וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז מוריד מחירים

עפר עין-גל

18.6.2006 / 10:22

במהלך מתוחכם ארז קומרובסקי משנה את הדגש של סניפי "לחם ארז" ושם דגש על בריאות, חומרי גלם ישראליים ומחירים שפויים יותר

במהלך של התרחבות מואצת, שבמסגרתו נפתחו בחצי שנה 10 סניפי 'לחם ארז' חדשים, מבצעת הרשת, שהוקמה ב-1996 על ידי ארז קומרובסקי ואילן רום, מיתוג מחדש. במסגרתו החליפה הרשת לוגו ועיצוב הסניפים ואריזות המוצרים משתנה בהדרגה יחד עם שינוי המיקוד העסקי - מרשת בתי קפה לחנות שמתמקדת במכירה לבית הלקוח. ההשקעה במהלך מסתכמת ב-10 מיליון שקל.

במסגרת המהלך נפתחו סניפים בירושלים, ברמת אביב, ברחוב בן יהודה בתל אביב, בקרית טבעון, בגבעתיים, בראש פינה, במודיעין, בהרצליה פיתוח, בכפר סבא וברמת השרון. במקביל לפתיחת הסניפים החדשים נסגרו כמה דוכנים בקניונים, לאחר שהרשת החליטה להתמקד בפתיחת סניפים בשכונות וברחובות בלבד.

במסגרת רענון השורות יצא השף ארז קומורובסקי עם שלל מיני מאפה אורגניים משודרגים, ארוחות בוקר עם דגש חזק על בריאות, סנדוויצ'ים חדשים ומיצי פירות וירקות חדשים. וחשוב לא פחות - עדכון מחירים, לטובת כיס הלקוח. בהמשך הוא מבטיח, אף פריזורה חדשה לכל בתי הקפה הנושאים את שמו.

לחמים שהם ארוחה

קומורובסקי, שהיה מחלוצי השימוש בשאור (שיוצר תסיסה טבעית ומומלץ בהרבה על השמרים), הקמח האורגני והמלא, משחרר לשוק ארבעה סוגים, של מה שהוא מגדיר 'לחמי ארוחה' אישיים למשל בטעם פלאפל (עם כמות נדיבה של ממרח פלאפל שעשוי מחומוסים, שהושרו במים 24 שעות, כוסברה ותבלינים – שקופלו בתוך בצק ונאפו יחד). יש גם לחם פיצה, שמזכיר מעט בורקס-פיצה קינקי וטוב, לחם אנטיפסטי ולחם שיפון ואמנטל (10 ש"ח).

עוד עדכון למדפים: לחמניות אישיות בחמישה סוגים: כוסמין, ילדים, דגנים, חרובים, ולחמניות מקמח אורגני (10 ש"ח ל-5 לחמניות), ולחמים חדשים כסמולינה, שאור, לחם פועלים ולחמים מקמח אורגני כלחם חרובים.

תפריט בתי הקפה שונה גם הוא. ארוחות הבוקר זכו לדגש חזק, ומעתה ניתן יהיה להזמין שם ארוחת בוקר בריאות, שכוללת חביתת חלבונים, סלט בריאות, פרוסות אבוקדו ופלפלים, יוגורט, מיץ עשב חיטה וחליטת תה טבעית. כל ארוחות הבוקר תוגשנה על פרוסת לחם קלוי, שסופגת טעמים והופכת בסוף הארוחה למעדן. עוד שינויים מיוחסים לסנדוויצ'ים. מעתה אפשר יהיה למצוא שם סנדויץ' בלחם רוסי (עם סלמון מעושן, ביצה קשה, מנגולד ובצל ירוק) או סנדוויץ' בלחם יווני (גבינת פטה, שמן זעתר, עגבניות צלויות, זיתי קלמנטה, בצל אדום וחסה ערבית).

אם טרם זעקתם חמס מכל השינויים אז יש עוד רענון במיצים הטבעיים, שמעודכנים על פי העונה וכעת יככבו שם מיץ מלון ורוזטה, סלק ואגסים, או מלון וסברס, ועוגות חדשות בגזרת הקינוחים כעוגת פסיפלורה יוגורט, עוגת משמש והמעניינת מביניהן- עוגת חרובים אורגנית.

קומורובסקי עשה מהלך מתוחכם, שמעמיק לא רק את תוארו כאיש המאפים המסקרן בסביבה, אלא גם כמי שמושפע ויוצר ברמה בינלאומית, מטבח שמנסה בכל כוחו להתחקות ולהגדיר מטבח ישראלי אותנטי מהו, אם יש דבר כזה בכלל.

לחם הפלאפל ועוגת החרובים האורגנית הם צעד מצוין בכיוון שעונה על צרכי המגמה הטרנדית הנוכחית, ובד בבד מחזק את החיך הישראלי בכל הקשור לחומרי גלם מקומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully