וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותר לקטוף

19.7.2006 / 14:36

קיבוץ צובה, שלא ממקום בקו העימות, לא רק שיכול לקטוף את הפירות במטעיו, אלא גם מזמין את הציבור לפסטיבל "סלט פירות" של קטיף ופעילויות

פסטיבל "סלט פירות" הישראלי ה-1 ייערך במהלך כל סופי השבוע של חודש אוגוסט בקבוץ צובה ליד ירושלים ויתבסס על בוסתני הפרי של הקיבוץ ועל יתר הפעיליות במקום המתאימות לכל המשפחה.

בארבעת סופי השבוע של חודש אוגוסט (ה'-שבת) ייערכו פעילויות שונות כמו טיולים ברגל ובאופניים בבוסתני הפרי, סדנאות פירות ושייקים, שוק פירות ותחרות חיתוך סלט פירות שבועית. הפעילויות יתבססו על התפוחים והנקטרינות הגדלים בסמוך לקיבוץ.

כמו כן בימי הפעילות יהיה פתוח פארק השעשועים "קיפצובה" עד שעה 22:00 (32 שקל למבוגר, 52 שקל לילד), יוצעו אופניים להשכרה עם סלסלאות פיקניק מפנקות (30-120 שקל) ויתקיים בכל שבת (15:00-19:00) שוק פירות שיכלול ריבות, מטעמי פרי ופירות עונתיים.

בכל שבת בצהריים, תיערך אליפות "סלט פירות" נושאת פרסים – כל משתתף/משפחה יקבל 2 ק"ג פרי, קרש, סכיני חיתוך וקערה, כשהמטרה היא להכין סלט פירות מפואר תוך שעה. התוצאות ייבחנו על ידי חבר שופטים שישפטו את הסלטים על פי קריטריונים של טעם, יופי ומקוריות.
פרטים נוספים: 5347000-02

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully