וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בויאבז לכל מזכירה

נגה משל

5.7.2006 / 7:54

תפריט הערב של "פסטיס" עולה רק 49 ש"ח ומוגש בשעות שבהן אנשים יוצאים מהמשרד. זה באמת דיל טוב אפילו שזה נשמע חשוד

למעשה, רוב האנשים נותרים כלואים במשרד בשעות שבהן המסעדות מגישות את הארוחות העסקיות שלהם. רוב הבוסים מעדיפים לראות את העובדים שלהם עושים עסקים במשרד ולא רחוק מהעין וכך יוצא שרובנו מפספסים את הארוחה שנחשבת להכי משתלמת.

אבל יש מי שאכפת לו מעכברי המשרדים ובביסטרו התל אביבי, "פסטיס", שהבויאבז וביסק הסרטנים שלו הפכו לשם דבר - מנסים, זו לא הפעם הראשונה, לבוא לקראתה של האוכלוסייה העובדת. זו שמתפנה בימי חול לקראת ערב ומתברגנת על בתי בימי שישי בצהריים.

במסעדה חונכים עכשיו תפריט בין ערביים שמוגש בין השעות 15:30-18:30 (וגם אחרי 23:00), כולל מנה+שתייה (כולל יין, מרגריטה, קיר רויאל או בירה) ועולה 49 ¤ בלבד. אם עולה הרושם שמדובר בגימיק שמטרתו למשוך אתכם למסעדה בשעות השפל תמורת איזה טאפס קטנטן ודרינק במחיר מופרז, תשמחו לדעת שהאטיטיוד שמאחורי העסקית דווקא מאד הוגן.

אמנם לא מדובר במנות בגודל של עיקרית, אבל המנות בהחלט דולות יותר מראשונה ממוצעת וחלקן גם מגיעות עם תוספת ולחם הבית+חמאה מה שיכול בקלות לסתום.

גם הסלטים הם אופציה

בתפריט בוחרים מבין 15 מנות (פירות ים, דגים, בשר, סלטים וכריכים עשירים) חלקן מיובאות מהתפריט הרגיל. מומלץ ללכת עם אחד מתחומי ההתמחות של "פסטיס", במקרה הזה פירות ים. לחובבי השרימפס והקלאמרי מומלץ לבחור ב"פריטו מיסטו", מנה המככבת גם בתפריט הרגיל של המסעדה (ומתומחרת ב-45 ¤) וכוללת שרימפס וקלאמרי פריכים עם עלים רעננים, פלפלים קלויים ובצל סגול ברוטב ויניגרט בלסמי ופרמז'ן.

מנה מומלצת נוספת בתחום היא "מול פריט" מולים בציר עדין של סלרי, שום וירקות שורש, המגיעה עם קערת צ'יפס (אבל לא דקיקים וקראנצ'יים אם כי מהז'אנר השמנמן והמשביע עם הקליפה). המולים היו קלילים וקייציים ומקלות הסלרי והגזר הדקיקים נדחפו בהנאה לתוך הצדפה הפתוחה. יש גם גרסה כבדה יותר של מולים מוקרמים בחמאה ושום.

מבין מנות הבשר, מנת קבבי הטלה שבה 5 קציצות עגולות וטעימות – היא אופציה טובה. הן מוגשות בצלחת גדולה שעושה להן כבוד ושוחות (אך לא טובעות) ברוטב יוגורט נענע מוצלח וקריר. המנה מגיעה עם תוספת לבחירה: עוגת פירה מסוגננת, תפ"א ובטטות בעשבי תיבול או צ'יפס.

גם הסלטים שווים. הם מגיעים עם תוספות טובות כמו גבינת עזים חמה על טוסטונים, רצועות חזה עוף או שרימפס וקלאמרי. הירקות בהם (בייחוד העלים) יפים ולא נבולים והרטבים מדויקים. כל הסלטים מגיעים עם לחם הבית+חמאה – בגט חמים ורך עם קצח בזוק מלמעלה. גם הקלאמרי בטיגון עמוק עם פלפלים קלויים ורוטב רוי (רוטב הבית של המקום המורכב ממיונז, פלפלים קלויים וזעפרן).

למרות שזו לא הבחירה שתעניק לכם את החווייה הקולינרית הנבחרת של המקום, מציעים בתפריט גם כריכים מושקעים עם נתחים יפים של גבינת סנט מור או אנטרקוט בגריל. שניהם מלווים בירקות ורטבים ויש להניח שאם אתם מאוד רעבים הם כבר יסדרו אתכם.


"פסטיס" שד' רוטשילד 73, תל אביב, טל': 03-5250773, 03-6290964. תפריט 49 הש"ח מוגש בין השעות 15:30-18:30 ומ-23:00 בלילה. כמו כן בין השעות האלה יש 20% הנחה על משקאות מהבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully