וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא בלקן, זה כאן

עפר עין-גל

19.7.2006 / 9:49

המייסדים אמנם טורקים, אבל התפריט תל אביבי והוא כולל סלטים עירניים ופסטות מגוונות - הכירו את "צ'וקו לאטה", גלגולה השני של אידלסון 10

על חורבותיו של בית הקפה המיתולוגי 'אידלסון 10' פתחו שני חברי ילדות מאיסטנבול את צ'וקו לאטה. ודת בחש (30), 11 שנים בארץ, וג'קי צבי (27), שעשה עלייה לפני 3.5 שנים, החליטו לפתוח ביחד בית קפה והרכיבו תפריט מקומי עשוי כהלכה, בעזרתם האדיבה של היועצים הקולינאריים דורון אסרף (הסוכה הלבנה, דוקסה) וחאלד מחמיד.

התפריט כולל מעט מאכלים טורקים והרבה מאכלים מהתרבות הקולינרית התל אביבית. בין המנות המוגשות: אירמיק - מעדן טורקי עם צנוברים וקינמון, שמוגש חם בתוספת גלידה, קיש יומי משתנה (34 ש"ח), המוגש עם סלט ירקות ומבחר פסטות (32-44 ש"ח), שהקורצת מביניהן היא זו הנושאת את שם המקום – "פנה צ'וקולאטה" עם חצילים, זוקיני, פטריות שמפיניון ופטרוזיליה ברוטב רוזה עם ברנדי.

בגזרת הכריכים והסלטים תמצאו מבחר לא רע בכלל. הכריכים מוגשים עם סלט קטן בצד וסלט הרוקפור המורכב ממיקס חסות, עגבניות שרי, אגוזי המלך ואגסים ברוטב ויניגרט, מפתיע בטריות ורעננות.

את הארוחה תוכלו לחתום בקינוחים המשוגרים היישר קונדיטוריית 'לה סנטרל' ולסיום כדאי להדגיש כי בניגוד לפרסומים קודמים, זהו אינו בית קפה בלקני, אבל בחש וצבי שוקלים לשלב בתפריט עוד מאכלים טורקים, כמו בורקסים לארוחת בוקר.

'צ'וקו לאטה', אידלסון 10, תל אביב. 03-5160792

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully