וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביולי על הסיבוב

נגה משל

17.7.2006 / 8:09

אם אתם עובדים באזור הבורסה בר"ג תוסיפו עוד אופציית צהריים לרשימה. המעדנייה האיטלקית "רונימוטי" מגישה בשעות החמות מנות פסטות ואנטי פסטי מוצלחות

כמעט כל מי שעובד במשרד מכיר את זה. ברגע שהשעה 13:00 מזדחלת לה המחשבות על ארוחת הצהריים היומית מתחילות לרוץ. אם אתם מאלה שיכולים לאפשר לעצמם גם לצאת מהעבודה להפסקה ולא לאכול על המקלדת, ובמקרה אתם גם עובדים באזור הבורסה ברמת גן – יש לכם מזל.
המעדנייה האיטלקית "רונימוטי" כבר לא מוכרת רק פסטה, קלצונה ואנטי פסטי הביתה – אלא בשעות הצהריים מציעה גם ארוחה משתנה על בר-העץ בחוץ שמוקם תחת שמשייה.

המעדנייה נפתחה לפני כ-8 חודשים על ידי הזוג רוני בלפר ומוטי סופר, שאחרי שהכינו ומכרו פסטות בבית החליטו למקם את ביצועי הקמח במקום משלהם. המטרה הייתה לפתוח אנוטקה – מטבח של עקרת בית איטלקייה, בו שום דבר לא קבוע והאוכל משתנה בהתאם להיצע השוק באותו היום. בהתחלה - בדומה לאבטיפוס האיטלקי בו לא ממש יושבים לאכול, אלא מקסימום לוקחים הצדה ומנשנשים בקטנה - לא הייתה להם כוונה להגיש אוכל, אבל לקהל שגילה את המקום היו דרישות משלו והשניים נענו.

הצהריים של "רונימוטי" כולל פסטה יומית (למשל רביולי או ניוקי) עם רוטב לבחירה (למשל עגבניות או רוזה) במחיר 32 ¤ כשהמנה מגיעה עם קערית ובה סלט עגבניות טרי. וכשאומרים במעדנייה המאוד איטלקית-כפרית הזו, סלט עגבניות מתכוונים לעגבניות טריות ואדומות חתוכות לרבעים עם כמה עלי בזיליקום ומלח גס בזוק בדיוק במידה. טריות העגבניות מוכיחה את עצמה שוב ושוב במנות השונות, למשל ברוטב הרוזה. למרות שהן טחונות הן מורגשות היטב ברוטב הקטיפתי, אך הלא שמנתי מדי וגם הלזניה, ריבוע עדין ולא בלוק בומבסטי ועמוס - כמו שמגישים בהרבה מקומות אחרים - אמרה כולה חומרים איכותיים ותיבול בטעם.

גם אנטי פסטי וקינוחים

אם מנת פסטה לא מספקת אתכם תוכלו להעשיר את הארוחה בצלחת אנטי-פסטי לפי המבחר המשתנה במקרר המעדנייה הכולל שום אפוי ונהדר, חצילים שאינם טובעים בפסטו, שעועית טורקית, אספרגוס, פלפלים קלויים ועוד (מחר צלחת קטנה: 13.90 ¤, גדולה- 19.90 ¤). לממהרים יש גם כריכים (18-22 ¤) וביניהם כריך ברזאולה (סינטה כבושה) או קלצונה (19.90 ¤) – מאפה תפוח ובתוכו פלפלים, תרד, פטריות או בולונז.

למי שלא יכול לסיים בלי מתוק מציעים רוני ומוטי כמה כדורי טראפלס (למשל, פיסטוק מסוכר או קקאו גרוס - 3 ¤ ליחידה), טירמיסו או טרטופו רומאי עם קצפת ללא סוכר (10.90 ¤). את כל המתוקים אפשר גם לקחת ולנשנש במשרד וזה המקום להזכיר ש"רונימוטי" היא בראש ובראשונה מעדנייה שמציעה למכירה פסטות קפואות ויבשות, רטבים, ממרחים, יינות ועוד.

למרות שהמרחב בחוץ הוא פצפון וצפוף וממוקם על כביש ראשי וסואן, הישיבה – גם בצהריים לוהט של אמצע יולי - נעימה. זה רק מראה עד כמה ניצול נכון של שטח, שימוש נכון בעץ, כמה אדניות של פרחים ותבלינים וכמובן אוכל טוב – יכולים לעשות את ההבדל.


"רונימוטי", רחוב מנחם בגין 40/א, מתחם הבורסה בר"ג, טל': 03-7516566. שעות ארוחת הצהריים: 12:00-15:30. שעות פתיחה: א'-ה': 9:00-19:00, ו': 9:00-15:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully