וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסיסית ונוטפת

עפר עין-גל

2.7.2006 / 11:33

יש משהו סליזי בנקניקייה שהופך אותה לטעימה במיוחד. ב"מיטבר" השקיעו חצי שנה ברקיחת ליין חדש של נקניקיות פיקנטיות ומעודנות ומילאו אותן, למשל, בפילה לבן וכמהין

המיט בר, שהפך זה מכבר לשם נרדף לבשרים איכותיים, חוגג תריסר שנים. עם או בלי קשר לאירוע, בעקבות טיול לאוסטריה והתרשמות מהנקניקיות המקומיות, טרחו האחים שלומי במשך החצי שנה האחרונה, בשיתוף עם השף יועץ רב הפעלים יענקל'ה שיין, על מציאת התמהיל המנצח למילוי נקניקיות הבית שיוגשו במקום.

בינתיים הגיעו לשלושה סוגים - נקניקיות כמהין המכילות פילה לבן, פרמז'ן ומחית כמהין לבנות, שניחנות בעידון ועומק טעמים; נקניקייה איטלקית פיקנטית ומצוינת ממולאת גם היא בפילה לבן, בתוספת צנוברים, פסטו ועגבניות מיובשות; ואחרונה היא נקניקיית מרגז, עשויה מנתחים מובחרים של בקר וכבש. גם נקניקייה זו פיקנטית כיאה למסורת, אך לגביה לא ממש סגורים על התמהיל המדויק ולכן ישמחו במקום לשמוע עצות מידידים וממביני דבר.

את היצירות האחרונות מגישים בלחמנייה כמנה ראשונה (29-31 ש"ח), או כמנה עיקרית, עם פירה מקושט בבצל מטוגן מקומח ואלגנטי (או צ'יפס) ואיך לא - כיאה לאילנות האוסטרים הגבוהים עליהם ניתלו - כרוב כבוש שבושל בבייקון ובירה (54-59 ש"ח).

כמו כן, מי שלא מסוגל לוותר על ההמבורגרים של המוסד, יוכל מעתה לקבלם במיני-שלשות (כל אחד במשקל 70-100 גרם). ההמבורגרים מבשר אנטרקוט מגיעים בוואריאציות שונות: נטורל, עם בצל מטוגן והשלישי מכוסה אמנטל שמנמנה. בלחמנייה נח המלפפון החמוץ המעולה תוצרת הבית, עגבנייה וחסה, ולצדם סלט קולסלו מתקתק ופרוס דק, דק (54 ¤ ללא תוספת, 59 ¤ כולל תוספות).

"מיט בר", שדרות חן 52, תל אביב. טל' 03-6956276 . פתוח: א'-ה': 12:00-24:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully