וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיידק שעובר באטריות

מורן כרמון

14.6.2006 / 8:46

הבעיה עם כתיבת ביקורת טייק אוויי היא שהמבוקרים יודעים היכן אתה גר. לכן כדאי ללכת על בטוח ולבחור במקום שיש רק מילים טובות לומר עליו. לופ נודלס בר הוא מקום כזה

את לופ נודלס מצאתי באיחור מצער, ולאחר שכמעט נואשתי מחיפושיי אחר טייק אוויי אסייתי איכותי בעיר שהוא לא סושי. מביני עניין המליצו לי על ין ינג של אהרוני (אשר עברה לאחרונה ממשכנה הוותיק בשד' רוטשילד לרחוב הארבעה ובדרך החליפה חלק ניכר מתפריטה הסיני לטובת המטבח הווייטנאמי), או על מסעדת פקין ביד חרוצים. משתי האופציות האלו נהניתי הרבה יותר מהישיבה במסעדה מאשר משירות המשלוחים. בלית ברירה השלמתי עם הרעיון שאם אני מעוניינת ליהנות מארוחה מלוכסנת בין ארבעת כתליי, כדאי שאלמד לגלגל אגרול.

אלא שאט אט התחלתי להבחין בתופעה: בכל מוסד תרבותי שאליו הגעתי - במערכת העיתון, למשל, או במספרה - נתקלתי בבריות מלפפות אטריות סביב לשונן ומגרגרות בהנאה. נראה כי מדובר בסוג של מגיפה, אשר כל חפצי היה להידבק בה גם כן. לאחר כמה ניסיונות שבמהלכם חיככתי את לשוני באטריות של אחרים עלה הדבר בידי. כעת גם אני נושאת באופן רשמי את חיידק הלופ נודלס.

לופ נודלס בר היא מסעדה בבן יהודה. בתפריט המשלוחים שלה מגוון מנות נודלס, אורז, מרקים, דים סאם ומנות פתיחה נוספות. אגרול, אגב, לא נמצא ביניהן, ובכלל, האוריינטציה היא לא סינית. נדמה לי שהנטייה היא לכיוון תאילנדי, אבל בתור מי שכל היכרותה עם מטבח המזרח הרחוק מסתכמת בטעימות כשרגליה נטועות היטב בארץ הקודש, אני מעדיפה להיזהר בתיוגיי.

הגיעו תוך רבע שעה

השירות הטלפוני למזמיני המשלוחים יעיל וענייני, בלי יותר מדי רגש. עם זאת קשה לבוא בטענות כאשר כעבור רבע שעה בלבד (!) מרגע ההזמנה הטלפונית כבר נשמע צלצולו של השליח בדלת. מנות האורז שלנו הגיעו ארוזות בקופסאות פלסטיק נדיבות ואטומות היטב. אורז הפטריות שהזמנתי (35 שקל) כלל ארבעה סוגי פטריות - שמפיניון, ירדן, שיטאקי ופורטובלו - וכן בצל ובצל ירוק ולווה ברוטב צדפות. מדובר במנה טעימה מאוד, אך אני אהבתי אפילו יותר מנה שטעמתי בהזדמנות אחרת - אורז עוף וקשיו (37 שקל).

בן זוגי לארוחה הזמין את אחת המנות הידועות ביותר של המקום, אורז עוף וחצילים (34 שקל), שכללה נתחי עוף עם חצילים מטוגנים ובצל ירוק ברוטב מתוק חריף, ליקק את האצבעות והכריז על המנה כלא פחות ממדהימה.

דווקא המנה הראשונה שהזמנו, דמפלינג שרימפס (33 שקל) - שלושה דים סאם מאודים ממולאים בשרימפס, מוגשים ברוטב סויה וארוזים בקופסת קרטון - היתה פחות לטעמנו, אולי משום שהאוריינטציה שלה היתה קצת יותר יפנית ואחז בה ניחוח עז של ים. לחשוב שבמחירה הגבוה יכולנו להזמין עוד מנה עיקרית היה קצת שובר לב.

בניסיון קודם הזמנו מהמנות הראשונות את מנת הססמי נודלס - מנה קרה של אטריות ביצים ברוטב חמאת בוטנים וטחינה, שומשום שחור וכוסברה (21 שקל), אשר מגיעה ארוזה בקרטון, ונהנינו מאוד. כחולה אנושה בחיידק הלופ נודלס, נותר לי רק להתפלל שיוסיפו גם איזה אגרול לסל התרופות.

"לופ", משלוחים: כל השבוע 12:00-24:00. מינימום הזמנה - 43 שקל. דמי משלוח - 7 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully