וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואך השוקה

עפר עין-גל

11.7.2006 / 12:19

בזמן שתאכלו ב"בוחא" את אחת מארוחות הבוקר החדשות או תחסלו סיגרים ממולאים כבש, תוכלו להשקיף על שוק הכרמל ולהרגיש 100% אותנטים

ברשימת הפייבוריטים שלי, זאת שנשלפת כל אימת שמישהו מבקש המלצה, יש כמה קבועים. בוחא הוא אחד מהמקומות האלה. זה מתחיל מהלוקיישן הכל כך אותנטי באמצע שוק הכרמל, ממשיך בחלון הגדול שחושף את השוק, אך מותיר ריחות בלתי הולמים בחוץ, ובסוף, מגיע לשף הצעיר והמקורי אלעד הרוש (25). הרוש התחיל את דרכו אצל רפי כהן ברפאל, שם, לדבריו, למד הכול והוא לא מהסס להוסיף, "אני מעריץ את רפי כהן", אחר כך היה השף של "גוצ'ה" וסו שף ב"מסה". החשבון שתקבלו בסוף הארוחה הוא הסיבה האחרונה שלשמה כדאי להגיע הנה, אין ספק שאפקט ה"ווליו פור מאני" מנצח פה בגדול.

לפני יותר מחצי שנה ומצויד באג'נדה חביבה פתח הרוש את הבייבי שלו והתחיל להגיש תבשילים, שנשענים על תוצרת השוק הטרייה ובאיכויות ורמת בישול מרשימות. "אני בונה אי קטן בשוק. אני רוצה להיות החלוץ הראשון שיושב בתוך השוק. כל השפים קונים כאן, או באים לעשות סיבובים, אבל אף אחד לא יושב בתוכו. אני מקווה שאחריי יבואו בהמוניהם".

בוקר של כמהין או זיתי טאסוס

לקראת חגיגות החצי שנה, ובעקבות העונה המשתנה, מציג הרוש כמה מנות חדשות ותפריט ארוחות בוקר משובב לב. למנות ראשונות הוא עושה סלט פרפחינה (ריג'לה/ ריגלת הגינה) וצנונית בתיבול עדין (16 ש"ח), קרפצ'ו בקר שחתוך בשרני ומגרה על טאבולה מתובל בדומדמניות מיובשות ופלפל חריף (26 ש"ח), וסיגרים מרוקאים מבצק דק וקריספי ממולאים בשר כבש ומוגשים עם טחינה (22 ש"ח).

בעיקריות הוא מציע לצד המגלובה וקציצות הכבש המצוינות עם גרגירי החומוס וירקות השורש גם נתחי פרגית במשרה אניס ועשבי תיבול, עם תוספת לבחירה (פירה, אורז צימוקים ושקדים, סלט קצוץ דק, צ'יפס או קוסקוס - 28 ¤). עוד בחדשות: קציצות ירק המוגשות על ברוסקטות דגנים וקרם פלפלים (31 ¤).

בגזרת ארוחות הבוקר בנה הרוש מבחר מצוין ורב לאומי (23-28 ש"ח). לצד בוקר שוק ישראלי (שכולל חביתת ירק, סלט ירקות קצוץ דק, טחינה, חמוצים ולחם הבית), יש שם בין היתר גם בוקר שוק איטלקי (עם אומלט שמפיניון ושמן כמהין ולצדם סלט פסטה קר ומפתיע עם פלפלים צהובים, ברוסקטות לצד טרילוגיית ממרחים: כוסברה ואגוזים, טפנד זיתים וקרם פלפלים), בוקר שוק יווני מורכב מאומלט זיתי טאסוס, שמוגש על לחם קלוי, סלא יווני קטן וצזיקי. ארוחות הבוקר מוגשות עד השעה 13:00, וקשה לחשוב על יום לא טוב אחרי פתיחה שכזאת.

"בוחא", רבי מאיר 42 (פינת הכרמל). 077-3232422. פתוח: א',ב: 9:00- 18:00, ג'-ה': 9:00-24:00, ו': 9:00- עד כניסת שבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully