גדות הירקון, הופקד המעצב אילן פיבקו המעודכן. החלל מחולק לשניים: לאונג' בר ומסעדה, שלכל אחד יציאה למרפסת הפונה ירקונה.

התפריט, נבנה על ידי שאולי עצמו והוא מוגדר כים תיכוני. הדגים, פירות הים והבשר ברובם ייעשו בטאבון מיוחד שהוצב במקום. חומרי הגלם, כך מבטיחים, יהיו באיכות גבוהה והמחירים סבירים בהחלט (מנה ראשונה כ-50 שקלים ועיקרית בסביבות ה-80 ש"ח).

ההתרגשות מחזרתו של שאולי ללב הזירה מעוררת התרגשות גדולה. בינתיים המקום בהרצה לחברים בלבד ומה-1 ביוני יוכלו להשיב עטרה ליושנה כל בני ישראל.

"מנדי'ס ביי דה ריבר", מרכז החתירה, רחוב רוקח 2 תל אביב. טל' 03-6996404.



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully