וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפה ועוד טיפה

28.6.2006 / 17:19

בבריטניה ניתן יהיה להשיג בקרוב אייס-טי מריחואנה ובו מצמוץ מהחומר הפעיל. היצרנים מבטיחים שזה לא ממכר, ואנחנו שואלים - אפשר לעבור עם זה במסלול הירוק?

קנקן אייס-טי צונן בקיץ הוא כמו אוויר לנשימה בפסגות הרים מדוללות חמצן. בדרך כלל הטעם הפופולרי הוא טבעי או לימון, אבל מה תגידו על אייס-טי בטעם מריחואנה?

חנויות הטבע בבריטניה יציעו בקרוב ללקוחותיהם אייס-טי קנאביס מתוצרת שוויץ, עוד מוצר שכבר הספיק להקים מהומה קלה והיד עוד נטויה. סוכנויות הידיעות מדווחות ששם המשקה החדש והמסקרן הוא "C-Ice Swiss Cannabis Ice Tea" והוא מכיל 5% של סירופ מפרח הקנאביס וטיפ טיפה (0.0015% למי שמתעקש על מינונים) מהחומר הפעיל במריחואנה. מחירו בבריטניה יעמוד על £1.29 לפחית.

כל החומרים שיכולים לקטלג את המשקה תחת הקטיגוריה "מסמם" הורחקו ממנו והיצרן טוען שאין שום חשש לפיתוח תלות במשקה. באתר המותג מפורטת תכולת המשקה המלאה הכוללת: מים, סוכר, מיץ לימון, תמצית תה שחור, חומצה אסקורבית, חומרי טעם וסירופ מפרח הקנאביס ותמצית מריחואנה במינונים הרשומים למעלה.

כמובן שזה לא שכנע את הרשויות למלחמה בסמים הבריטיות, הטוענות שמכירת התה מסוכנת משום ששיווקו של המשקה גורם לנורמליזציה של המריחאונה ונותן לצעירים ובני נוער את הרושם שקנאביס ומריחואנה הם דברים יומיומיים שבשגרה.

המשקה הושק בשווייץ לפני כ-3 שנים ומשווק בפחיות כתומות עם איור של עלה מריחואנה. עד כה ניתן להשיגו בחלק ממדינות אירופה וביניהן: אוסטריה, גרמניה, הולנד, פורטוגל וספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully