וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארוחת ספקים

12.6.2006 / 15:33

כמעט כל מסעדה נחשבת מזמינה שפים להתארח אצלה במטבח. "טוטו" והשף מנה שטרום לוקחים כיוון אחר ומזמינים את ספקי המסעדה (הדייג והקצב, למשל) לארוחה משותפת

מסעדת "טוטו" האיטלקית מזכירה לכולנו שארוחה טובה לא מתחילה בשף, בצוות המטבח ולמרות שהיא אולי מסתיימת ברמת השירות ובחינניות המלצר היא תלויה בראש ובראשונה בספקי המסעדה.
אלה נבחרים בקפידה על ידי כל מסעדה רצינית וגם מנה שטרום, השף של "טוטו" בוחר לעבוד עם אנשי המקצוע הטובים ביותר בעיניו. בחודשיים הקרובים הוא בוחר לתת להם את הבמה ומארח אותם במטבחו לארוחות שהן למעשה דיאלוג בין שף ויצרן, בין מטבח לספקיו.

ב"טוטו" יתארחו ביוני – יולי הקצב, בשארה חינאווי, הדייג אורי שרון, אופה הלחם, ארז קומרובסקי והיינן, אלי בן זקן (יקב 'קסטל'). כל אחד מהם יתארח במסעדה במשך יומיים ויכין עם שטרום ארוחת ערב לפי תפריט מיוחד המאפיין את אותו.

בשארה חינאווי, למשל, יביא למטבח בשר טלאים צעירים ושאר בשרים מובחרים, לארוחה המשלבת בין המטבח האיטלקי למטבח הערבי. אורי שרון, יביא למסעדה את תנובת הים ויחד עם שטרום יכין קדרות דייגים בתוספת מנות ראשונות ופסטות מהים. עם ארז קומרובסקי יוכנו לחמים ומאפים מיוחדים ויוגשו מנות בבצק ואלי יינן יראה איך מבשלים עם יין, ענבים ועלי גפן.

מחירי הארוחות: 150 ¤ לאדם כולל שתייה ויין
תאריכי הארוחות: 12/6 – אורי שרון, 25-26/6 –בשארה חינאווי, 9-10/7 – ארז קומרובסקי, 24/7 –אלי בן זקן


"טוטו", רח' ברקוביץ 4, מגדל המוזיאון, תל אביב. טל': 03-6935151/2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully