וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם כבר לחטוא

עפר עין-גל

13.7.2006 / 12:02

המאפייה המוערכת "חטאים מתוקים" בנוה צדק, התרחבה לבית קפה כפרי עם צנצנות זכוכית מפתות, ארוחות צהריים ובוקר שחיתות וכמובן עוגיות

לפני שהחליטו להקים מטבחון קטנטן לאפיית עוגות ועוגיות הייתה חני לשם עורכת דין ואחיה, רועי לשם, כיהן כסמנכ"ל בורגר ראנץ'. כשהוקם המטבחון חני ישנה בו בלילות ובבקרים התרוצצה באוטובוסים לחלק את הסחורה, שעוררה התלהבות מצד הקליינטים.

מאז זרמו ביניהם קילוגרמים רבים של קמח ושמרים וחני כבר שנה וחצי לא בעסק, מה שלא הפריע ל"חטאים מתוקים" להפוך למאפייה מוצלחת ורבת פעלים, שתחום התמחותה העיקרי הוא עוגיות, למשל: פטיפור שקדים, פרחים ריבה, יהלומי שוקולד, שוקולד-שקדים, שוקולד וחמאת בוטנים, עוגיות מרנג, פירות יבשים ועוד.

בשנה האחרונה עמל רועי על התרחבות המקום לבית הקפה בנוה צדק, שעוצב לעילא כפנים של בית כפרי ונראה כאילו נלקח מסיפורי אגדות. את המקרר הפתוח עם קינוחים אישיים (ארטיקים עשויים מוס שוקולד לדוגמה) ומיצים טבעיים מחפים רעפי עץ, הקירות צבועים בירוק קרמי ועליהם תלויים מדפי עץ כהה. במרכז החלל ארבעה שולחנות שיש עגולים קטנים.

תפריט הצהריים, כיאה לאופנה האחרונה בעיר, מוצג על הקיר וכולל בין היתר ראפים אישיים כראפ הודי עם סלט ביצים בקארי, ראפ רמת-גני בוואריאציה על סביח, ראפ איטלקי וראפ יווני ומבחר קישים משתנים. כמו כן, תמצאו בו כמה סוגי לזניות כלזניית חצילים או ארבע סוגי גבינות, קציצות כרישה, קישים ומיני סלטים (כל המנות עד 32 ¤).

"בימי שישי יש לנו ארוחות בוקר שחיתות" מגלה רועי, "עם מבחר גבינות מדליק, סלט ערבי, אומלט, סלט חצילים וסלט טונה ובסוף גם אחד מהמאפים שלנו". בהמשך ייפתחו שם בופה עתיר מאפי בוקר, בורקסים, פשטידות, שקשוקות, אנטיפסטי וסלטים.
אם עוד לא אמרתם נואש יש במקום הקטן גם קיר ובו מדפים עם מתוקי מרציפן (מהמוזיאון בכפר תבור), מסטיקים עגולים בצנצנות זכוכית שקופות ומפתות ומתנות לבית כמו למשל, כלי הגשה ואירוח.

"חטאים מתוקים". שבזי 67, נווה צדק, תל אביב. 03-5162708, א'-ה': 9:00-20:30, ו' 8:30- 15:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully