וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזרים ליצרני הצפון

נגה משל

27.7.2006 / 11:06

יריד תוצרת חקלאית ומוצרי מזון מהצפון יתקיים ביום שני בנמל תל אביב כדי לסייע ליצרני הצפון לשווק את סחורתם. הכניסה וההשתתפות חינם

בשבוע האחרון ישנן הרבה יוזמות שמנסות להקל על מצוקתם של תושבי הצפון. מסעדות, למשל, מציעות ארוחות חינם והטבות לתושבים הגולים ואתרי תיירות שונים מצ'פרים אותם בכניסה חינם. היוזמה האחרונה בתחום הקולינרי היא קיומו של יריד מזון, "לצפון באהבה", המציע ליצרני מזון וחקלאים מהצפון להשתתף חינם ביריד בו יוכלו למכור את תוצרתם באופן מאורגן בנמל תל אביב.

בעקבות המצב הביטחוני מתקשים חקלאים ויצרני בוטיק מהצפון לשווק את סחורתם, בייחוד זו הטרייה. בעקבות כך נרתמו המרכז הגסטרונומי "על השולחן" עיריית תל אביב וזאב אייזיק, בעליו של האנגר 11, לסייע להם בהתנדבות. היריד יתקיים ביום שני הקרוב (31 ביולי) בהאנגר 11 בנמל תל אביב החל משעה 16:00 ויימכרו בו פירות, ירקות, בשר גבינות, דבש, ריבות, שמני זית ומוצרים נוספים, כולם של יצרני הצפון, שכאמור, מוזמנים ליטול בו חלק ללא תשלום. הכניסה גם היא חינם.

יצרני אוכל מן הצפון, המבקשים להשתתף ביריד מתבקשים לפנות בהקדם למערכת "על השולחן" בטלפונים: 03-6488898, 054-7401156, או לכתובת הדוא"ל:
info@hashulchan.co.il.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully