וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נירוונה בלחמנייה

עפר עין-גל

22.6.2006 / 9:30

סוף סוף מקום לטבעונים בלב תל אביב. ב"בבודהה בורגרס" יגישו לכם וג'י בורגר עתיר טעמים במחיר קטן וגם סלטים, תוספות ומיצים מעושרים. טרנד הבריאות בתאוצה

לשורות פליטי ההיי טק והמשפטים ששינו כיוון, הצטרף לפני כחודש אריה רווה, אוסטרי במקור, בעל תואר שני במשפטים ופז"ם של 7 שנים בהייט טק, שהגשים חלום ופתח מקום קטנטן לאוכל טבעוני, בחצר אחורית בין כיכר דיזנגוף לסנטר. אם תרצו זו מעין מסעדת פועלים זעירה שמחזיקה באג'נדה הומנית ופונה בעיקר לצעירים.

תהליך הטבעונות שעבר בעצמו התחיל כשלקח כלבה לפני שנים, "הבנתי שיש להם רגשות ואינטיליגנציה והיא גרמה לי להיות צמחוני", הוא מסביר וממשיך, "אחרי השינוי הזה, גם בגלל הבריאות וגם בשם המוסר הפכתי להיות טבעוני. פתחתי מקום, כמו המקום שאני רציתי לאכול בו, ולא היה לי איפה".

את הסלטים, המיצים ושאר התוספות מכינים במקום ואת התבשילים ואת מנת הדגל של המקום - ההמבורגר הצמחוני, מביא רווה ממעדניית 'טעם החיים' ברחוב בן יהודה השייכת לכושים העבריים.
ההמבורגר, שמיוצר על פי המתכון של רווה, מורכב מנבטוטים, תערובת עדשים, פשתן, נבט חיטה ושמרי בירה. הוא מוגש בלחמנייה מלאה, עם טחינה מלאה ואגוזי מלך. מחירו 16 ¤ בלבד.

עוד בתפריט תכלו למצוא סלט בריאות שמכיל שמונה סוגי נבטים וטופו מעושן (15 ש"ח), סנדוויץ' טופו (14 ש"ח , או 8 ¤ לחצי מנה), לחמנייה עם נקניקייה טבעונית מטופו (9 ש"ח) ומיצים טבעיים שרווה מוסיף להם פשתן.

גם גזרת הקינוחים חמה לא פחות ותמצאו בה קרקרים מפשתן, גלידות סויה של סקופ, טירמיסו ופאי לימון.
אין ספק שמתעמלי מכוני הכושר בסביבה, חובבי בריאות, טבעונים וסקרני הז'אנר ימצאו במקום הזה עניין רב.

"בודהה בורגרס", דיזנגוף 75 תל אביב. 077-7878792. פתוח: א'-ה': 12:00-22:00, ו': 11:00-17:00, מוצ"ש -23:00. יש גם טייק-אווי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully