וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוט פוטטוס

עפר עין-גל

8.6.2006 / 6:11

אחרי שנים של היעדרות מצערת מנסה תפוח האדמה האפוי לבצע קאמבק מסקרן ולמצוא מקום טוב על מפת המזון המהיר המקומית. ב"קרטושקה" כבר הייתם?

בבריטניה תפוח אדמה ענק, הידוע בשם ג'קט פוטטו, הוא פאסט פוד פופולרי בייחוד בשווקים ודוכני ירידים. הוא מוגש חם ולוהט בקופסת קלקר חד פעמית ומוצף בתוספות שונות. פה אצלנו הוא כיכב באייטיז כמנת דגל וכתוספת מועדפת בקפולסקי ומשוגעים לדבר היו משליכים עצמם על 'פיקדילי', בדיזנגוף שהציעה את הפלא עם שלל תוספות ויום אחד פשוט נסגרה. את התפוד הלוהט אפשר להשיג בעמדת תפוחי האדמה האפויים בשוק האוכל של דיזנגוף סנטר, שתמיד משתרע לפניה התור הכי ארוך. אבל, כשחושבים על זה אפשר לומר שהפאסט פוד הזה נגוז שלא בצדק, ורק בשנה האחרונה, הוא מנסה לזכות שוב בתואר ה'הוט פוטטו' של מפת המזון המהיר.

זה התחיל עם 'דון פטטון', שפתחו הזוג תותי פיק ואמנון פיינר, בהשראת תפוח האדמה האפוי בדרום ספרד, שנאפה בתנור ברזל גדול. כבר לפני חצי שנה הצהירו על כוונתם לייסד רשת ולהביא אלטרנטיבה זולה, בריאה ודיאטטית לתחום הפאסט פוד עמוס השומן הרווי והג'אנק. בינתיים, ההבטחה טרם מומשה והם עדיין ממוקמים אך ורק בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה.

הקמפיינר החדש במרוץ לצמרת של תפוח האדמה הוא אולג פלדשטיין, שהקים את "קארטושקה", איפה אם לא ברחוב דיזנגוף בתל אביב, במיקום מצוין בין הכיכר לסנטר.

את ההשראה קיבל אחרי ביקור משפחתי במוסקבה, שבה ניתן למצוא 360 נקודות מכירה של האפוי, האפוי הזה. פלדשטיין הבין שמה שחסר לעם בציון הוא בולבוס אפוי, אז הוא פתח מקום שמציע תפוחי אדמה אפויים במשקל 700- 800 גרם, שהוא מביא טרי, טרי יומיום מהשוק. התפודים מגיעים עם מבחר רטבים כשמנת עם פטריות, רוטב שעועית חומה, חמאת שום שמיר ועוד אינספור אפשרויות כיד הדמיון והחיך הטובה עליכם. הדיל לבודד, כולל 3 תוספות הוא 19 ש"ח, כל תוספת נוספת ב-4 ש"ח.

גם לפלדשטיין יש חלומות לרשת ובעוד חודש הוא כבר עומד לפתוח סניף אילתי ראשון.

"קארטושקה", דיזנגוף 85 תל אביב. טל' 077-3002347. א'-ה': 9:00- 24:00, שישי 9:00- 18:00, מוצ"ש עד 24:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully