וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ף איז אין דה האוס

עפר עין-גל

20.6.2006 / 7:13

הוא יושב בלב תל אביב אבל מטייל בין מקסיקו, אפריקה, אסיה ועובר גם בצרפת. ג'ף לואיס, עד לפני רגע די.ג'י גרובי, פתח מקום לארוחות צהריים טעימות וזולות

לאחרונה פתח ג'ף לואיס (39), תשובה קטנה והולמת לשאלת המיליונים: "איפה אפשר לאכול צהריים משובח במחיר זול בלב תל אביב?!". השאלה הזו עולה פעמים רבות באמצע היום ולאחרונה סיפקנו לכם כמה תשובות הולמות, כמו למשל, "אל בריו" ו"קינג ג'ורג'". עכשיו אנחנו שמחים להוסיף לרשימה גם את "ג'ף", לא רחוק משוק בצלאל בתל אביב.

לואיס, שעד לא מזמן רקח מוסיקה על עמדת הדי ג'י במועדון הלמון ובבר שסק, פתח את חלקת האלוהים שלו על רחוב טשרניחובסקי בואך אלנבי. על הגרוב אחראי אוסף תקליטי הרגאיי הפרטי שלו, ואת העיצוב הלבבי והעז הוא עשה בעזרת האישה שאיתו, אמנית הוידאו- ארט יפעת לבני.

הקירות אדמדמים, הגלריה עמוסה שרשראות פרחים אקזוטיים מפלסטיק ושני לוחות ירוקים וגיר לבן מספרים על התפריט היומי המשתנה.
התפריט יצירתי ניכרת בו ירידה לפרטים והוא נע על סקאלה רחבה שאפשר להגדירה כ'טעמי השף להתפאר'. אם מתעקשים אז אפשר לדוג שם קצת מקסיקני, טיפה אפריקאי, קמצוץ אסייתי וליטוף צרפתי, שביחד יוצרים תמונה כוללת מעניינת.

מנת היום בביקורי היתה עוף בקארי אדום עם חלב קוקוס בסגנון תאילנדי, על אורז עם לימון. אני יכול להבטיח שאם המקום לא היה מלא מפה לאוזן הייתי מלקק את הצלחת בלי בושה. גם סלט ברוקולי ברוטב סויה וג'ינג'ר, עם שומשום שחור זרוע ממעל שהגיע עם המנה, שר לי סימפוניית קיץ יחד עם צלילי הרגאי שהתנגנו ברקע.

המחיר גם הוא עשה לי נעים: מנה עיקרית בשרית (עם כל התוספות) תעלה 36 ש"ח ואילו מנה צמחונית תעלה 30 ש"ח. בין המנות הנוספות המוגשות במקום תמצאו גם עוף טורקי ברוטב עגבניות עם זיתים, אורז עם שעועית אדומה ותבשיל חצילים ברוטב תמרים ולימון, מגיע עם סלט תרד ועגבניות בוויניגרט.
בהשפעות האפריקניות תמצאו חזה עוף ברוטב שעועית לבנה וקוקוס עם אורז וגמבה ופירה גזר והל, בתוספת סלט עגבניות וצנוניות.


"ג'ף", טשרניחובסקי 4 תל אביב. טל' 03-6201253. א'-ו': 11:30- 17:00, ג'+ה' גם בין 21:00-01:00 לטאפאסים ואלכוהול (15-15 ש"ח).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully