וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלקוחות דרשו אז גדלנו

רוני ונועם

5.6.2006 / 8:27

ביסטרו קמליה בשרון, שהתחיל כבית קפה והתרחב, מציע תפריט אקלקטי בעל ניחוח ביתי המותאם בייחוד לקהל הקבוע. היאפריקס למשל היא מנה מצוינות

קמליה, הוא ביסטרו כפרי וביתי המשכיח מהסועד במהרה את תחנת הדלק בה הוא ממוקם בין כפר סבא לכוכב יאיר. האווירה רגועה, אפילו רומנטית משהו ובפינות הישיבה בתוך המסעדה וגם בחלק החיצוני, ניכרות נגיעות קטנות של תשומת לב ואהבה. האנרגיות האלה מוזרמות אל המקום על ידי צילה אסא בעלת המקום, בעלה שמגנן מסביב וטלי תדהר צפרוני (לשעבר ג'אקומטי). לפחות ברמות האהבה ותשומת הלב, המקום יכול לגבות בכבוד את סיפור האהבה של הגברת עם הקמליות, על שמו קרויה המסעדה.

קמליה נפתחה לפני כשנתיים בכביש שבין כפר סבא לכוכב יאיר וביקשה בסך הכול להיות פינת חמד חביבה לקפה ומאפה. תושבי הסביבה (כך מספרות האגדות) ראו כי טוב והחלו לדרוש "אוכל אמיתי" ואז החל המקום לשנות את פניו הן מבחינת תפריט והן מבחינת התרחבות והוספת אלמנטים עיצוביים. במהלך השינוי הזה קובצו להן לתפריט מבחר מנות מפה ומשם עם נטייה קלה למזון ים-תיכוני ביתי. אנחנו טעמנו בעיקר את המנות העיקריות, אך לשם ההגינות נאמר כי תוכלו למצוא בקמליה גם מבחר לא קטן של סנדוויצ'ים, סלטים ושאר נשנושים.

מנות מכל מיני סיפורים

ארוחת הטעימות שלנו כללה, תאמינו או לא, את כל המרקים שהוצעו באותו יום. מרק בצל, שהיה מעט סתמי ומתובל יתר על המידה. מרק כתום נחמד (בתוספת קארי שקצת השתלט על העניינים), ושני מרקים שהיו המוצלחים ביותר – מרק חצילים עם גבינת עיזים (מעולה!) ומרק ירקות שורש בתיבול מעודן ומאוד ייחודי, בעל מרקם סמיך בדיוק במידה. מבחר המרקים משתנה מדי יום והמנה מוגשת בליווי שלושה טוסטונים בממרחים שונים (24 ¤- 28 ¤).

אחרי המרקים הגיעה דגימה מעולה מהמנות הראשונות של לחמג'ון – עם בשר וטחינה גולמית (40 ¤) בתוספת עלי נענע שנזרו מלמעלה והוסיפו לעירוב הטעמים המוצלח.

הקו הזה המשיך במנות העיקריות של קבב סינייה משודרג המוגש על מצע חצילים בטחינה (48 ¤) ומנה מצוינת נוספת, מעניינת ועשירה הייתה יאפרקיס- מאפה של אורז, בשר בקר טחון, נענע ועלי גפן ממולאים (45 ¤) המוגשת בקדרה אישית.

שתי מנות מסיפור אחר היו שיפודי סאטה בקר בחמאת בוטנים וחלב קוקוס (55 ¤), מנה טובה וחריפה בדיוק במידה המתאימה, ושיפודי עוף בלימון ועשבי תיבול, שהייתה סתמית לחלוטין.

גם קובה סלק עם אורז, הייתה לא מוצלחת וסבלה ממחסור בנוזלים. את כל המנות ליווה סלט ירקות טרי טרי קצוץ דק- בבחינת פינוק אמיתי.

הסועד נותן את הטון

לקינוח טעמנו מוס טנגו - מוס שוקולד חלב ונוגט על בסיס טובלרון (28 ¤) טעים אם כי קצת מתוק מדי, המוגש עם שוט אספרסו שלא ממש מצליח לטשטש את המתיקות.

הנטייה בקמליה להתכוונן אל סועד הן מבחינת האווירה במקום והן מבחינת התפריט מורגשת והארוחה הייתה נעימה וטעימה ברובה ובמחירים משמחים. אנחנו ממליצים לעצור שם אם אתם מגיעים לסביבה רעבים.

"קמליה", כביש כפר סבא - כוכב יאיר (תחנת דלק אלון) מזרחית לקיבוץ ניר אליהו, טל': 09-7990028. פתוח: א'-ה' 6:45 -00:00, ו': 6:45- 17:00, שבת 9:30 - 00:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully