וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת ארבעים השנה

תיגל נשיא

10.7.2006 / 12:29

עדית, קונדיטוריה בעלת ארבעים שנות ותק, מגישה עכשיו גם ארוחות בוקר וממשיכה להיאבק על קיומה בעולם שסוגד לחדשנות

לכתיבת האייטם הבא יש שתי סיבות: הראשונה והרשמית היא שקונדיטוריית עדית הישנה והטובה החלה להגיש גם ארוחות בוקר. בכל יום, משמונה בבוקר עד שתיים בצהריים (בשישי עד שלוש), תעמול שפית חביבה בשם מיקלה כדי להכין לכם את האומלט המושלם, שהוא, כהגדרתה, "כזה שלא משאיר אחריו שובל של שמן בצלחת". בין האופציות לפתוח את היום תמצאו, למשל, ארוחת בוקר איטלקית (47 שקל), שכוללת אומלט עם מוצרלה, עגבניות ובזיליקום, סלט טרי, גבינות, ריבה ביתית, לחמניות ומאפים חמים. לשתייה תקבלו, מלבד הקפה, גם מיץ טבעי או קוקטייל שמפניה. אבל זה לא הכל: ברגע שתציתו את הסיגריה שאחרי, תקבלו צלחת עוגיות און דה האוס, ככה, בשביל הכיף.

אני מקווה שלא הספקתם לשכוח שיש סיבה שנייה. הסיבה האמיתית לכתיבת שורות אלה היא שעדית היא מהמקומות שלמרבה הצער הולכים ונכחדים. הקונדיטוריה הזו, שפועלת כבר ארבעים שנה, נמצאת ב"מלחמת ההתשה", כפי שמכנה זאת שלי שרמן, אשתו של ברוך הקונדיטור והבעלים. בדרכה ההומוריסטית (אחרי הכל, מדובר בסטנדאפיסטית) מתארת שלי את המלחמות היומיומיות עם העירייה, עם המקומות הנוצצים שנפתחים ואיתנו, הצעירים שלא מזהים איכות כשהיא לא ארוזה בשם של מסעדה. "אבל אם לא נילחם, מה יהיה על כל הלקוחות הקבועים שלנו?", היא אומרת-שואלת.

כמו כל מקום שמוכר פחמימות ומנסה לשמור על זכות קיומו, גם כאן תמצאו מוצרים דלי שומן ונטולי סוכר (כמו עוגת הגבינה המצוינת), אבל אנחנו דווקא נמליץ להשאיר את ספירת הקלוריות בצד ולרדת על איזו סברינה טובה.

"עדית". אבן גבירול 85. טל' 5249613. א'-ה' 7:00-20:00, ו' עד 16:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully